Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Istedenfor å øve til eksamen gjør jeg alt annet - har ingen motivasjon eller lyst til å gjøre det bra lenger. 

Endret av VKM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg innrømmer at jeg vurderer å kvitte meg med en finkjole jeg egentlig liker, fordi jeg plutselig kom på at da jeg brukte den for tjaaa minst ti år siden fikk jeg et (sveipe)blikk fra en arbeidskollega som fikk meg til å føle at jeg så tjukk ut i den. At magen var så fremtredende at jeg så gravid ut. Teit tanke, kjolen sitter uansett bedre nå enn da, det hele er jo kun i hodet mitt... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fordra mennesker som omtaler  seg selv om mamma eller pappa for kjæledyrene sine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
22 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg kan ikke fordra mennesker som omtaler  seg selv om mamma eller pappa for kjæledyrene sine.

Jeg syns og det høres helt idiotisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...spesielt om de snakker til en slange som jo ikke bryr seg, men alle får gjøre som de vil. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan folk snakker til kjæledyra sine, men hvis de behandler et dyr som et menneske derimot, hvorpå den blir oppdratt som et menneske og kan ende opp ufordragelig, antakelig av forvirring - da reagerer jeg. Dog går nok dette litt under samme kategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så snålt når folk snakker massevis til sine kjæledyr
og så avslutter med et "hæ?"...som om de venter på svar. :fnise: Hele tiden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gave til pakkekalenderen på jobb er en fin musserende vin. Alkoholfri. Lurer veldig på hvordan den blir mottatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg syns det er så snålt når folk snakker massevis til sine kjæledyr
og så avslutter med et "hæ?"...som om de venter på svar. :fnise: Hele tiden...

Den ene katten min kan en føre en samtale med, noen ganger, den svarer......ulempen er jo at jeg ikke skjønner hva den sier.....😂😂😂😂 muligens den sier; "men hold kjeft!!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Thildamor skrev:

Den ene katten min kan en føre en samtale med, noen ganger, den svarer......ulempen er jo at jeg ikke skjønner hva den sier.....😂😂😂😂 muligens den sier; "men hold kjeft!!"

Snakker endel med min òg, er heldig med at det er en typisk snakke-katt.

Vanligvis forstår jeg ikke hva han sier, men her om dagen var han dritsur og gikk ut med halen til værs mens han sa noe om "hersens bråkunger 💣💥☠️" (ungene hadde venner på besøk, og inne-stemmen hadde noe forsvunnet med tidenes Star-Wars krig...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

Jeg innrømmer at folk som elsker dyr er de menneskene jeg liker best. Men jeg liker alle dyr, ofte liker jeg hunden bedre enn eieren. c4c91837113d96e05394ef828aaed8ac.jpg.b3be4bc9f32c3e22b52a418a4b29fb8f.jpgquote-about-animals-souls.jpg.3e4d1724052ba234dc58a9ffa9a87a07.jpgThe_Soul_of_All_Living_Creatures_2048x.jpg.d82e0e3bfecf4b0ba70be312a62e9334.jpgQuotation-Charles-Darwin-The-love-for-all-living-creatures-is-the-most-noble-43-30-58.jpg.85dd1929c5cc95313041594ee0132728.jpge2ec46d8dffa8819e52bed1ab11b2a11.thumb.jpg.a16ecec701b2b71ae80116682465bff3.jpg

Jeg innrømmer og at jeg er en slik person som hilser og sier hei om jeg treffer et dyr, og jeg liker det. :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en slik en... :)  Så trivelig å få positiv respons fra et vennlig dyr. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...