Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

No1*No1 skrev (1 minutt siden):

Jeg er glad 🙃

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så er den søttende over og da er vi i gang med pinse...som er halvveis til st.hans...og etter det er sommeren
på vei bort igjen, selv om en ikke kjenner det på en stund, varmemessig. :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne lange kalde vinteren, håper jeg vi får en lang og varm sommer. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (34 minutter siden):

Etter denne lange kalde vinteren, håper jeg vi får en lang og varm sommer. 

@Hoppetaujenta er uenig der 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 minutter siden):

@Hoppetaujenta er uenig der 😅

Nei, dette er Cid`s rampestreker og han sier at jeg har sagt ting jeg aldri har sagt. :fy: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

Nei, dette er Cid`s rampestreker og han sier at jeg har sagt ting jeg aldri har sagt. :fy: 

Du har jo selv gjort det klart at du ikke ser fram til varmen 😜

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Så er den søttende over og da er vi i gang med pinse...som er halvveis til st.hans...og etter det er sommeren
på vei bort igjen, selv om en ikke kjenner det på en stund, varmemessig. :sukk: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er respektløst ovenfor nasjonen Norge å bruke andre lands flagg, på grunnlovsdagen til Norge. Folk som gjør det burde gå i seg selv og tenke litt. 

(jeg er ikke ute etter noen diskusjon) 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg beveget meg ut blant folk på en 17-mai, så hadde jeg nok ikke hatt sløyfe eller flagg med meg. :ninja: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg beveget meg ut blant folk på en 17-mai, så hadde jeg nok ikke hatt sløyfe eller flagg med meg. :ninja: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år til neste gang, men det jeg tenker da er at et år går veldig fort. Et liv går veldig fort.  :sukk: *tenketenke* 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ett år til neste gang, men det jeg tenker da er at et år går veldig fort. Et liv går veldig fort.  :sukk: *tenketenke* 

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for klemmer. :) Det gjør godt må jeg innrømme. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Takker for klemmer. :) Det gjør godt må jeg innrømme. 

Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, snille dere. :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (På 18.5.2024 den 20.44):

Jeg mener det er respektløst ovenfor nasjonen Norge å bruke andre lands flagg, på grunnlovsdagen til Norge. Folk som gjør det burde gå i seg selv og tenke litt. 

(jeg er ikke ute etter noen diskusjon)

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hadde jeg beveget meg ut blant folk på en 17-mai, så hadde jeg nok ikke hatt sløyfe eller flagg med meg. :ninja: 

Å ha med annet flagg enn det norske på 17. mai er jo bare bom. Vi feirer Norge akkurat denne dagen. Jeg hadde med meg flagg, synes det er fint sammen bunaden 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hadde jeg beveget meg ut blant folk på en 17-mai, så hadde jeg nok ikke hatt sløyfe eller flagg med meg. :ninja: 

Samme. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (28 minutter siden):

Å ha med annet flagg enn det norske på 17. mai er jo bare bom. Vi feirer Norge akkurat denne dagen. Jeg hadde med meg flagg, synes det er fint sammen bunaden 😊

Javisst, klart det er fint, men jeg hadde nok ikke dresset meg opp på en slik dag. Jeg er mer "stikke til skogs", eller holde meg hjemme-typen. Jeg er glad for norges frihet, men klarer ikke festivitasen og lydnivået det er over alt. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Javisst, klart det er fint, men jeg hadde nok ikke dresset meg opp på en slik dag. Jeg er mer "stikke til skogs", eller holde meg hjemme-typen. Jeg er glad for norges frihet, men klarer ikke festivitasen og lydnivået det er over alt. :) 

Det er mange måter å feire dagen på. Noen stikker på hytta.  Jeg har også vært i marka på 17. mai. Har hendt jeg bare har tilbrakt dagen på sofaen og 😇. I år var jeg ute i trengselen ☺️

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Javisst, klart det er fint, men jeg hadde nok ikke dresset meg opp på en slik dag. Jeg er mer "stikke til skogs", eller holde meg hjemme-typen. Jeg er glad for norges frihet, men klarer ikke festivitasen og lydnivået det er over alt. :) 

Samme her. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...