Freyja Valkyrie Skrevet 7. mai #21461 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller faktisk. Når det er varmt i været får jeg mindre lyst på sjokolade...rart. Men mer lyst på iskrem? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #21462 Del Skrevet 7. mai Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Men mer lyst på iskrem? Helt merkverdig...men hvordan visste du det? Har ingenting i hus, men snart er det helg igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #21463 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Helt merkverdig...men hvordan visste du det? Har ingenting i hus, men snart er det helg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #21464 Del Skrevet 7. mai Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Men mer lyst på iskrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. mai #21465 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Helt merkverdig...men hvordan visste du det? Har ingenting i hus, men snart er det helg igjen. Hennig Olsen, har kommet med flere iskrem-nyheter 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #21466 Del Skrevet 7. mai Freyja Valkyrie skrev (16 minutter siden): Hennig Olsen, har kommet med flere iskrem-nyheter 🥰 Jeg har smakt på den med sitron...og små ispinner med jordbær og sjokoladetrekk utenpå. Ikke vonde, men sitronen finnes jo fra før av, så hvorfor lage det? De kunne ha laget appelsin. Det hadde jeg likt. De små med jordbær smakte svakt. Jeg vil ha mer jordbærsmak. Må undersøke om der har kommet flere nye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #21467 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har smakt på den med sitron...og små ispinner med jordbær og sjokoladetrekk utenpå. Ikke vonde, men sitronen finnes jo fra før av, så hvorfor lage det? De kunne ha laget appelsin. Det hadde jeg likt. De små med jordbær smakte svakt. Jeg vil ha mer jordbærsmak. Må undersøke om der har kommet flere nye. Cassidy Tvillingene blir skikkelig iskremsultne av denne herlige iskrempraten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #21468 Del Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir skikkelig iskremsultne av denne herlige iskrempraten. Det er noen få av livets gleder, så om en kjenner for det så kan en unne seg en slik innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #21469 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er noen få av livets gleder, så om en kjenner for det så kan en unne seg en slik innimellom. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #21470 Del Skrevet 7. mai Vurderer å unne meg en på døren-asiatisk middag til fredag eller lørdag, men jeg og meg har ikke bestemt oss ennå. Vi diskuterer. Jeg er veldig fornuftig og meg syns at vi skal unne oss noe da. Noe litt sterkt i en slags brun saus og biff, men det er lenge til. Vi får se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #21471 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vurderer å unne meg en på døren-asiatisk middag til fredag eller lørdag, men jeg og meg har ikke bestemt oss ennå. Vi diskuterer. Jeg er veldig fornuftig og meg syns at vi skal unne oss noe da. Noe litt sterkt i en slags brun saus og biff, men det er lenge til. Vi får se. Cassidy Tvillingene synes absolutt at du skal unne deg det, og vi synes at det høres ut som skikkelig digg mat. Vi blir skikkelig sultne begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #21472 Del Skrevet 7. mai Dere skal kanskje ha deres spesielle godsak-meny da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #21473 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Dere skal kanskje ha deres spesielle godsak-meny da? Cassidy Tvillingene drar alltid på McDonalds og kjøper oss hver vår doble Quarter Pounder meny på fredager og på lørdager vi.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai Forfatter #21474 Del Skrevet 7. mai Ser veldig godt ut. Kanskje de bedre der dere bor kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #21475 Del Skrevet 7. mai (endret) Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Ser veldig godt ut. Kanskje de bedre der dere bor kanskje? Cassidy Tvillingene synes ikke at det er verdens beste burgere, men vi er vanedyr. Så det har blitt en vane for oss. Endret 7. mai av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 7. mai #21476 Del Skrevet 7. mai Jeg vil ikke disse dialekta i øst Telemark, men det er nesten vanskelig å la være 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. mai #21477 Del Skrevet 8. mai Jeg innrømmer at jeg ikke tror folk som skriver lol ler høyt når de skriver det 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mai #21478 Del Skrevet 8. mai Titania skrev (1 minutt siden): Jeg innrømmer at jeg ikke tror folk som skriver lol ler høyt når de skriver det 🙈 Jeg sier lol noen ganger når jeg føler for det, ikke noe om jeg ler eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai Forfatter #21479 Del Skrevet 9. mai Titania skrev (15 timer siden): Jeg innrømmer at jeg ikke tror folk som skriver lol ler høyt når de skriver det 🙈 Jeg skriver både lol og lol når jeg småhumrer for meg selv mens jeg skriver det. LOL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 10. mai #21480 Del Skrevet 10. mai Egentlig er det litt idiotisk av meg, men jeg medlem av tre YouTube kanaler, og jeg gir penger til en YouTuber igjennom patreon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå