Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer at jeg enda ikke har tatt på meg sokker i dag og føttene begynner å kjennes kalde ut,
for jeg har hatt gjennomtrekk i en times tid. :fryser: Nå er det nok. Jeg finner en sokk. Eller to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
11 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg er dritt lei , av den jævla corona dritten:kjefte:

Jeg og. Hater denne driten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Jeg vil ha livet vårt tilbake...men sier det ikke høyt. Jeg tenker på alle dem som har mistet sitt liv i dette
og alle dem som fremdeles står for tur, de bare vet det ikke ennå. Jeg har ingenting å klage over i det hele tatt.
Det forteller jeg meg selv når trangen til å klage dukker opp... :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg ble ganske så glad i dag,da en ting som har bekymret meg,har løst seg til alles beste :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Chantielle skrev:

Innrømmer at jeg ble ganske så glad i dag,da en ting som har bekymret meg,har løst seg til alles beste :hoppendeglad:

Så bra!   😀 Det må jeg innrømme at jeg syns.    :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Så bra!   😀 Det må jeg innrømme at jeg syns.    :hug:

Takk :hug: Disse Coronatider kan by på noen ekstra vanskeligheter,men tror det vil gå ok nå :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig glad da jeg fant disse eplene igjen etter lang leting, for de smaker som jeg vil ha et eple. :jepp: 
                  apple-car-500x500.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg i lokale butikker og støttet nærhandelen som var åpen. Jeg tenkte skal-skalikke...og gikk på
spiseplass og tok sjansen på at de holdt coronaen unna min mat og så spiste jeg med største nytelse. 
Jeg tittet rundt meg på folk, avstander og oppførsel: veldig mange sitter tett og prater som om intet har skjedd
og det dreier seg om vennegjenger også. Ikke bare familier. Det er avstandsmarkeringer på gulvet i butikkene,
men ikke alle overholder avstandene. Jeg gjorde mitt i alle fall og renset hender før jeg gikk inn og etter at jeg
hadde betalt og gikk ut igjen. Faktisk ganske mange folk ute på en solrik dag. Mange vet ikke helt hva de skal
ha på seg og går godt tildekket, mens de andre går i teskjorte og shorts og er hummerrøde i ansiktet, for de har 
allerede startet på sommeren. Det er underlige tider.

Det dumme var at alle toalettene var stengt i byen. Hva mener de at folk skal gjøre da, når en må...? :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2020 den 22.55, Chantielle skrev:

Innrømmer at jeg gjennomførte det 

  Jeg er stolt av deg, @Chantielle! :klappe: Har du en plan om noe spesielt, eller er det en modnings-inspirasjonssak? 

Jeg innrømmer at jeg ikke syns min store drueklase var særlig god. Den var kjempesur, grønn og litt hard. :sukk: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

  Jeg er stolt av deg, @Chantielle! :klappe: Har du en plan om noe spesielt, eller er det en modnings-inspirasjonssak? 

Jeg innrømmer at jeg ikke syns min store drueklase var særlig god. Den var kjempesur, grønn og litt hard. :sukk: 

 

Handlet inn en haug med saker jeg trenger for å hygge meg med malingen min :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at det er hyggelig å gi bort en "laik" hvis jeg kjenner for det. :jepp:  Gir bort en 🌹 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg blir veldig overrasket over at det å leie et air-bnb-hus for en mnd er så fryktelig dyrt som det er,
i alle fall her hvor jeg bor. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...