Jerry Lee Skrevet 1. november 2019 #2781 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg innrømmer å ha det litt ugreit for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. november 2019 #2782 Del Skrevet 1. november 2019 Noen ganger later jeg som alt er ok, selv om det ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. november 2019 #2783 Del Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Jeg innrømmer å ha det litt ugreit for tiden. leit å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. november 2019 #2784 Del Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, Luna Llena skrev: leit å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 1. november 2019 #2785 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg innrømmer at jeg har lyst til å skyte naboens anlegg ed hagle. Dunk dunk dunk dunk..... dunk dunk dunk dunk. Det er faktisk plagsomt. Skjønner ikke hvorfor de har den fæle bassen så høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. november 2019 #2786 Del Skrevet 1. november 2019 4 minutter siden, Luna Llena skrev: Noen ganger later jeg som alt er ok, selv om det ikke er det. Kjenner greia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. november 2019 #2787 Del Skrevet 1. november 2019 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har vært flink og tatt meg i nakken de siste dagene. Jeg liker også å ta deg i nakken og filleriste deg vennlig. Det er gøysomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 Forfatter #2788 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Jeg innrømmer å ha laiket den tredje laiken på Jerris innlegg hvor han ikke hadde det noe særlig ok, men så ser jeg jo at han syns at enkelte ting er artig alikevel, så da lar jeg han få lov til å småpøble litt av og til. Endret 1. november 2019 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. november 2019 #2789 Del Skrevet 1. november 2019 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg innrømmer å ha laiket den tredje laiken på Jerris innlegg hvor han ikke hadde det noe særlig ok, men så ser jeg jo at han syns at enkelte ting er artig alikevel, så da lar jeg han få lov til å småpøble litt av og til. Takk. Og.....Tøvefant. 😀 (()) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 1. november 2019 #2790 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg innrømmer at jeg smiler stort av ordleken mellom Hoppe og Jerry,dere er bare herlige 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 Forfatter #2791 Del Skrevet 1. november 2019 På vegne av han som gnufler i seg mat der borte og meg selv...sier jeg tusen takk. Jerri >>> 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. november 2019 #2792 Del Skrevet 1. november 2019 Vrøvlefanter... begge to faktisk. 😜 ...og Chanti er ikke inkludert her... 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 Forfatter #2793 Del Skrevet 1. november 2019 Gnuflefant! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. november 2019 #2794 Del Skrevet 1. november 2019 24 minutter siden, Chantielle skrev: Jeg innrømmer at jeg smiler stort av ordleken mellom Hoppe og Jerry,dere er bare herlige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. november 2019 #2795 Del Skrevet 1. november 2019 Innrømmer at jeg syns denne var litt morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 Forfatter #2796 Del Skrevet 1. november 2019 Jupp. Jerri er egentlig veldig herrrlig! *spesielt når han blir rød som en tomat i ansiktet, tante H - Ore * 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. november 2019 #2797 Del Skrevet 1. november 2019 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Gnuflefant! Ja, jeg er en Gnufle. En veldig sjelden greie. Og du er bare misunnelig som bare er en Hoppetuuut.... 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 Forfatter #2798 Del Skrevet 1. november 2019 Å neida, det er ikke meg som har hoppetut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 Forfatter #2799 Del Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Ja, jeg er en Gnufle. En veldig sjelden og veldig grei tass, spesielt når god årgangsmat serveres. Det stemmer nok ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. november 2019 #2800 Del Skrevet 1. november 2019 7 minutter siden, Luna Llena skrev: Innrømmer at jeg syns denne var litt morsom It's RAAAW - Gordon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå