Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

"Elena Belle" fra svenske hollywoodfruer har i sin tid gitt ut noe dunkj-dunk-musikk. Jeg hørte litt og måtte slå av. 👎🏼 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Jerry Lee skrev:

Jeg innrømmer at jeg syns livet er et Hæwlete...og at jeg ikke lenger vet hvordan jeg skal holde det ut.....

mange føler det sånn, noen over lengre tid, andre går det over etter kort tid. Men det blir bedre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thildamor skrev:

mange føler det sånn, noen over lengre tid, andre går det over etter kort tid. Men det blir bedre. 

Gjør ikke det, gitt.  Ting kan ikke repareres. Takk, likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Gjør ikke det, gitt.  Ting kan ikke repareres. Takk, likevel.

:klem:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært veldig masse konsentrert og hele meg har blitt sliten av det.  :sjokkbla:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

I dag har jeg vært veldig masse konsentrert og hele meg har blitt sliten av det.  :sjokkbla:

:klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

    Satte to alarmer på mobilen og klarte å sove igjennom begge. :sjokkbla:  Atte går`an! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har litt dårlig samvittighet idag, fordi jeg hadde et par lampeskjermer jeg ikke trenger lenger. Jeg presset dem sammen med begge hendene, slik at dem ble flat. Jeg kalte dem flatskjermer etterpå. Jeg ringte elkjøp og spurte om dem tok imot brukte flatskjermer, og dem sa ja.

Jeg tror dem misforstå hva jeg sa, og at dem tror jeg kommer innom med to flatskjermer aka TV'er. Jeg må innrømme at jeg kommer til å føle meg litt dum, når jeg leverer flatskjermene eller de sammenklemte lampeskjermene til butikken. Huff!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TrekStar skrev:

Jeg har litt dårlig samvittighet idag, fordi jeg hadde et par lampeskjermer jeg ikke trenger lenger. Jeg presset dem sammen med begge hendene, slik at dem ble flat. Jeg kalte dem flatskjermer etterpå. Jeg ringte elkjøp og spurte om dem tok imot brukte flatskjermer, og dem sa ja.

Jeg tror dem misforstå hva jeg sa, og at dem tror jeg kommer innom med to flatskjermer aka TV'er. Jeg må innrømme at jeg kommer til å føle meg litt dum, når jeg leverer flatskjermene eller de sammenklemte lampeskjermene til butikken. Huff!!!

Det er gøy 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TrekStar skrev:

Jeg har litt dårlig samvittighet idag, fordi jeg hadde et par lampeskjermer jeg ikke trenger lenger. Jeg presset dem sammen med begge hendene, slik at dem ble flat. Jeg kalte dem flatskjermer etterpå. Jeg ringte elkjøp og spurte om dem tok imot brukte flatskjermer, og dem sa ja.

Jeg tror dem misforstå hva jeg sa, og at dem tror jeg kommer innom med to flatskjermer aka TV'er. Jeg må innrømme at jeg kommer til å føle meg litt dum, når jeg leverer flatskjermene eller de sammenklemte lampeskjermene til butikken. Huff!!!

😂😂😂😂😂😂😂 jeg tror jeg dauver......😂😂😂😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...