mia83 Skrevet 15. november 2019 #2921 Skrevet 15. november 2019 1 time siden, BangersBeans&Mash skrev: Jeg kjøpte sånn 10kroners sjokoladekalender til sønnen min i går. La den lengst bak i kjøkkenskapet, men i dag åpnet jeg 3 luker, og spiste sjokoladen 🙈 Var ikke god heller. Får kjøpe ny siste dag i november Den sjokoladen er ikke god nei her i huset vil sønnen heller ha en vanlig melkesjokolade. Den har 24 biter. En bit for hver dag. Den smaker iallefall godt. Men kommer vel an på barnets alder også 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2019 Forfatter #2922 Skrevet 15. november 2019 (endret) 1 time siden, mia83 skrev: Jeg innrømmer at jeg er litt nysgjerrig på hva Hoppe skal Noe skal man ha å lure på. Det er sunt å holde de små grå i aktivitet. 1 time siden, BangersBeans&Mash skrev: Jeg kjøpte sånn 10kroners sjokoladekalender til sønnen min i går. La den lengst bak i kjøkkenskapet, men i dag åpnet jeg 3 luker, og spiste sjokoladen Var ikke god heller. Får kjøpe ny siste dag i november Sjokolade skal være god og jeg tolker det som at du bare måtte kvalitetssjekke. Veldig bra å få bort vonde ting. 46 minutter siden, Chantielle skrev: Åhh, håper opptattheten har et positivt fortegn Åjada, det er bare positivt. Ikke noe ekkelt i det hele tatt. 42 minutter siden, SoWhat? skrev: Det blir litt rart å ikke se deg Hoppetaujenta på så lenge. 😞 ( måtte legge til den jeg) Jeg tror at noen har kanskje tolket noe litt mere enn det var ment, for jeg blir ikke borte, bare ikke fullt så ofte (sånn ca. ikke hele tiden som jeg pleier å være) her inne sammen med dere. Innom hver dag, men blir opptatt bare. Slapp av alle sammen. Dere blir ikke kvitt meg så lett. 39 minutter siden, Rumle skrev: Pause så lenge?! Neida, Rumlemor. 11 minutter siden, SoWhat? skrev: Er jeg i dypet av min sjel ensom? Antagelig ikke. Du er bare en kunstnersjel og velkommen i gjengen sier jeg, for akkurat det er jeg også. Endret 15. november 2019 av Hoppetaujenta 1
SoWhat? Skrevet 15. november 2019 #2923 Skrevet 15. november 2019 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Noe skal man ha å lure på. Det er sunt å holde de små grå i aktivitet. Sjokolade skal være god og jeg tolker det som at du bare måtte kvalitetssjekke. Veldig bra å få bort vonde ting. Åjada, det er bare positivt. Ikke noe ekkelt i det hele tatt. Jeg tror at noen har kanskje tolket noe litt mere enn det var ment, for jeg blir ikke borte, bare ikke fullt så ofte (sånn ca. hele tiden som jeg pleier ¨være) her inne sammen med dere. Innom hver dag, men blir opptatt bare. Slapp av alle sammen. Dere blir ikke kvitt meg så lett. Neida, Rumlemor. Antagelig ikke. Du er bare en kunstnersjel og velkommen i gjengen sier jeg, for akkurat det er jeg også. 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2019 Forfatter #2924 Skrevet 15. november 2019 7 minutter siden, SoWhat? skrev: 2
Rumle Skrevet 15. november 2019 #2925 Skrevet 15. november 2019 Du må ikke skremme oss sånn! 😅 Tenk om jeg måtte vært stand-in guru i hele julen feks .. 😳 2
Rumle Skrevet 15. november 2019 #2926 Skrevet 15. november 2019 24 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg var hos en kunstnervenn for en stund siden, og da lagde jeg en liten figur i keramikk. Ista kom han på døra med keramikk til meg, så jeg kunne ha mer å gjøre. Og så sa han at jeg "hadde følelse" for det. Og jeg likte det veldig godt, og ble litt sånn glad da. Veldig spesieĺt å lage små figurer. Jeg syr også bittesmå dukker. Hva er det med meg som lager og maler så mange "mennesker". Er jeg i dypet av min sjel ensom? Men jeg har bare følt meg ensom en gang. Da må jeg på en strand og så opp på en stor svart himmel med tusen stjerner, ved havet. Da savnet jeg familien min. Åh guuu så gøy! Jeg vil også ha en keramiker på døren! 😍 Så kreativ du er! ❤ 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2019 Forfatter #2927 Skrevet 15. november 2019 4 minutter siden, Rumle skrev: 1. Du må ikke skremme oss sånn! 2. Tenk om jeg måtte vært stand-in guru i hele julen feks .. 1. Du må ikke være så lettskremt vettu... 2. Det hadde du klart helt fint, Rumlesøster. Du har gode skravlegener skal jeg si deg. 1
Rumle Skrevet 15. november 2019 #2928 Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: 1. Du må ikke være så lettskremt vettu... 2. Det hadde du klart helt fint, Rumlesøster. Du har gode skravlegener skal jeg si deg. 1. Det toget er nok gått for lenge siden 2. 😅 1
SoWhat? Skrevet 15. november 2019 #2929 Skrevet 15. november 2019 (endret) 13 minutter siden, Rumle skrev: Åh guuu så gøy! Jeg vil også ha en keramiker på døren! 😍 Så kreativ du er! ❤ 🙂 Jeg lærte meg en gang å se verdien i det mennesker gjør for en. Kanskje de ikke engang vet hvor mye det betyr! Jeg er nok kreativ ja, takk og pris. Det er en gave. Noe sier meg at vi er flere her inne 🙂 så morsomt å forme små kropper og ansikt . Føles så spesielt uten at jeg kan forklare det. En gang ble en venn litt redd dukkene jeg hadde sydd. Ja, noen så litt ut som trollmenn, men det var jo bare gøy for meg, fordi jeg kunne utfolde meg litt med lange silkefrakker og hatter osv. Så denne vennen så at "hvis jeg våkner død i morgen er det pga de skumle dukkene dine" 🤣 våkne død? Haha. Men det er jo faktisk folk som er redd dukker og masker. Tror det er en reell fobi. Mens jeg elsker det. må legge til at jeg håper jeg ser verdien i de rundt meg. Noen ganger kan det kanskje glippe. Best å være obs ❤️ Endret 15. november 2019 av SoWhat? 2
Rumle Skrevet 15. november 2019 #2930 Skrevet 15. november 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: 🙂 Jeg lærte meg en gang å se verdien i det mennesker gjør for en. Kanskje de ikke engang vet hvor mye det betyr! Jeg er nok kreativ ja, takk og pris. Det er en gave. Noe sier meg at vi er flere her inne 🙂 så morsomt å forme små kropper og ansikt . Føles så spesielt uten at jeg kan forklare det. En gang ble en venn litt redd dukkene jeg hadde sydd. Ja, noen så litt ut som trollmenn, men det var jo bare gøy for meg, fordi jeg kunne utfolde meg litt med lange silkefrakker og hatter osv. Så denne vennen så at "hvis jeg våkner død i morgen er det pga de skumle dukkene dine" 🤣 våkne død? Haha. Men det er jo faktisk folk som er redd dukker og masker. Tror det er en reell fobi. Mens jeg elsker det. 😅 Jeg kan være ganske redd for dukker! Tror det kommer mest av en utrolig skummel krim jeg så da jeg var tenåring, har vært i mange rare situasjoner pga det Våkne død var nytt! 😂 1
SoWhat? Skrevet 15. november 2019 #2931 Skrevet 15. november 2019 2 minutter siden, Rumle skrev: 😅 Jeg kan være ganske redd for dukker! Tror det kommer mest av en utrolig skummel krim jeg så da jeg var tenåring, har vært i mange rare situasjoner pga det Våkne død var nytt! 😂 Min beste venninne også. Livredd. Hun gjemte dukkene sine i skapet da hun var barn! Det er rart altså, men hun fikk visst litt skumle dukker fra bestemoren. Sånne gamledagse med porselenshoder og store øyne 😄 og de kaster hun inn i skapet! Du kan godt dele noen av de situasjonene? 1
Rumle Skrevet 15. november 2019 #2932 Skrevet 15. november 2019 (endret) 16 minutter siden, SoWhat? skrev: Min beste venninne også. Livredd. Hun gjemte dukkene sine i skapet da hun var barn! Det er rart altså, men hun fikk visst litt skumle dukker fra bestemoren. Sånne gamledagse med porselenshoder og store øyne 😄 og de kaster hun inn i skapet! Du kan godt dele noen av de situasjonene? Forstår henne godt! Jeg har alltid gjort sånt og! Min mor var alltid opptatt av å finne gamle skatter på loppemarked, en gang kom hun hjem med en (helt sikkert) nydelig og spesiell dukke, som var eldgammel og hun var sååå fornøyd fordi hun mente hun hadde gjort tidenes kupp! Helt til hun viste den til meg, som selvsagt fikk fullstendig panikk og ikke klarte å sove med den i huset en gang! Endte opp med at hun måtte selge den bare for å kvitte seg med den, hun var ikke så happy da altså 😅 Den var helt utrolig naturtro, både i størrelse og trekk 😳 Endret 15. november 2019 av Rumle 1
SoWhat? Skrevet 15. november 2019 #2933 Skrevet 15. november 2019 4 minutter siden, Rumle skrev: Forstår henne godt! Jeg har alltid gjort sånt og! Min mor var alltid opptatt av å finne gamle skatter på loppemarked, en gang kom hun hjem med en (helt sikkert) nydelig og spesiell dukke, som var eldgammel og hun var sååå fornøyd fordi hun mente hun hadde gjort tidenes kupp! Helt til hun viste den til meg, som selvsagt fikk fullstendig panikk og ikke klarte å sove med den i huset en gang! Endte opp med at hun måtte selge den bare for å kvitte seg med den, hun var ikke så happy da altså 😅 Den var helt utrolig naturtro, både i størrelse og trekk 😳 Uff. 😄 men godt moren din faktisk tok hensyn tross alt. Jeg kan jo ikke forstå dere som er redde, men jeg aksepterer det absolutt uten å le av dere. For det er en fobi, og det er ikke ok! Og ja, de skrekkfilmene som er lagd. Så litt av det kan jeg skjønne. 1
Rumle Skrevet 15. november 2019 #2934 Skrevet 15. november 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Uff. 😄 men godt moren din faktisk tok hensyn tross alt. Jeg kan jo ikke forstå dere som er redde, men jeg aksepterer det absolutt uten å le av dere. For det er en fobi, og det er ikke ok! Og ja, de skrekkfilmene som er lagd. Så litt av det kan jeg skjønne. Jada, vi har ledd mye av den historien etterpå altså 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2019 Forfatter #2935 Skrevet 15. november 2019 Jeg håper at de som får slike dyreeksemplarer tar godt vare på dem den tiden de lever og ikke tar livet av dem istedenfor. https://www.tv2.no/a/6553029/ Merkelige greier. Kan være skumle bilder her for sarte sjeler og nå er det sagt.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. november 2019 #2936 Skrevet 15. november 2019 19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg håper at de som får slike dyreeksemplarer tar godt vare på dem den tiden de lever og ikke tar livet av dem istedenfor. https://www.tv2.no/a/6553029/ Merkelige greier. Kan være skumle bilder her for sarte sjeler og nå er det sagt. Jøss Men tror jeg har sett det der, før for lenge siden.
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2019 Forfatter #2937 Skrevet 15. november 2019 Mhm...et års tid siden, men det hele er fascinerende ennå syns jeg. Må innrømme det.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 15. november 2019 #2938 Skrevet 15. november 2019 2 timer siden, SoWhat? skrev: 🙂 Jeg lærte meg en gang å se verdien i det mennesker gjør for en. Kanskje de ikke engang vet hvor mye det betyr! Jeg er nok kreativ ja, takk og pris. Det er en gave. Noe sier meg at vi er flere her inne 🙂 så morsomt å forme små kropper og ansikt . Føles så spesielt uten at jeg kan forklare det. En gang ble en venn litt redd dukkene jeg hadde sydd. Ja, noen så litt ut som trollmenn, men det var jo bare gøy for meg, fordi jeg kunne utfolde meg litt med lange silkefrakker og hatter osv. Så denne vennen så at "hvis jeg våkner død i morgen er det pga de skumle dukkene dine" 🤣 våkne død? Haha. Men det er jo faktisk folk som er redd dukker og masker. Tror det er en reell fobi. Mens jeg elsker det. må legge til at jeg håper jeg ser verdien i de rundt meg. Noen ganger kan det kanskje glippe. Best å være obs ❤️ Jeg var litt redd de store dukkene til søstrene mine etter å ha sett skrekkfilmen Dolly Dearest, en gammel skrekkfilm. Men jeg vokste det fra meg.. Har du målt sånne små figurer som blir kalt småbarn??
SoWhat? Skrevet 15. november 2019 #2939 Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Jeg var litt redd de store dukkene til søstrene mine etter å ha sett skrekkfilmen Dolly Dearest, en gammel skrekkfilm. Men jeg vokste det fra meg.. Har du målt sånne små figurer som blir kalt småbarn?? Jeg har ikke sett noen skrekkfilmer med dukker. Bare klipp. Men vet mange blir skremt av det. Jeg skjønte ikke siste spørsmål? 🙂 jeg lager og maler ulike mennesker. Ikke så mange barn. Syr også "voksne" dukker med gamledagse klær osv. Har malt noen bilder av barn da.
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2019 Forfatter #2940 Skrevet 15. november 2019 I den gamle påskekrimmen "Malstrøm" på Jordalsholmen...hadde de mange dukker som var skumle... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå