Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurraaaaa....det blir bare til sørpe! :mynona:

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Også fryser det på og blir jævlig å kjøre på :raven:

Skrevet

Bare ta på seg brodder på skoa det. :biggrin:  Og ta buss!

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg må slutte å svare i idiot tråder, de får ikke frem det gode i meg.

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg ikke har sovet godt i natt :sukk:

Gjest Villfisker
Skrevet

Innrømmer at jeg hater grønnsaker. Er så og si altetende når det kommer til grønnsaker, og jeg spiser det, men bare fordi det føles som en slags «plikt».

Skrevet (endret)

Jeg irriterer meg over røykere som slipper sneipene sine ned på bakken uansett hvor de er utendørs.
Jeg irriterer meg over det samme problemet med snusere som i tillegg til å kaster avfallet over alt,
graver seg i munnen for å fiske dem ut før de legger inn en ny en og de vasker ikke hendene etterpå.
Jeg irriterer meg over folk som spytter ut tyggiser og spytteklyser over alt. Ja til sivilt politi som skriver ut bøter
der og da, på løpende bånd! :opplyser: FY til absolutt alle som forsøpler omgivelsene våre! 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

innrømmer at jeg elsker grønnsaker og at jeg er enig med Hoppe.

Skrevet

Jeg er også enig med denne Hoppetingen og sier forøvrig at grønnsaker med masse god rømmedip
er verdens beste lørdagsknask...hele uka. :jepp:  

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg irriterer meg over røykere som slipper sneipene sine ned på bakken uansett hvor de er utendørs.
Jeg irriterer meg over det samme problemet med snusere som i tillegg til å kaster avfallet over alt,
graver seg i munnen for å fiske dem ut før de legger inn en ny en og de vasker ikke hendene etterpå.
Jeg irriterer meg over folk som spytter ut tyggiser og spytteklyser over alt. Ja til sivilt politi som skriver ut bøter
der og da, på løpende bånd! :opplyser: FY til absolutt alle som forsøpler omgivelsene våre! 

Hørte på radioen i dag at politiet i India hadde sett seg lei av at folk tutet og hoiet når det var rødt lys, så nå hadde de på en eller annen måte fått forandret lysene slik at grønt gikk tilbake til rødt hvis det ble registrert bråk, synes den løsningen var litt artig :fnise:  Kunne kanskje funnet en variant av den til de som forsøpler her :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Rumle skrev:

Hørte på radioen i dag at politiet i India hadde sett seg lei av at folk tutet og hoiet når det var rødt lys, så nå hadde de på en eller annen måte fått forandret lysene slik at grønt gikk tilbake til rødt hvis det ble registrert bråk, synes den løsningen var litt artig :fnise:  Kunne kanskje funnet en variant av den til de som forsøpler her :jepp:

Meeeen, jeg mistenker nå at de som opplever det kanskje ikke blir mindre forbanna akkurat :ler:

Endret av Rumle
Gjest Villfisker
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Enig. Irriterer meg også over folk som snyter seg ved bordet på spiseplasser. Det kan man gjøre på do.

Skrevet
5 minutter siden, Villfisker skrev:

Enig. Irriterer meg også over folk som snyter seg ved bordet på spiseplasser. Det kan man gjøre på do.

Jeg og! Blir forbanna bare av å tenke på det! :bond:

• Liker 1
Skrevet

innrømmer at jeg droppet å dusje etter treninga idag 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg på regelmessig basis tilbringer en håndfull timer hver gang med en kar som er en lommetørklevifter. Han kommer og setter seg og skal ha kaffe og mat, trekker opp et typisk gammelmannsflak av et stykke stoff...og det ser veldig godt brukt ut også dessverre...og så rister han det godt ut blant oss...og setter i gang med trompetstøt som burde ha vært premiert, hvis det ikke hadde vært for at hele lommetørkleaffæren er veldig, veldig ekkel. :glare: 

Skrevet
14 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Enig!! en gang vi var på legevakten tok legen ut en snus og inn en ny, også skulle han ta på babyen min uten å vaske hendene først 🤢

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg syns det er sårt at interessen for baby nr 3 ikke er like stor som interessen for baby nr 1 og 2 når det kommer til andre folk. Superteit å tenke men jeg vil at baby nr 3 skal være like «viktig» for folk som de andre.. :roll: og det er han nok også. Er nok bare jeg som sammenligner for mye.. 

• Liker 1
Skrevet

Innrømmer at jeg kjenner stor lettelse å reise hjem fra veterinær med min 11 års gamle hund,var redd hun skulle være alvorlig syk. Var 'kun' en infeksjon som antageligvis vil bli bra av seg selv. Puhhhhhhhhh

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg nå tillater meg å pleie bl.a. en forkjølet m.m. tilstand som har økt denne uka og som nå
slår ut i snørrete blomst og jeg skal være hjemme hele denne helga. Ikke ut i butikken i morgen, bare forsøke
å sove så mye som jeg kan. :sukk: Jeg kan nok ikke det kjenner jeg meg rett, men jeg skal forsøke. 

• Liker 1
Skrevet
På 2.2.2020 den 7.23, Hoppetaujenta skrev:

Takk. :)  ...og jeg tror at jeg begikk denne handlingen i et anfall av sykhet, for jeg meldte meg på måfå inn på
et sånn finn-en-kjæreste/gå-på-date-plass i forgårs. Jeg laget en veldig uspesifisert profil, krysset av på alt som
ikke var meg hva utseendet angår og utdannelse og alt slikt overfladisk. Ikke noe bilde, eller hva jeg søkte...og
faktisk så nappet det på en mann etter ett minutt. Han lurte på om jeg ville ha et forhold med ham selv om han
var ti år yngre enn meg, sånn rett ut av det blå. Da er en hardt trengt tror jeg. Tar sjansen på alt som rører seg
og ser ut til å muligens kunne være ei dame. Jeg innrømmer at de nettsidene og de mennene som er i kjøttbransjen,
de er veldig lite interessante. :opplyser: Jeg er ute derfra igjen nå. Det var bare en adspredelsesraptus i kjedsomhet.

Er hoppeloppen min på sjekkern? Frøken Sola og @Rumle giftekniv er på saken :mynona:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...