Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg syns det  til tider er noen merkelige problemstillinger og rare tråder på KG, flere har jeg vanskelig å tro er sanne.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Luna Llena skrev:

Jeg syns det  til tider er noen merkelige problemstillinger og rare tråder på KG, flere har jeg vanskelig å tro er sanne.

Enig. Dog underholdende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme det var godt å komme hjem etter lange kjøreturer i helga. Deilig så stille det er i huset - klokkene tikker - og ute rusker vinden i tretoppene av og til. Tassen ligger på plassen sin igjen og jeg har granateplejus i glasset. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 timer siden, Chantielle skrev:

Innrømmer at jeg er redd,sint og mye annet,fordi nabohunden har fått den fryktede hundesykdommen.

Shit! Du hadde hund du og?? 

Jeg må innrømme at jeg tror ikke jeg hadde turt å gått ut med hunden min disse dager, om jeg hadde hatt hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Shit! Du hadde hund du og?? 

Jeg må innrømme at jeg tror ikke jeg hadde turt å gått ut med hunden min disse dager, om jeg hadde hatt hund. 

Ja,jeg har hund.Jeg har heldigvis stor tomt,så de kan boltre seg der. Blir ingen turer her,før man garantert vet at det ikke er smittsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nietsoj skrev:

Skal innrømme det var godt å komme hjem etter lange kjøreturer i helga. Deilig så stille det er i huset - klokkene tikker - og ute rusker vinden i tretoppene av og til. Tassen ligger på plassen sin igjen og jeg har granateplejus i glasset. 

...og jeg ligger trofast i en stor kurv ved dine føtter. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om de så hadde skrevet at det inneholder kjertlene til Donald T. så hadde jeg velbehagelig fortsatt å nyte det. 
Ingen kan få meg til å syns noe ille om iskrem. Verden sto stille i lykkerus den dagen noen gjorde is-oppdagelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Om de så hadde skrevet at det inneholder kjertlene til Donald T. så hadde jeg velbehagelig fortsatt å nyte det. 
Ingen kan få meg til å syns noe ille om iskrem. Verden sto stille i lykkerus den dagen noen gjorde is-oppdagelsen.

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen for atte det er helt sant, onkel Jerri...jeg så henne da hun skrivde det
og hun så veldig ånkli ut i ansiktet sitt. Ingen tøysespøk i øynene hennes en gang
og det har hun ofte ellers.  :jepp: - Ore det enbårne i det aller høyeste hos Hoppevenninnen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jammen for atte det er helt sant, onkel Jerri...jeg så henne da hun skrivde det
og hun så veldig ånkli ut i ansiktet sitt. Ingen tøysespøk i øynene hennes en gang
og det har hun ofte ellers.  :jepp: - Ore det enbårne i det aller høyeste hos Hoppevenninnen sin

Skjønner alt.

Men feil tråd om du uttaler deg for vår felles venn.....     :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Hoppe innrømmer å ha forlatt tustaturet en liten tur og der så småkaren sitt snitt til å taste. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...