Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter #2761 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jupp. Og jeg vil bare si at det var rim på bakken min i dag morges også. Det er ikke et unntak lengre, men en vanlig ting. Vinteren står bak hjørnet og luuurer på oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. oktober 2019 #2762 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg kommer ikke til å kjøpe inn godis til Halloween for å gi det til småunger som ringer på. Jeg kommer til å late som om jeg ikke er hjemme. Kanskje det er slemt, men det bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. oktober 2019 #2763 Del Skrevet 29. oktober 2019 Vel er Halloween en eldgammel greie. Å feire det på tradisjonelt vis er greit. Men innrømmer at jeg syns det amerikanske vrøvlet med Trick or Treat er bare latterlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 29. oktober 2019 #2764 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg gruer meg til halloween. Orker ikke all ringinga. Mistenker at det blir mye kiming i dørklokkene her. Er det sært av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. oktober 2019 #2765 Del Skrevet 29. oktober 2019 Bor litt utenfor allfarvei så her kommer det heldigvis ingen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 29. oktober 2019 #2766 Del Skrevet 29. oktober 2019 56 minutter siden, mia83 skrev: Bor litt utenfor allfarvei så her kommer det heldigvis ingen Heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. oktober 2019 #2767 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg har begynt å høre på julesanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter #2768 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Jeg er heller ikke hjemme når hordene velter rundt og vil tiltvinge seg mengder av usunne ting. Jeg er ikke slem. Tvertimot så er jeg snill og vil dem vel, så de får ikkeno`av meg... GÅ bort med seg! Endret 30. oktober 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 30. oktober 2019 #2769 Del Skrevet 30. oktober 2019 Har ikke hatt noen på døra her,etter at jeg flyttet *langtvekkistan*,deilig å slippe det 'maset'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter #2770 Del Skrevet 30. oktober 2019 Det har skint sol i hele dag og det gjorde godt kan jeg kjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 30. oktober 2019 #2771 Del Skrevet 30. oktober 2019 Det var noe idag som gjorde meg litt nedfor,etter å ha skravlet litt her med fine,gode folka,er humøret steget betraktelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. oktober 2019 #2772 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg innrømmer at det var veldig godt å høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter #2773 Del Skrevet 31. oktober 2019 Etter mye tunghodethet i natt og alle rør tette i bihulene, fikk jeg overraskende nok til et skikkelig trompetstøt fra min høyre nese...og ut kom det både forfedre og ting jeg ikke visste at jeg hadde i meg. Att`e går`an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. oktober 2019 #2774 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Ser ut til at Luna har slettet boka si. Innrømmer at jeg syns det er litt leit. Endret 31. oktober 2019 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 Forfatter #2775 Del Skrevet 1. november 2019 Å slette èn bok, kan bety klargjøring for restart av helt NY bok. Opp med hodet, Jerri. Dagens innrømmelse er at jeg la meg altfor tidlig i går og våknet tre i natt. No more søvn på denne jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 1. november 2019 #2776 Del Skrevet 1. november 2019 Innrømmer at jeg er bekymret,men jobber samtidig med å overbevise meg selv om at det nok vil gå bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 1. november 2019 #2777 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Dagens innrømmelse: Jeg legger merke til kvinner som bruker tynne sorte strømper. Selv om de går med bukse. Og i mitt rare hode, tenker jeg at de er mer sensuelle enn de som bruker vanlige sokker. En detalj jeg finner tiltrekkende. Spesielt hvis ikke det skal flashes gjennom kort skjørt etc. Men er ikke der at jeg blir kåt av det. Bare noe jeg legger merke til. Jeg som person liker detaljer. Endret 1. november 2019 av MortenMinstelønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 Forfatter #2778 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg kler meg aldri for å fange folks oppmerksomhet eller interesse hverken slik eller sånn. Jeg bare går påkledd for egen maskin og velbefinnende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 1. november 2019 #2779 Del Skrevet 1. november 2019 Liker også helst å være anonym sånn til hverdags, men det går greit fordi jeg kler meg mye i sort og jordfarger; rene kamuflasjen 🙂 men jeg er så glad i fargerike luer og skjerf, men de trekker jeg ned og surrer rundt, så nesten bare øynene syns 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 Forfatter #2780 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg har vært flink og tatt meg i nakken de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå