Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår alles @hog er sett smygende rundt på forumet og det gleder meg. :goodbye: Trivelig at du finner veien ennå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Vår alles @hog er sett smygende rundt på forumet og det gleder meg. :goodbye: Trivelig at du finner veien ennå.

Blir nok veldig sjeldent. Håper du har det bra Hopla!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hog skrev:

Blir nok veldig sjeldent. Håper du har det bra Hopla!

@hog Jupp, det går bra her og faktisk håper jeg at det går så bra det kan hos deg også? :)  
Du holder sikkert på med noe veldig fremtidsrettet og fenomenalt siden du er veldig opptatt? (fiskefiske) :lur: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lager verdens største lille kanelsnurr på forumkjøkkenet så det blir en smak til flere.
       images?q=tbn:ANd9GcTxGOj-Rg9aHR4Yj3VnrPD Innrømmer at det frister veldig. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på Gud, men jeg er ikke hjernevasket. Faktisk erklærte jeg meg som ateist da jeg var ca 13 år :fnise: til de mest religiøse i slekta, og min mor prøvde å ro det unna. Stakkars hun måtte gjennom en del opprør fra meg. Men jeg vil jo si at jeg tenkte selv da.... var egentlig mye kulere som tenåring enn jeg er nå. Den gang var jeg skikkelig engasjert i mye, og skrev innlegg i aviser som kom på trykk og alt. 

Nå er jeg nok mer laber ja. Men altså, jeg tror på Gud. Men klart jeg også tviler. Det er bare det at jeg liker å ha noe "større" å takke. Og innbille meg er glad i meg uansett. Og som ER kjærlighet og har en plan. Jaja. Jeg er ihverfall ikke ekstrem på noen måte, og skjønner dem som ikke tror. 

Jeg forstår ikke helt dem som utelukker alt da. For vi vet så lite... sånn egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg tror på Gud, men jeg er ikke hjernevasket. Faktisk erklærte jeg meg som ateist da jeg var ca 13 år :fnise: til de mest religiøse i slekta, og min mor prøvde å ro det unna. Stakkars hun måtte gjennom en del opprør fra meg. Men jeg vil jo si at jeg tenkte selv da.... var egentlig mye kulere som tenåring enn jeg er nå. Den gang var jeg skikkelig engasjert i mye, og skrev innlegg i aviser som kom på trykk og alt. 

Nå er jeg nok mer laber ja. Men altså, jeg tror på Gud. Men klart jeg også tviler. Det er bare det at jeg liker å ha noe "større" å takke. Og innbille meg er glad i meg uansett. Og som ER kjærlighet og har en plan. Jaja. Jeg er ihverfall ikke ekstrem på noen måte, og skjønner dem som ikke tror. 

Jeg forstår ikke helt dem som utelukker alt da. For vi vet så lite... sånn egentlig. 

Mente ikke at alle er hjernevasket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Luna Llena skrev:

Mente ikke at alle er hjernevasket :)

Nei, tenkte ikke det. Jeg blir bare matt og iblant provosert av de som forkynner og ikke klarer å reflektere. Eller tør å innrømme tvil.  Og de verste som snakker om helvete og dømmer andre 😡 

Det er desverre en del ting som overhodet ikke er greit i visse religiøse miljøer. Jeg leser at troende også tviler, og tror alle gjør det iblant. Bortsett fra de som er hjernevasket. Ikke ok. Man får ha bena på bakken uansett syns jeg. Og ihverfall la andre være i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nei, tenkte ikke det. Jeg blir bare matt og iblant provosert av de som forkynner og ikke klarer å reflektere. Eller tør å innrømme tvil.  Og de verste som snakker om helvete og dømmer andre 😡 

Det er desverre en del ting som overhodet ikke er greit i visse religiøse miljøer. Jeg leser at troende også tviler, og tror alle gjør det iblant. Bortsett fra de som er hjernevasket. Ikke ok. Man får ha bena på bakken uansett syns jeg. Og ihverfall la andre være i fred. 

Enig med deg her. Jeg er ikke troende selv, men har mange ganger ønsket jeg var det, jeg tror mennesker trenger å tro på noe større, på en mening med alt.

Og å tvile og stille spørsmål er jo bare sunt, det utelukker ingenting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rumle skrev:

Enig med deg her. Jeg er ikke troende selv, men har mange ganger ønsket jeg var det, jeg tror mennesker trenger å tro på noe større, på en mening med alt.

Og å tvile og stille spørsmål er jo bare sunt, det utelukker ingenting.

Det er akkurat det! Noe større og en mening, en plan. Jeg tenker at tro er så mye viktigere enn vi fatter. Men det er vanskelig å forklare 🙂 men ok å filosofere over og trøste seg litt med også. Men det er så klart vanskelig! Og det er så mye lidelse. Veldig vanskelig å akseptere... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt meg mitt første sett med godt og varmt tøy til å ha under yttertøyet og det satt som et skudd. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk så veldig lyst på god cornflakesbolle med banan, melk og sukker, men har det ikke i hus.
                                                          :rodmer:  Kjøpe i morgen tenker jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...