Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Titania said:

Hvilken strikker du? 😊

Et mønster som heter Soya. Men jeg har gjort feil så mange ganger at jeg ble lei. La den vekk og begynte igjen da jeg tenkte jeg må jo bli ferdig men den. Vanskelig mønster, har vært mye fram og tilbake. Jeg ga til slutt litt f. Mønsteret er 95% feilfri. Ikke noe som legger stort merke til og ermefellingen blir ikke den peneste. I sånne mønster er det fort gjort å gjøre feil og feil er ekstremt frustrerende. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No1*No1 skrev (6 minutter siden):

Et mønster som heter Soya. Men jeg har gjort feil så mange ganger at jeg ble lei. La den vekk og begynte igjen da jeg tenkte jeg må jo bli ferdig men den. Vanskelig mønster, har vært mye fram og tilbake. Jeg ga til slutt litt f. Mønsteret er 95% feilfri. Ikke noe som legger stort merke til og ermefellingen blir ikke den peneste. I sånne mønster er det fort gjort å gjøre feil og feil er ekstremt frustrerende. 

Strikkemekka sin? 
Ser fin ut da 😁 Men skjønner frustrasjonen over feil og sånn, ja. Blir som skjørtet jeg holdt på med - det passet og mottakeren ble kjempefornøyd, men jeg syns det er kjipt at det er feil i fire fletter 🙈

IMG_8290.thumb.jpeg.12877f089327e6f62ccf2cdb19ea1934.jpeg

Hørt noen si at feil i strikketøy er et tegn på at det er hjemmelaget, og forsøker late som jeg tror på det 😂 Spesielt når jeg innerst inne er ganske perfeksjonist

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (14 minutter siden):

Strikkemekka sin? 
Ser fin ut da 😁 Men skjønner frustrasjonen over feil og sånn, ja. Blir som skjørtet jeg holdt på med - det passet og mottakeren ble kjempefornøyd, men jeg syns det er kjipt at det er feil i fire fletter 🙈

IMG_8290.thumb.jpeg.12877f089327e6f62ccf2cdb19ea1934.jpeg

Hørt noen si at feil i strikketøy er et tegn på at det er hjemmelaget, og forsøker late som jeg tror på det 😂 Spesielt når jeg innerst inne er ganske perfeksjonist

Men går det ikke an å plassere de spesielle greiene under armen da? :nigo: Hvis du ikke har laget ermer ennå? @Titania

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden):

Men går det ikke an å plassere de spesielle greiene under armen da? :nigo: Hvis du ikke har laget ermer ennå? @Titania

Det jeg strikket er et skjørt 😅

Akkurat den feilen på bildet kom midt foran 😶 Også er det to til rundt om. 
 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_8351.thumb.jpeg.f1c4cab658f3ae5fa2dd83b003b76837.jpeg

Jeg innrømmer at jeg ser selv at dette er et problem 🙈

Er bygget opp over mange år, til mitt forsvar, men med restegarnet er det nok et kilo eller to til også 🙊 Shoppestopp til jeg er ferdig med alle prosjektene i kø! (Med mindre jeg har for lite i et prosjekt, da er det lov å fylle på)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meg selv i speilet i dag ved uhell og tenkte at jeg er egentlig ganske uattraktiv. Skjønner ikke hvorfor enkelte menn skal fortelle meg at jeg er så pen og fin. 

Jeg er blitt feit, ikke noe fin kropp skikkelig steinalder kropp, ansiktet mitt er skjevt, jeg har høy panne,stor vid nese, tynt hår, tynne lepper, rød flekkete hud, fargeløse øyenbryn og vipper... 

Så går jeg rundt og tror jeg er attraktiv noen ganger likevel. 

Jeg var ikke pen nok til å bli ned de populære jentene på skolen... fikk lov til å ta bilder av de, men ikke være meg på bildene selv, da ville jo bildet bli ødelagt vettu. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (3 minutter siden):

Så meg selv i speilet i dag ved uhell og tenkte at jeg er egentlig ganske uattraktiv. Skjønner ikke hvorfor enkelte menn skal fortelle meg at jeg er så pen og fin. 

Jeg er blitt feit, ikke noe fin kropp skikkelig steinalder kropp, ansiktet mitt er skjevt, jeg har høy panne,stor vid nese, tynt hår, tynne lepper, rød flekkete hud, fargeløse øyenbryn og vipper... 

Så går jeg rundt og tror jeg er attraktiv noen ganger likevel. 

Jeg var ikke pen nok til å bli ned de populære jentene på skolen... fikk lov til å ta bilder av de, men ikke være meg på bildene selv, da ville jo bildet bli ødelagt vettu. 

Alltid vanskeligst for seg selv å synes en er attraktiv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cid said:

Alltid vanskeligst for seg selv å synes en er attraktiv. 

Ja, sorry mener ikke være sånn depressiv egoist. Er bare redd fordi nå har jeg en herlig snill kjæreste og jeg tenker han er sikkert bare sammen med meg fordi ditt og datt og han kommer sikkert til å forlate meg for nien yngre og bedre. Først er jeg lei I meg fordi jeg er alene, så når jeg ikke lenger er alene og er glad blir jeg redd for å ikke være god nok igjen. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (10 timer siden):

Så meg selv i speilet i dag ved uhell og tenkte at jeg er egentlig ganske uattraktiv. Skjønner ikke hvorfor enkelte menn skal fortelle meg at jeg er så pen og fin. 

Jeg er blitt feit, ikke noe fin kropp skikkelig steinalder kropp, ansiktet mitt er skjevt, jeg har høy panne,stor vid nese, tynt hår, tynne lepper, rød flekkete hud, fargeløse øyenbryn og vipper... 

Så går jeg rundt og tror jeg er attraktiv noen ganger likevel. 

Jeg var ikke pen nok til å bli ned de populære jentene på skolen... fikk lov til å ta bilder av de, men ikke være meg på bildene selv, da ville jo bildet bli ødelagt vettu. 

Man blir faktisk attraktiv av å føle man er det selv. 😌👍❤️ Da utstråler man trygghet og avslappethet og selvtillit. 
Jeg datet en gang en over snittet pen mann, med megakomplekser. Bare slit! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (10 timer siden):

Ja, sorry mener ikke være sånn depressiv egoist. Er bare redd fordi nå har jeg en herlig snill kjæreste og jeg tenker han er sikkert bare sammen med meg fordi ditt og datt og han kommer sikkert til å forlate meg for nien yngre og bedre. Først er jeg lei I meg fordi jeg er alene, så når jeg ikke lenger er alene og er glad blir jeg redd for å ikke være god nok igjen. 

:hjerte:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Frøkenfryden said:

Man blir faktisk attraktiv av å føle man er det selv. 😌👍❤️ Da utstråler man trygghet og avslappethet og selvtillit. 
Jeg datet en gang en over snittet pen mann, med megakomplekser. Bare slit! 

Ja, sant det 😀 jeg har sånne øyeblikk. Men i dag er jeg bra igjen føler meg faktisk veldig bra :meditere: fit for fight. 🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (15 timer siden):

Ja, sorry mener ikke være sånn depressiv egoist. Er bare redd fordi nå har jeg en herlig snill kjæreste og jeg tenker han er sikkert bare sammen med meg fordi ditt og datt og han kommer sikkert til å forlate meg for nien yngre og bedre. Først er jeg lei I meg fordi jeg er alene, så når jeg ikke lenger er alene og er glad blir jeg redd for å ikke være god nok igjen. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger intenst med på livet til Isabel Raad på snap:sjenert:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Frøkenfryden said:

Jeg følger intenst med på livet til Isabel Raad på snap:sjenert:

Hvem er det? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (2 minutter siden):

Hvem er det? 

Influencer😌

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Frøkenfryden said:

Influencer😌

Å ja, jeg følger aldri sånne. Ingen skal influense meg til noe som helst. Jeg er fri 😇

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

No1*No1 skrev (6 minutter siden):

Å ja, jeg følger aldri sånne. Ingen skal influense meg til noe som helst. Jeg er fri 😇

Samme her. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (På 2.5.2024 den 20.05):

skikkelig steinalder kropp, ansiktet mitt er skjevt, jeg har høy panne,stor vid nese, tynt hår, tynne lepper, rød flekkete hud, fargeløse øyenbryn og vipper... 

 

😂denne beskrivelsen 😅 du har nok skikkelig kritiske brille på når du ser det der. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (36 minutter siden):

Jeg har ikke spist snop idag 🤭

    Ikke jeg heller faktisk. Når det er varmt i været får jeg mindre lyst på sjokolade...rart.  :klo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...