Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest tooquiet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Mine dager er korte og fylt med hyggelige, glade folk. :jepp:  Anbefales å prøve det, @tooquiet

Det er ikke alle som har folk i livet sitt. Det er ikke så enkelt for alle, og jeg er heller ikke den som skyver vekk folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innrømmer at jeg gikk inn på en telletråd og oppdaget nå at vi var kommet til nr 8 allerede, uten at jeg har avgitt like ennå. :ninja:

Fikk da lyst å prøve på min tur til å telle, ergo ble ikke like 9 gitt :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tooquiet skrev:

Det er ikke alle som har folk i livet sitt. Det er ikke så enkelt for alle, og jeg er heller ikke den som skyver vekk folk.

...men jeg mente kun her inne i pratetrådene nå og det kan du også bli med på @tooquiet
                            :jepp:  Du er hjertelig velkommen hos oss. Helt sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tooquiet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

...men jeg mente kun her inne i pratetrådene nå og det kan du også bli med på @tooquiet
                            :jepp:  Du er hjertelig velkommen hos oss. Helt sant.

Tusen takk. Veldig hyggelig og setter stor pris på det. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Må innrømme at jeg brukte en teknikk på svoren i år, som jeg et sted her leste, tips fra @Jerry Lee. Kokende vann over svoren, i stede for den snuingen. BESTE SVOREN! Holdt seg sprø helt til i dag. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Må innrømme at jeg brukte en teknikk på svoren i år, som jeg et sted her leste, tips fra @Jerry Lee. Kokende vann over svoren, i stede for den snuingen. BESTE SVOREN! Holdt seg sprø helt til i dag. :nisse:

Hahaha.  :nigo:

Gleder meg at du også fikk det til å virke med det der...og moro at du prøvde tipset mitt.   😊

Fortsatt god romjul.   :nissevink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hahaha.  :nigo:

Gleder meg at du også fikk det til å virke med det der...og moro at du prøvde tipset mitt.   😊

Fortsatt god romjul.   :nissevink:

Åh, lyst til å dele hvordan du gjør det? Har lyst til å teste ut og se om det finnes bedre måte å gjøre det på enn det vi allerede gjør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anki- skrev:

Åh, lyst til å dele hvordan du gjør det? Har lyst til å teste ut og se om det finnes bedre måte å gjøre det på enn det vi allerede gjør. :)

Altså....heller bare kokende vann sakte over ribba (over svoren)...som har ligget med salt og pepper et par døgn...i det den settes inn i forvarmet (selvfølgelig) ovn.   :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anki- skrev:

ok, så du steker den bare på vanlig måte, ikke langtidssteking eller noe sånt? :)

Gjerne langtidssteking.  Det er jo best.  Greia med kokende vann over svoren er at det gjør det samme som det dillet med å legge oppned og dampe og å så snu. Man slipper det plunderet med snuing, og resultatet blir faktisk bedre.  

Min..og tydeligvis @Daryl Dixon sin erfaring.   :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bilkjøring på sommeren er ok,vinterføre med snø likeså,men glatte veier...da blir jeg pinglete!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...