Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rumle said:

Hm nå kommer jeg ikke på en eneste som har løve 🤔

Cathrine88, Sunstone, Mass, asterix.  er brukere jeg kommer på i farta.  Er kanskje tegn på at jeg bruker en del tid på kvinneguiden. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SVK skrev:

Cathrine88, Sunstone, Mass, asterix.  er brukere jeg kommer på i farta.  Er kanskje tegn på at jeg bruker en del tid på kvinneguiden. :ler:

Åhja! Husker flere av de!

Vet ikke det, for det gjør jo jeg og! :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rumle said:

Åhja! Husker flere av de!

Vet ikke det, for det gjør jo jeg og! :ler:

 

Selv legger jeg ekstra merke til dem fordi jeg alltid blir overrasket av innleggene jeg tror kommer fra samme bruker(alle brukere med løveprofilbildet). I det ene innlegget er vedkommende barnløs, i det andre har brukeren fem barn, i det ene innlegget er brukeren bestemor og i det neste er hun 20 år og  student. Jeg blir like satt ut hver gang. :ler: Sjekker derfor alltid profilene deres for å se hvordan det kan ha seg at de skifter livssituasjon hele tiden og så skjønner jeg at jeg blander de ulike brukerne.... igjen. :ler:

Endret av SVK
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SVK skrev:

Selv legger jeg ekstra merke til dem fordi jeg alltid blir overrasket av innleggene jeg tror kommer fra samme bruker(alle brukere med løveprofilbildet). I det ene innlegget er vedkommende barnløs, i det andre har brukeren fem barn, i det ene innlegget er brukeren bestemor og i det neste er hun 20 år og  student. Og jeg blir like satt ut hver gang. :ler: Sjekker derfor alltid profilene deres for å se hvordan det kan ha seg at de skifter livssituasjon hele tiden og så skjønner jeg at jeg blander de ulike brukerne.... igjen. :ler:

Haha! Dette har jeg ikke fått med meg noe av! :laugh:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abrasive refraction (?) har også “løve". 

De andre har jeg ikke sett før. 

Jo forresten, mass har jeg sett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, The R. S said:

Abrasive refraction (?) har også “løve". 

De andre har jeg ikke sett før. 

Jo forresten, mass har jeg sett. 

Han Abrasive har katt.  @abrasiveRefraction  Smiler alltid når jeg ser de katteøynene :ninuskapus: .

En del av brukerne jeg nevnte tror jeg ikke har vært aktive i det siste så om du kom først på forumet sommeren 2018 så har du kanskje ikke sett så mye til de andre. Men Cathrine88 var semikjendis her på kvinneguiden da hun var aktiv.  Utrolig mange morsomme kommentarer fra henne. :P

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK skrev:

Han Abrasive har katt.  @abrasiveRefraction  Smiler alltid når jeg ser de katteøynene :ninuskapus: .

En del av brukerne jeg nevnte tror jeg ikke har vært aktive i det siste så om du kom først på forumet sommeren 2018 så har du kanskje ikke sett så mye til de andre. Men Cathrine88 var semikjendis her på kvinneguiden da hun var aktiv. Utrolig mange morsomme kommentarer fra henne. :P

 

Ja, det stemmer med katt, tok feil der. 

Er ny her i sommer ja, ingen sniktitter før det. Håper bruker du nevnte kommer tilbake da, høres ut som en savnet og minneverdig bruker. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, The R. S said:

Ja, det stemmer med katt, tok feil der. 

Er ny her i sommer ja, ingen sniktitter før det. Håper bruker du nevnte kommer tilbake da, høres ut som en savnet og minneverdig bruker. :laugh:

Selv har jeg vært her siden 2013. :P  Ja, hun var absolutt en minneverdig og savnet bruker.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg til snille og trygge tråder med ditto mennesker i, derfor vet jeg lite om "krangletråder" på forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg holder meg til snille og trygge tråder med ditto mennesker i, derfor vet jeg lite om "krangletråder" på forumet.

Som meg da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg holder meg til snille og trygge tråder med ditto mennesker i, derfor vet jeg lite om "krangletråder" på forumet.

Som ny her og har lett for å engasjere meg i temaer som interesser meg,så har jeg stupt engasjert ut i noen tråder.Litt synd at det ganske ofte ender ut i krangel. Lite trivelig med krangling,så da går jeg vekk fra hele greia.Nå er jeg mer og mer her på sosiale koselige tråder og telletråder:Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg holder meg til snille og trygge tråder med ditto mennesker i, derfor vet jeg lite om "krangletråder" på forumet.

Men jeg er ikke snill...og ihvertfall ikke helt trygg.   :angry:  :kjefte:  :raven:  :sprettert:  :balltre:  :regler:  :krangle:  :scorpis:

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Må da få innrømme...jeg er ikke noe snill.   :sukk:

😆pyttsann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...