Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Luna Llena skrev:

Jeg innrømmer at jeg drikker Irish coffee, akkurat nå.

Jeg innrømmer at det fikk jeg lyst på siden det er lenge siden...   😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg innrømmer at dette (muffinsurprise) så godt ut og er kanskje midt i blinken for en kaffedrikkende person?
k97zzbA9HARx4GIKCOJjvQaOmmCG5JpX6dx8SxGQ

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg innrømmer at jeg synes det er noe DRITT at det er blitt så utrivelig her nå at moderatorene må gripe inn! I et skravleforum der det alltid har vært så hyggelig! Hvorfor skal noen alltid ødelegge og lage kvalm? :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg innrømmer at jeg synes det er noe DRITT at det er blitt så utrivelig her nå at moderatorene må gripe inn! I et skravleforum der det alltid har vært så hyggelig! Hvorfor skal noen alltid ødelegge og lage kvalm? :sur:

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, mia83 skrev:

Ja jeg skjønner ikke vitsen med det! :frustrert:

Jeg syns det er merkelig, at slike ikke blir utestengt for alltid, når de kun driver med å lage kvalme :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Luna Llena skrev:

Jeg syns det er merkelig, at slike ikke blir utestengt for alltid, når de kun driver med å lage kvalme :frustrert:

Et rungende JA fra meg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at denne helga skal stå i tegnet for fri flyt av godsaker og jeg eier ikke skam eller hemninger! :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg aner i grunnen veldig lite om kjendiser anno 2019...og det er helt ok. 

Samme her, og det er helt ok for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at jeg er et vanlig, anonymt gjennomsnittsmenneske som kan gå i fred uten horder av selfiesugne fans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, 14.09.2019 skrev:

Jeg har sladret om at der er Carl Aksel Jansen som er reality kjendisen som står bak svindelsaken: https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/09/26/195614013/reality-kjendis-pagrepet-siktet-for-grovt-bedrageri

 

 

Jeg innrømmer at jeg ikke er overrasket over at det var han det gjaldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille innrømmelse er at jeg aldri noensinne har lest så mye tull på ett sted som på KG. Man må gjennom mye ræl før man finner noe vettugt. Kanskje det bare er meg som er for gammel og seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt en fornuftig bruk av denne mandagen og jeg tror at uka kommer til å bli ok. :jepp:  Alt er planlagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I byen i dag la jeg merke til en liten, voksen asiatisk dame som stirret meg opp og ned. Hun så litt vekk når jeg
så på henne, men stirret tilbake igjen når jeg så bort. Hun var liten og jeg var høy. Rart at det skal være noe
å åpenlyst GLO så inni hampen på. Er "høy dame" omtrent som elefantmannen der hun kommer fra kanskje?  :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...