Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Villfisker

Jeg innrømmer at jeg har lyst til å skyte inn døra til naboen med kanon, og fjerne det forferdelige anlegget. Skulle tro bassen var funnet opp for å plage folk noen ganger 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Jo heldigvis. Men jeg blir litt misforstått noen ganger. Litt vanskelig når en kun ser skrift og ikke personen bak 🙂 har blitt sur et par ganger i dag da, og det liker jeg dårlig. Så rømmer inn hit hvor det glatt føles bedre 😄

Her er det alltid trygt og fint. Nesten i alle fall 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Villfisker skrev:

Jeg innrømmer at jeg har lyst til å skyte inn døra til naboen med kanon, og fjerne det forferdelige anlegget. Skulle tro bassen var funnet opp for å plage folk noen ganger 😒

Uff :fnise:

Sov-i-ro?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg har ledd masse nå,senket skuldrene og latt latter og smil overta,takk alle fine folka som er her !:takke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Akkurat nå, Rumle skrev:

Uff :fnise:

Sov-i-ro?

Hjelper ikke mot bass fra he*****. Men de skal få beskjed om å dempe seg når klokka blir 23. Jeg gidder ikke å høre på dritten deres. Håper de flytter snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at jeg må trekke meg tilbake og pusse tennene....og så legger jeg meg. Natta alle hyggelige folk. :sove: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Villfisker skrev:

Hjelper ikke mot bass fra he*****. Men de skal få beskjed om å dempe seg når klokka blir 23. Jeg gidder ikke å høre på dritten deres. Håper de flytter snart.

Ikke gjør som meg da. Jeg ventet litt for lenge med å si fra, og stakkars naboen fikk så ørene flagrer! Jeg måtte faktisk gå opp og be om unnskyldning, og han ga meg en klem og sa : du kunne jo sagt fra litt før! Jeg ble helt skjelven :fnise:

Så si fra, og håp han er like søt som naboen min. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror at jeg må trekke meg tilbake og pusse tennene....og så legger jeg meg. Natta alle hyggelige folk. :sove: 

God natt. Sov godt Hoppe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Natta,håper du får en god natts søvn :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ikke gjør som meg da. Jeg ventet litt for lenge med å si fra, og stakkars naboen fikk så ørene flagrer! Jeg måtte faktisk gå opp og be om unnskyldning, og han ga meg en klem og sa : du kunne jo sagt fra litt før! Jeg ble helt skjelven :fnise:

Hehe. Er nok ikke så ille akkurat denne. Er en annen som er mye verre. Er egentlig mer irritert på gjestene som bråker på vei bort. Drittgjester er vel mer presis 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Chantielle skrev:

Innrømmer at jeg har ledd masse nå,senket skuldrene og latt latter og smil overta,takk alle fine folka som er her !:takke:

Bra.    :hug:

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk for i dag, Gnufle.   😀   Sov deilig med gøysomme drømmer.  Natta på seg.   :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Men nå skal jeg skaffe noe snop, siden jeg likevel tvinges til å være lenger våken enn jeg vil. Må si jeg syns at fest er en skikkelig uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Villfisker skrev:

Men nå skal jeg skaffe noe snop, siden jeg likevel tvinges til å være lenger våken enn jeg vil. Må si jeg syns at fest er en skikkelig uting.

Hva har du?! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Villfisker

I kveld ble det faktisk tyrkisk pepper av alle ting, og siden jeg likevel er våken, bestemte jeg meg for å vaske litt klær 😁

ønsker jeg kunne hevne meg med gressklipper om morgenen av og til, men kan jo ikke det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Villfisker skrev:

Må si jeg syns at fest er en skikkelig uting.

Våre festlige sammenkomster i denne tråden og andre er å foretrekke, så bare bli med når som helst. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
På 2.11.2019 den 6.49, Hoppetaujenta skrev:

Våre festlige sammenkomster i denne tråden og andre er å foretrekke, så bare bli med når som helst. :jepp: 

Høres mye bedre ut det ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. :)   Dagens innrømmeløse fra meg er at jeg er skuffet over sånn røre-ut-lettkakao-i-vann-pulver.
Det ble bare klumpete og smakte rart, så jeg rørte og rørte i innholdet, kjørte det gjennom ei tesil,
plumpet oppi litt varm kaffe og så tilbake til utgangskoppen...den smakte litt bedre, men ikke veldig godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...