Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har fått en slags invitasjon til en sammenkomst med ett menneske. :sukk: Det blir veldig tosomhets-tett.
Det er ment vel, men det kjennes som innkalling til militæret. Innrømmelsen er at jeg ikke har noe som helst lyst til
å gå dit og lurer på om jeg i dette øyeblikk kan kjenne et snev av en begynnende virusinfek...*hosthost*....sjon. 

*kjenne godt etter*         ...aaatsjo-o-o! :ninja: 

:syk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er tydeligvis litt synsk du. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har fått en slags invitasjon til en sammenkomst med ett menneske. :sukk: Det blir veldig tosomhets-tett.
Det er ment vel, men det kjennes som innkalling til militæret. Innrømmelsen er at jeg ikke har noe som helst lyst til
å gå dit og lurer på om jeg i dette øyeblikk kan kjenne et snev av en begynnende virusinfek...*hosthost*....sjon. 

*kjenne godt etter*         ...aaatsjo-o-o! :ninja: 

Har du ikke lyst, så skal du ikke føle deg tvunget heller. *Legge en våt klut over panna til den syke.

• Liker 3
Gjest Stella Rose
Skrevet

Jeg innrømmer, at den Ronja godtesnop vitsen, ikke er morsom lengre :ninja:

Skrevet
6 timer siden, Sola de skrev:

Har du ikke lyst, så skal du ikke føle deg tvunget heller. *Legge en våt klut over panna til den syke.

Takk, søster Sola. :)  Jeg kjenner meg egentlig litt bedre nå, men sier det ikke til noen... 

21 minutter siden, Stella Rose skrev:

Jeg innrømmer, at den Ronja godtesnop vitsen, ikke er morsom lengre 

Kan så være, men når du sier godtesnop får jeg lyst til å kjøpe en halv stor pose med løsgodt. Nå!
        :jepp:  Jeg innrømmer det.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er bra å ikke overdrive ting ikke sant?
Jeg tar det på alvor og er praktiserende asketisk i min ryddetrang i dag. :sleep:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Gjest Stella Rose
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg aldri har tatt en eneste selfie.

Skrevet

Jeg innrømmer herved at jeg ble litt overrasket over siste skribenten over meg...  :sjokkbla:

Skrevet

Innrømmer at jeg syns vedkommende er vakker.   :rodme:

Skrevet

Hun ser ut som en mann såvidt jeg kan tyde... :klo: ...men det er helt ok det. 

Skrevet

Har en innrømmelse!! Jeg fikk innvilget permisjon for å dra på legetime på slutten av arbeidsdagen i dag. Rett etter jeg hadde satt meg i bilen for å dra fikk jeg beskjed om at legetimen måtte avlyses grunnet fravær. Istedet for å dra tilbake på jobb, dro jeg hjem.  Kjente meg sikkelig rampete! 🤭 Men nå vurderer jeg å endre det til avspasering, i fare for å kveles av dårlig samvittighet... 🙄

• Liker 3
Skrevet (endret)
32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hun ser ut som en mann såvidt jeg kan tyde... :klo: ...men det er helt ok det. 

🙈  ...oog den fikk du + for?!

Endret av Jerry Lee
Skrevet

Æ`ffornoe galt nå`a?  En mann med krone til og med. :jepp:  Jeg har ikke noe mot det jeg. Vi liker alle det vi liker. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Æ`ffornoe galt nå`a?  En mann med krone til og med. :jepp:  Jeg har ikke noe mot det jeg. Vi liker alle det vi liker. 

Var vel ikke helt det jeg mente. Det forstår DU også.

Skrevet

Javel? :klo:  Dagens lille innrømmelse går nok på at jeg ikke er synsk. Det er helt sant. 

• Liker 1
Skrevet

Når folk ikke svarer på mine henvendelser på finn.no.....da blir jeg litt irritert etter hvert. Jeg innrømmer det. :sukk: 

Gjest Stella Rose
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg syns det er idioti å kjøpe nye klær bare for at de andre ikke er på mote lengre.

Skrevet

Innrømmelse i farta. :sukk: Jeg falt for fristelsen og kjøpte noen kjappe poser "TORO - Rett i koppen".
...det var en zalovann-opplevelse. Anbefales ikke. 

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Gjest Stella Rose
Skrevet

Innrømmer at jeg aldri har skaffet meg , snapchat, instragram osv :)

Skrevet

Innrømmer at jeg har en liten crush på mattelæreren min. 🤪🙈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...