Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Det kommer til å bli en rar vår og uvirkelig sommer i år. Har aldri hatt det sånn før i mitt liv... :sukk: #krigsfølelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det kommer til å bli en rar vår og uvirkelig sommer i år. Har aldri hatt det sånn før i mitt liv... :sukk: #krigsfølelse

De fleste som lever i dag har aldri vært i nærheten av noe lignende, min venn.

De fleste er redde for mye...at familie og venner skal bli syke og at noen av dem dør.  Noen er redde på egne vegne, og det er forståelig.  Veldig mange fortviler over at økonomien går til Helvete og legger alt i grus.

Jeg blir både lei meg og sint når de redde latterliggjøres både her og ute.

Og for å holde meg inne med tråden...jeg innrømmer at jeg er redd!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg innrømmer at jeg gruer meg til denne helgen :sukk:

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg gjerne skulle ha flyttet til denne hytta mi i morgen den dag

                         image.png.4e22b54357c101ed66eafeb28fcfc28a.png
                                                            ...og ikke sagt til noen hvor jeg dro. 
 
           ....min...Min...MIN! :rodmer: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, mia83 skrev:

Jeg innrømmer at jeg gruer meg til denne helgen :sukk:

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg synes alt er uvirkelig. Uvirkelig skummelt. Det føles ut som det er stille før stormen (misforstå rett, er klar over alt som har skjedd og skjer i verden). Jeg tror det blir verre. Noe skjer. Ute er øde og stille - for stille. Stille før stormen. Det gir meg grøsninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hos meg. Jeg gikk meg en lengre tur i går. Litt skog og litt boligfelt, litt riksvei og litt sentrum...det var
som om det var søndag. Uvirkelig stille, lite biler, lite folk å se, lite lyd... Alt er ugjenkjennelig.
Vi holder pusten og venter. Jeg innrømmer at hele meg er i spenn. Jeg kjenner på frykt og sorg. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"   ja-ah foratte det er gummelt nå syns jeg. Det innrømmer jeg åsså   😢  "

-   mvh hilsen meg som bor i en anna tråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg innrømmer at jeg gjerne skulle ha flyttet til denne hytta mi i morgen den dag

                         image.png.4e22b54357c101ed66eafeb28fcfc28a.png
                                                            ...og ikke sagt til noen hvor jeg dro. 
 
           ....min...Min...MIN! :rodmer: 

"   å...få væme'a? Hæ? Meg åsså jærri'n min.  Vi er helt frisken for nemlig  :Nikke:  "     -   S. K.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at folk som tror det er interessant for andre å se på at en spiser noe på YouTube, er skikkelig teit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.3.2020 den 6.15, Jerry Lee skrev:

"å...få væme'a? Hæ? Meg åsså jærri'n min. Vi er helt frisken for nemlig" - S.K.

    Det må vi nok vurdere til høsten, for inntil videre er vi alle potensielt underlige. :ninja: 

12 timer siden, melatonin skrev:

Synes at folk som tror det er interessant for andre å se på at en spiser noe på YouTube, er skikkelig teit. 

    Fullstendig enig. 👎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at alle mine klokker er fininnstilt i alle rom til lands og til vanns og i lufta med. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forsøker å holde spiriten oppe og ser en del på hobbybilder på insta...men i dag går det i helt feil retning. :angry:
I steden for å bli glad, så blir jeg irritert....og etterhvert forbaska irritert...fordi alle bildene der er helt perfekte
og mange mennesker er superflinke og SPRUTER UT håndarbeidsting, matvarer og alt man kan ha som hobby
og det er plettfritt og de får det ferdig og det gjør ikke jeg. De legger ikke ut bilder av alle sine prosjekter som
ikke ble ferdige, eller ble helt feil, eller ble en katastrofe. (ikke sikkert at de har sånne ting heller)
De fremstår som noe jeg ikke er, ikke kan, ikke har, ikke får til.

I dag er ikke dagen for å "la seg inspirere".
Kun irritere.......åååååÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!! :raven:*gawd altså!!!* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg forsøker å holde spiriten oppe og ser en del på hobbybilder på insta...men i dag går det i helt feil retning. :angry:
I steden for å bli glad, så blir jeg irritert....og etterhvert forbaska irritert...fordi alle bildene der er helt perfekte
og mange mennesker er superflinke og SPRUTER UT håndarbeidsting, matvarer og alt man kan ha som hobby
og det er plettfritt og de får det ferdig og det gjør ikke jeg. De legger ikke ut bilder av alle sine prosjekter som
ikke ble ferdige, eller ble helt feil, eller ble en katastrofe. (ikke sikkert at de har sånne ting heller)
De fremstår som noe jeg ikke er, ikke kan, ikke har, ikke får til.

I dag er ikke dagen for å "la seg inspirere".
Kun irritere.......åååååÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!! :raven:*gawd altså!!!* 

For noen år siden prøvde jeg meg på et prosjekt som ble helt katastrofe om man skal bruke et slikt ord. La bilde ut på facebook. Fikk noen sure kommentarer om at jeg kunne lagt ut bilde av et skikkelig et og ikke det :ler: Verden er ikke plettfri, men i sosiale medier, skal den visst være det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg ikke har så veldig lyst til å dra i matbutikken, men jeg må. Enten i dag eller grytidlig i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...