Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

                                                          Ja... :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ble veldig viktige skribenter i et av verdens største nettsamfunn
                                                       og det er ikke lite det heller skal jeg si deg. :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi ble veldig viktige skribenter i et av verdens største nettsamfunn
                                                       og det er ikke lite det heller skal jeg si deg. :opplyser: 

Det har du rett i :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke dy meg, og nå angrer jeg bitte litt - på at jeg rettet opp en ørliten skrivefeil. Jeg av alle, som har dysleksi lait.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hyggelig å se Osten tilbake, med eller uten små skrivefeil. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Jeg innrømmer at jeg av og til føler det som et nederlag for at jeg måtte avbryte medisinstudier. Selv om jeg karriere og økonomisk klarer meg veldig bra, så har jeg faktisk ikke utdannelse innen det jeg driver med. Mest fått det med morsmelka. Kunne ønske jeg kunne vise til en grad/utdannelse. Og medisin var en annen retning enn de andre dro mot. Jeg kunne ikke jobbe som lege nå, men kunne sikkert gjort noe nyttig innen den retningen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jo mere jeg ser på verdens folks kreative kunstneriske bilder på nett, jo spakere blir jeg selv. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lot jeg meg skikkelig påvirke av regn og gråvær. Jeg ble mismodig i utendørs handleaktivitet. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Jeg liker kokkeprogrammer, elsker masterchef.

Men... klarer ikke å la være å tenke på all maten de kaster. Alt kjøttet de steker feil og kaster, hele kyllinger går i søpla. Synes det er så bortkastet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er tre dager til soldagen. Jeg har så lyst på sol nå. Hvis det blir overskyet på soldagen flytter jeg til Australia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                 :sol: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
42 minutter siden, Nadya skrev:

Det er tre dager til soldagen. Jeg har så lyst på sol nå. Hvis det blir overskyet på soldagen flytter jeg til Australia!

Da kan du være frivillig til å hjelpe dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg begynner å se på alle "talent-programmene" fra over hele verden, så blir jeg veldig 
følelsesmessig berørt og jeg får et skikkelig løft...for det finnes så veldig mange flotte, talentfulle folk der ute. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...