Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Jeg forstår meg ikke på en del av sletting av innlegg som moderatorene driver med.

Samme.    Som "tulleinnlegg" i tulletråder....!     Håpløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Samme.    Som "tulleinnlegg" i tulletråder....!     Håpløst.

Ikke sant, når det ikke er lov å tulle i tulletråder engang nei da har det gått for langt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at det var godt at sterk sol gikk bak sky nå.  :svett: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....det med å lage seg en liksomliste på en butikk som kan bringe maten til en var ikke lurt, for jeg ble SÅ
sugen på alle godistingene som de selger...at jeg bare måtte slette alt og gå bort fra siden. Nå knasker jeg
på et eple og er innafor igjen. :raven: ....bort med seg godtesugdjevel!  >>>>>>>>>>>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg . .

Faktisk sliter jeg med å holde vekta vedlike.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 7.4.2020 den 15.03, Jerry Lee skrev:

Jeg innrømmer at jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg...

Jeg innrømmer at jeg skulle ønske at det var slik i mitt tilfelle også, men det er det ikke. 

Dessuten innrømmer jeg at når jeg leter etter tråder som jeg en gang laget, så finner jeg dem ikke og DA blir jeg irritert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg - Hoppeloppen - har tenkt litt frem og tilbake i dag og i anledning dette gruselige virusutbruddet i verden...
så har jeg innsett at vi ikke kommer til å leve evig og i den anledning har jeg bevilget meg å kjøpe litt forskjellig
garn for adspredelse og glede for meg selv i de årene jeg har igjen. Det går alltid an å finne gode grunner til
det meste: jeg er glad i meg og jeg fortjener kun det beste! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg - Hoppeloppen - har tenkt litt frem og tilbake i dag og i anledning dette gruselige virusutbruddet i verden...
så har jeg innsett at vi ikke kommer til å leve evig og i den anledning har jeg bevilget meg å kjøpe litt forskjellig
garn for adspredelse og glede for meg selv i de årene jeg har igjen. Det går alltid an å finne gode grunner til
det meste: jeg er glad i meg og jeg fortjener kun det beste! :klem: 

Det gjør du! :klem:

Og siden du nå inspirerte meg,så innrømmer jeg at jeg vurderer å shoppe inn ymse greier og greier,bare til meg selv :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinne487

Jeg vedkjenner at jeg gleder meg noe helt utrolig til at 3 åringen skal i barnehagen neste uke og jeg får gå på jobb igjen!!! I den samme barnehagen vel og merke, men da slipper jeg å hanskes med han hvert jævla sekund når han nå har en «nei, vil ikke» periode.

Ungen hører for svarte ikke etter, oppfører seg ufordragelig og jeg gremmes over å ha en så plutselig uoppdragen unge!

Nå høres jeg veldig upedagogisk ut, men jeg har ikke vært på do alene på 4 uker, og er i ferd med å bli galen 🤣

 

Endret av Kvinne487
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chantielle skrev:

Og siden du nå inspirerte meg,så innrømmer jeg at jeg vurderer å shoppe inn ymse greier og greier,bare til meg selv 

@Chantielle :...gjør det...Gjør Det...GJENNOMFØR DET! :laugh: :klappe: 
Det er veldig viktig at vi bruker netthandlene nå ellers så forsvinner de. Kanskje. :fnise: Ikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg ikke er søvnig, og derfor kaster bort tiden på å svare i en gammel tråd. Når jeg egentlig burde rydde siden jeg uansett ikke legger meg. Og samboeren sitter ved siden av meg og snorker.

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kreativiteten er her ikke i dag. Det kan jeg kjenne helt tydelig. Det er fredag. :sukk: Og morgen. Jeg er sulten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2020 den 21.43, Hoppetaujenta skrev:

@Chantielle :...gjør det...Gjør Det...GJENNOMFØR DET! :laugh: :klappe: 
Det er veldig viktig at vi bruker netthandlene nå ellers så forsvinner de. Kanskje. :fnise: Ikke...

Innrømmer at jeg gjennomførte det :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg har knakande lyst på en hel haug av planter fot tida!  Men må ta meg sammen, kjære vene, men det tar litt av enkelte ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld kom jeg til å se filmen om Ritchie Valens liv. Har visst om den lenge, men ikke sett den før nå.
Ante ikke at han var så ung og at det endte som det gjorde. Nå vet jeg mere. "Glad" for at jeg så den. :sukk: 

 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...