Aragorn ll Elessar Skrevet 2. oktober 2018 #281 Del Skrevet 2. oktober 2018 Dette er en liste av artister\grupper som er ganske populære som jeg ikke liker noe særlig. Elvis Presley Rolling Stones Michael Jackson Madonna Elton John Queen David Bowie U2 Bruce Springsteen Kiss Iron Maiden Aerosmith Prince 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. oktober 2018 #282 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg innrømmer at jeg ekstremt sjeldent handler på nett, liker bedre å gå i en fysisk butikk om jeg skal ha noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 4. oktober 2018 #283 Del Skrevet 4. oktober 2018 5 minutter siden, Zemira skrev: Jeg innrømmer at jeg ekstremt sjeldent handler på nett, liker bedre å gå i en fysisk butikk om jeg skal ha noe. Jeg har svært sjeldent tålmodighet til å handle på nett. Vil jeg ha en ny kåpe, så må jeg ha den kåpa NÅ. Finner jeg ikke en jeg liker i butikken, så tar jeg en som er «innafor.» Også angrer jeg om noen dager. Ooogså er rundansen igang. Og sånn går dagene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 4. oktober 2018 #284 Del Skrevet 4. oktober 2018 I dag skal jeg og samboer på Kristian Valen show. En bittepitteliten del av meg skulle ønske jeg kunne ha med meg begge to hjem etter showet. Er det lov å innrømme? Anonym knappen fristet veldig nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #285 Del Skrevet 4. oktober 2018 6 minutter siden, NancyDrew skrev: I dag skal jeg og samboer på Kristian Valen show. En bittepitteliten del av meg skulle ønske jeg kunne ha med meg begge to hjem etter showet. Er det lov å innrømme? Anonym knappen fristet veldig nå Alle skal få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #286 Del Skrevet 4. oktober 2018 Netthandel er fullstendig fantastisk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #287 Del Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Netthandel er fullstendig fantastisk! Prisjakt for the win 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. oktober 2018 #288 Del Skrevet 4. oktober 2018 I løpe av en uke spiller jeg mellom 60 og 90 minutter med dataspill. Men jeg spiller ikke vær dag bare 1-3 ganger i uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #289 Del Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, Eugene Onegin skrev: I løpe av en uke spiller jeg mellom 60 og 90 minutter med dataspill. Men jeg spiller ikke vær dag bare 1-3 ganger i uka. Hva spiller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. oktober 2018 #290 Del Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Hva spiller du? FIFA 07 eller det første Red Faction spille fra 2001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #291 Del Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Eugene Onegin skrev: FIFA 07 eller det første Red Faction spille fra 2001 Det første red faction spillet er bra, spilte det først i 2005. Syntes det var så kult at jeg kunne ødelegge alt av vegger 😄 Jeg anbefaler Red Faction Guerilla. Der bor du på mars og kan ødelegge alle bygninger, gjenstander osv. Kom nylig ut igjen på ps4, Xbox One og PC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #292 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg tar mitt lørdagsgodis i dag heller. Det er altfor lenge til i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. oktober 2018 #293 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg innrømmer gladelig at jeg gleder meg stort til bortemiddag litt senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. oktober 2018 #294 Del Skrevet 5. oktober 2018 Og jeg innrømmer at jeg gleder meg på Jerrys vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. oktober 2018 #295 Del Skrevet 5. oktober 2018 18 minutter siden, Zemira skrev: Og jeg innrømmer at jeg gleder meg på Jerrys vegne Næmmen! Det var da svært pent av deg. Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #296 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg gleder meg på vegne av "lille ordet" som er kjempesulten og kan nesten ikke vente lengre nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 5. oktober 2018 #297 Del Skrevet 5. oktober 2018 I dag fikk jeg ikke gjort alt det jeg hadde planlagt, men det er en dag i morgen også, om jeg ikke tar feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. oktober 2018 #298 Del Skrevet 5. oktober 2018 For enn 2-3 år siden så jeg alle 10 sesonger av Friends på 7 dager. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 6. oktober 2018 #299 Del Skrevet 6. oktober 2018 Jeg innrømmer at jeg akkurat overførte penger fra sparekontoen for å bestille klær fra zalando... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. oktober 2018 #300 Del Skrevet 6. oktober 2018 Om jeg først begynner å se på en tv serie på DVD så ender jeg alltid opp med å se langt flere episoder enn det jeg hadde tenkt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå