mia83 Skrevet 3. november 2019 #2861 Skrevet 3. november 2019 Jeg innrømmer at jeg er overrasket over hvor mye dere har skravlet mens jeg har vært på farten 3
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2019 Forfatter #2862 Skrevet 3. november 2019 Jeg er ikke rasket over i det hele tatt. 39 minutter siden, Jerry Lee skrev: Uttalen entes vi om for lenge siden...kakka-O. (Tøvefant... 😊) Men den jeg bruker er som sagt sjokoladedrikk. Hurtigoppløsende og ok på smak. Syns jeg. Kakka-O-pulver rett i kroppen kjenner jeg ikke. Nei, jeg hadde litt vann i også da vøtt. Jeg sniffer da ikke kakka-o-pulver heller. 35 minutter siden, SVK skrev: Tror nok det er det som var problemet. Lettversjonene av kakao fjerner alt som er godt med kakao etter min mening. Kjøpte en pakke selv for en stund siden og endte med å kaste hele pakken etter å ha forsøkt å drikke en kopp. Vanlig Regia/Toro kakao synes jeg derimot er kjempegodt. Jeg skal kjøpe skikkelige varer neste gang og heller kaste de lette som er i skapet.
Jerry Lee Skrevet 3. november 2019 #2863 Skrevet 3. november 2019 22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, jeg hadde litt vann i også da vøtt. Jeg sniffer da ikke kakka-o-pulver heller. Nå er'u kranglete bare for å være det. Joda! 😜
Gjest Villfisker Skrevet 3. november 2019 #2864 Skrevet 3. november 2019 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Bra. Dagens innrømmeløse fra meg er at jeg er skuffet over sånn røre-ut-lettkakao-i-vann-pulver. Det ble bare klumpete og smakte rart, så jeg rørte og rørte i innholdet, kjørte det gjennom ei tesil, plumpet oppi litt varm kaffe og så tilbake til utgangskoppen...den smakte litt bedre, men ikke veldig godt. Veldig omstendelig kopp da 😆
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2019 Forfatter #2865 Skrevet 4. november 2019 Ble litt sånn ja, men...hadde så lyst på kakao. Tror jeg skal kjøpe meg sånn nesquick-kapsel til kaffemaskinen min og forsøke det. Det beste er jo selvsagt å mekke fra bunnen av skikkelig, men det får jeg gjøre med helmelk og krem til jul. Jeg tenker litt på den sunne linje skjønner du. 🥕
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. november 2019 #2866 Skrevet 4. november 2019 Jeg synes ikke nesquick er god på kaffemaskin, litt skuffende egentlig. Da synes jeg moccachino er bedre, mere smak.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. november 2019 #2867 Skrevet 5. november 2019 Jeg blir noen ganger litt skremt av hvor dårlig geografi kunnskapen er til enkelte.
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2019 Forfatter #2868 Skrevet 6. november 2019 Moccachino har jeg ikke forsøkt tror jeg. Er det også en DG-variant?
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2019 Forfatter #2869 Skrevet 7. november 2019 Jeg syns det blir utrolig teit at selv når kvinnekropp skal reklamere for noe sittende på en do, så må føttene settes i "stiletthæl-tå-vinkling", for da tar vi oss best ut. Really, vitusappotek!!! 1
mia83 Skrevet 7. november 2019 #2870 Skrevet 7. november 2019 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg syns det blir utrolig teit at selv når kvinnekropp skal reklamere for noe sittende på en do, så må føttene settes i "stiletthæl-tå-vinkling", for da tar vi oss best ut. Really, vitusappotek!!! Og alltid i små, gjennomsiktige truser. Hvor blir det av bestemortrusene? 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2019 Forfatter #2871 Skrevet 7. november 2019 Helt enig. ...og bestemors mamelukker er de aller, aller beste!
Jerry Lee Skrevet 7. november 2019 #2872 Skrevet 7. november 2019 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg syns det blir utrolig teit at selv når kvinnekropp skal reklamere for noe sittende på en do, så må føttene settes i "stiletthæl-tå-vinkling", for da tar vi oss best ut. Really, vitusappotek!!! Hu er bare litt stutt i møkkfallet, stakkar. 1
Jerry Lee Skrevet 7. november 2019 #2873 Skrevet 7. november 2019 Jeg innrømmer at jeg vet hvilken dag det er i morra.
Jerry Lee Skrevet 7. november 2019 #2874 Skrevet 7. november 2019 Jaja.. nå har hu avslørt det sjæl....
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. november 2019 #2875 Skrevet 7. november 2019 Innrømmer at den forsto jeg...
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2019 Forfatter #2877 Skrevet 7. november 2019 Det er jeg også av og til, men som regel kaller jeg meg for et realt kvinnfolk.
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2019 Forfatter #2878 Skrevet 8. november 2019 Det ble veldig lite søvn i natt, men klokka ringer seks og jeg står opp med en gang uansett. Sånn er det.
Chantielle Skrevet 8. november 2019 #2879 Skrevet 8. november 2019 Det ble lite søvn på meg også i natt, det er ingen krise for meg som ikke må stå opp tidlig.Innrømmer at jeg skulle ønske jeg hadde en magisk kraft som jeg kunne sende til Hoppe når hun skal legge seg,en slik *sooooov godt-hele natta-magi*,slik at hun er uthvilt og har sovet godt helt til klokka ringer. Neida,jeg smisker ikke, jeg bare vet at det er utrolig slitsomt å ikke få sove og må stå opp tidlig og.'virke'. Drysser gjerne litt magi over andre som også sliter med nattesøvnen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2019 Forfatter #2880 Skrevet 8. november 2019 Takk til snille deg for det. Jeg trenger virkelig en god natts søvn kan jeg kjenne, men... jeg har ikke sovepiller eller slike medisinting, så det er ikke så enkelt dette. Det ble en lang tur på meg i dag og fysjom så isnende kald den vinden var. Jeg sliter med å finne de rette plaggene å ha på meg. Blir så mye klær at det blir tungt å bevege seg. Ikkeno`ok, men jeg skal fortsette å teste ut og håper det blir bar bakke enda en stund. Snøen er ikke så ok å gå på og skogen min blir mindre tilgjengelig også. Akk ja...i dag kjente jeg at jeg virkelig lengtet etter våren. *klappe seg på skulderen og insistere på å tenke positivt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå