Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri lest Ari Behn. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smugrøyker sigaretter iblant. Hvis ingen vet det, tar jeg heller ikke skade av det.

Skrevet
4 timer siden, Nadya skrev:

Jeg smugrøyker sigaretter iblant. Hvis ingen vet det, tar jeg heller ikke skade av det.

Nå vet jeg det, så nå må du slutte :Nikke:

• Liker 4
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg nå ikke makter mer, men uff hvor jeg gruer meg å snakke med legen. Jeg er utbrent, stresset og nedslitt. Ikke deprimert eller angst, men engstelig for å gjøre feil, gruer meg hver dag til jobb. Og så redd for å ikke bli trodd når jeg forteller om det... og engstelig for hvis jeg blir trodd og får nå en pause(sykmelding, gud så fælt det ordet er....) Så er jeg redd for hva ledelsen sier. Jeg hater dette!!

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, melatonin skrev:

Jeg innrømmer at jeg nå ikke makter mer, men uff hvor jeg gruer meg å snakke med legen. Jeg er utbrent, stresset og nedslitt. Ikke deprimert eller angst, men engstelig for å gjøre feil, gruer meg hver dag til jobb. Og så redd for å ikke bli trodd når jeg forteller om det... og engstelig for hvis jeg blir trodd og får nå en pause(sykmelding, gud så fælt det ordet er....) Så er jeg redd for hva ledelsen sier. Jeg hater dette!!

:hug:

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, Rumle said:

Nå vet jeg det, så nå må du slutte :Nikke:

Jeg har sluttet! Ikke et drag herfra mer.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Nadya skrev:

Jeg har sluttet! Ikke et drag herfra mer.

:rolleyes:

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Når jeg spiser skolebolle, spiser jeg den slik at vaniljekremen  i midten er igjen til slutt, siden det er det beste.

Skrevet

93351bf638fe236a7d48f579b905b5b4.jpg?t%5

Jeg er så sugen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg når jeg ser sånne bilder
                                                                                     og jeg har oppsøkt dem på nett i dag. :ninja: Masse!!!

• Liker 1
Skrevet

Sprekken kommer snaaart...   :romeo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg suger på å lage nye tråder. Det blir enten rabalder eller ingen interesse. Så..

Hvorfor gir jeg ikke opp?

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

93351bf638fe236a7d48f579b905b5b4.jpg?t%5

Jeg er så sugen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg når jeg ser sånne bilder
                                                                                     og jeg har oppsøkt dem på nett i dag. :ninja: Masse!!!

Hvorfor selvpiningen? :daane:

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Jerry Lee skrev:

Sprekken kommer snaaart...   

Tyyypisk mannfolkpreik!   :alice:

14 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg suger på å lage nye tråder. Det blir enten rabalder eller ingen interesse. Så..

Hvorfor gir jeg ikke opp?

Fordi du er en optimist innerst inne? :jepp: Det tror jeg. 

14 timer siden, Dr. Ops skrev:

Hvorfor selvpiningen? 

Fordi jeg skal trene opp selvbeherskelsen slik at sunnheten tar over i nesten hele år. SÅ skal jeg kose meg
i oktober igjen på normalt vis igjen. Kan ikke noe for det at jeg virkelig liker disse "midtsidekakene"... :rodmer: 

• Liker 2
Skrevet

En bruker her inne har dette som avatar og jeg syns det er et vidunderlig bilde! :rodmer: 
                                image.jpeg.4c32160f2c4314747fdc0b7011ab261a.jpeg         

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns det skjer så mye skummelt i Oslo, i forhold til resten av landet.

Skrevet

Jeg syns jeg så snurten av @Geir-Anders i trådene her. Det må jeg innrømme. :lur: 

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jeg ser på Say yes to the dress.. Hvorfor? Vet ikke. 

Skrevet

Jeg var inne på instagram siden til Sanna Sarromaa, vet egentlig ikke hvorfor.

Skrevet

Jeg blir så inderlig trist når jeg ser dette bildet.... :sukk: 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg blir så inderlig trist når jeg ser dette bildet.... :sukk: 

Nå fikk jeg klump i halsen og tårer i øynene 😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...