Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, Ikke de spesielle "filmsnuttene" der, Jerri! :laugh: Det er ikke lov.

Men DU likte dem, Frekka...   :lur:    ...men du vil vel ha de for deg sjæl, ja.   :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Luna Llena skrev:

Jeg blir ikke redd av filmer og tv serier. :klo:

Men har du blitt redd av å lese bøker? 

Det ble jeg, men det trigget nok visse ting i meg. Leste Lars Kepler bla , og det er jo sjukt bra krim. Den kvinnelige delen av paret turde ikke bo i huset etter at de hadde skrevet en av bøkene. For de hadde brukt beskrivelser av sitt eget hus i boka. DA har du skrevet en skummel story, når du som skriver den blir så redd  :fnise: hvis du leser krim da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash
5 timer siden, mia83 skrev:

Den sjokoladen er ikke god nei :riste:

her i huset vil sønnen heller ha en vanlig melkesjokolade. Den har 24 biter. En bit for hver dag. Den smaker iallefall godt. Men kommer vel an på barnets alder også :)

Nei, det var den virkelig ikke😅 Tror ikke jeg har smakt den sjokoladen siden jeg selv var barn. Melkesjokolade er tusen ganger bedre ja, så han velger nok noe annet når han blir eldre. Er bare 2,5, så det er først i år at han ‘forstår’ litt om jul, kalendere, nissen og høytiden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Men har du blitt redd av å lese bøker? 

Det ble jeg, men det trigget nok visse ting i meg. Leste Lars Kepler bla , og det er jo sjukt bra krim. Den kvinnelige delen av paret turde ikke bo i huset etter at de hadde skrevet en av bøkene. For de hadde brukt beskrivelser av sitt eget hus i boka. DA har du skrevet en skummel story, når du som skriver den blir så redd  :fnise: hvis du leser krim da? 

Nei, aldri. Elsker krim spesielt psykologiske og Kepler syns jeg ikke er skummelt bare spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Men DU likte dem, Frekka...   :lur:    ...men du vil vel ha de for deg sjæl, ja.   :tunge1:

     Ålangtifra du, for jeg har aldri sett på sånne filmer, for å si det på den måten.  :sjokkbla:
 *det er sant det, Jerri, for hun pleier å like å se på "Påppilåppane" og sånn barnetv som er bare snill - Ordet :jepp: *

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

     Ålangtifra du, for jeg har aldri sett på sånne filmer, for å si det på den måten.  :sjokkbla:
 *det er sant det, Jerri, for hun pleier å like å se på "Påppilåppane" og sånn barnetv som er bare snill - Ordet :jepp: *

Så hvordan vet du hva slags filmer når du ikke har sett dem? Hæ? Jugefant....    :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Luna Llena skrev:

Nei, aldri. Elsker krim spesielt psykologiske og Kepler syns jeg ikke er skummelt bare spennende. :)

Du a! 🙂 men Jussi Adler Olsen da?  Det er litt for mye ekkelt i hans bøker. Skikkelig ekkelt. En venn av meg introduserte meg for ham, og vi satt og snakket om hvor mye som kommer ut av hodet på forfattere. Men de sier virkeligheten overgår alt så... :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du a! 🙂 men Jussi Adler Olsen da?  Det er litt for mye ekkelt i hans bøker. Skikkelig ekkelt. En venn av meg introduserte meg for ham, og vi satt og snakket om hvor mye som kommer ut av hodet på forfattere. Men de sier virkeligheten overgår alt så... :-O

Han har jeg ikke lest noe av :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, BangersBeans&Mash skrev:

Nei, det var den virkelig ikke😅 Tror ikke jeg har smakt den sjokoladen siden jeg selv var barn. Melkesjokolade er tusen ganger bedre ja, så han velger nok noe annet når han blir eldre. Er bare 2,5, så det er først i år at han ‘forstår’ litt om jul, kalendere, nissen og høytiden. 

 

I den alderen er det nok greiest å ha kalender ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg allerede vært ute og kastet en nesten hel tolvpakning med egg i avfallet. :sukk: 
I flere dager har jeg kjent en rar, stadig sterkere lukt på kjøkkenet og jeg var helt sikker på at 
matavfallet var kastet og ingenting glemt noe sted, men det luktet vondt og jeg har åpnet skap
og skuffer for å finne årsaken...og jeg fant det ut. Egg i romtemp lukter fryktelig vondt. Ut med seg.

Må handle "sol-egg" neste gang jeg handler, for det er en viktig mattrivsel å ha i hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har det...som du jo vet, men det var eggene det var noe galt med. Ser ingen annen mulighet. 
God morgen offisielt.       (kaste ei pute bort på han i senga fra hjørnestolen hvor jeg sitter :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du ikke kaster egg sier nå jeg, for da hadde du måttet ta lørdagsvasken helt alene. :opplyser: 
(snu seg og late som at hun tar puta opp og går derfra, men snur seg lynhurtig igjen og sender 
en skikkelig suser midt i planeten hans, hihihi....... :mynona:*løpe og gjemme seg*)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søndager og alle røde dager i almanakken er litt negative for meg også. Og for @Rumle tror jeg.
Det er mye bedre å kjenne at vanlig hverdag får livet til å bevege seg fremover i normalt gjenge
og at det er levende folk der ute. Det kan bli for mye stillhet noen ganger. :sukk: Søndager er liksom
uten oksygentilførsel i livet og alle vet hvordan det går da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten og skal ikke ha kvelds før tidligst 19:00  Jeg får ta på meg ørelyd og danse litt en stund. :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...