Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke stå opp kl 4-5 hver dag mer snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fryktelig trøtt. Oppdager gang på gang at jeg sovner litt når jeg sitter ved tastaturet. Hodet faller forover. :Gjesp: 

Skrevet

Kroppen hadde veldig lyst til å bli liggende i dvale under god og lun dyne i dag,
men hodet hadde allerede begynt å sabotere. Det stempler inn på jobb til de mest upassende tider. :sukk: 

• Liker 1
Skrevet

pist for mye middagsmat.... åååå....  begynner å gjørre vondt...

Skrevet

Jeg kjøpte en liten plastboksporsjon med varm lapskaus i dag. Det var akkurat nok til at jeg skal ha to skiver
brød med brunost til kvelds ganske snart. 

Skrevet

Det ble sjokolade til kaffen i dag gitt .. det var  visst ikke helt etter planen :ninja: 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

-

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg skal lage et innlegg til etter dette, så tar jeg en lang pause fra KG

Skrevet

Oijj....har pausen begynt nå? :sjokkbla:

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg lurer litt på Aragorns fravær, men respekterer ønsket. I tillegg kan han jo ikke svare.
Jeg ser den og håper at det blir et bra avbrekk. Kanskje til og med en god pause som inneholder nye bra ting.
Jeg og flere med meg kommer til å vente på dagen og timen hvor han atter vender tilbake til oss med snodige
opplysninger og innfall. Jeg liker dem. :jepp:  Sånn er det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er temmelig fjern for tiden,men ikke helt bortevekk da :P 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg ser deg og kan derfor bekrefte at du er tilstede! :klappe: 

• Liker 1
Skrevet
På 24.1.2020 den 16.30, Hoppetaujenta skrev:

Det er notert. :jepp: 

For en liten stund siden tok jeg buss og holdt ånklige penger i hånda mi og ville legge dem i bussmannens hånd,
men han ville ikke ta i mot dem. Jeg forsøkte og han ristet på hodet og sa "legg dem der!" og det måtte jeg gjøre,
så jeg la dem i skåla ved betalingsapparatet før han tok dem. Merkelig verden de lever i syns jeg. Jeg har pustet
i den samme lufta som han innhalerer... :klo: ...burde jo være forbudt det også egentlig. 

Hvertfall i disse tider med virus osv

På 24.1.2020 den 18.51, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror at jeg har forsøkt pakkehjemkjøring for siste gang nå. Postnord roter så veldig med dager og klokkeslett
at jeg ikke stoler på dem mere. Det får bli post-i-butikk heretter. :opplyser: 

Hva har du bestilt?

Skrevet

Jeg spiste sjokolade til frokost i dag 

Skrevet (endret)
På 29.1.2020 den 1.14, Sola de skrev:

Hvertfall i disse tider med virus osv

Hva har du bestilt?

Mhm. Tror jeg har blitt smittet av noe nå, for jeg fryser som et aspeløv og verker i alle ledd. Jeg trenger søvn, men...

Jeg bestilte gaver til folk i familien. Må nok si at jeg ar latt meg inspirere av den aller beste innkjøperen på forumet. :lur: 
Vi må ha litt avkjølt sitronpai i natten. Når man er syk så skal man fores med godsaker og denne er sunn. Jupp. 
TPMSpdhXtUlzMtWlQOii-Q5gcZcotskJ9kfPuzzU

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Mhm. Tror jeg har blitt smittet av noe nå, for jeg fryser som et aspeløv og verker i alle ledd. Jeg trenger søvn, men...

Jeg bestilte gaver til folk i familien. Må nok si at jeg ar latt meg inspirere av den aller beste innkjøperen på forumet. :lur: 
Vi må ha litt avkjølt sitronpai i natten. Når man er syk så skal man fores med godsaker og denne er sunn. Jupp. 

:troest: God bedring, hoppen min :klem: En kopp grønn te med sitron vil kanskje smake til kaken?

• Liker 1
Skrevet

Sikkert noen som liker det. :)  Jeg liker ikke te. Det har vært en lang natt mot dag. 

Skrevet
9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

God bedring :klem:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk. :)  ...og jeg tror at jeg begikk denne handlingen i et anfall av sykhet, for jeg meldte meg på måfå inn på
et sånn finn-en-kjæreste/gå-på-date-plass i forgårs. Jeg laget en veldig uspesifisert profil, krysset av på alt som
ikke var meg hva utseendet angår og utdannelse og alt slikt overfladisk. Ikke noe bilde, eller hva jeg søkte...og
faktisk så nappet det på en mann etter ett minutt. Han lurte på om jeg ville ha et forhold med ham selv om han
var ti år yngre enn meg, sånn rett ut av det blå. Da er en hardt trengt tror jeg. Tar sjansen på alt som rører seg
og ser ut til å muligens kunne være ei dame. Jeg innrømmer at de nettsidene og de mennene som er i kjøttbransjen,
de er veldig lite interessante. :opplyser: Jeg er ute derfra igjen nå. Det var bare en adspredelsesraptus i kjedsomhet.

Endret av Hoppetaujenta
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg er litt sur nå, kommer slikt hvit dalene fra himmelen og det blir bare til sørpe :raven:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...