KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21481 Del Skrevet 10. mai Odhrán Ó Máille skrev (2 timer siden): Egentlig er det litt idiotisk av meg, men jeg medlem av tre YouTube kanaler, og jeg gir penger til en YouTuber igjennom patreon. Klask meg på ræva og kall meg Karoline, for det gjør jeg også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21482 Del Skrevet 10. mai Jeg kom akkurat på at jeg flyttet hjemmefra for 30 år siden. Og at jeg har kjøpt do-børste én gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 10. mai #21483 Del Skrevet 10. mai Jeg flyttet hjemmefra for 20 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21484 Del Skrevet 10. mai Oyh, vent nå litt @Odhrán Ó Máille & @Ciaran og Ciara.. Er det en Irish takeover vi er vitne til her..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #21485 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Oyh, vent nå litt @Odhrán Ó Máille & @Ciaran og Ciara.. Er det en Irish takeover vi er vitne til her..? Cassidy Tvillingene tror nesten det vi.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21486 Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror nesten det vi.💚💚🍀🍀☘️☘️ Well shit, I don't mind 💚🤍🧡 🫡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #21487 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Well shit, I don't mind 💚🤍🧡 🫡 💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21488 Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #21489 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #21490 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Jeg kom akkurat på at jeg flyttet hjemmefra for 30 år siden. Og at jeg har kjøpt do-børste én gang... På tide å skifte da 😝 Odhrán Ó Máille skrev (2 timer siden): Jeg flyttet hjemmefra for 20 år siden. 14 her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21491 Del Skrevet 10. mai Cid skrev (5 minutter siden): På tide å skifte da 😝 14 her. Fjortiss 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #21492 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Fjortiss 🤪 Var 18 da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21493 Del Skrevet 10. mai Cid skrev (1 minutt siden): Var 18 da. Hvorfor flytta du hjemmefra? Du bodde jo billig der, din tulling.. Du kunne spart opp til en Lamborghini.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #21494 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Hvorfor flytta du hjemmefra? Du bodde jo billig der, din tulling.. Du kunne spart opp til en Lamborghini.. Fordi mamma og søster flyttet og jeg ville bo i byen her. Var kjekt å bo for seg selv da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21495 Del Skrevet 10. mai Cid skrev (1 minutt siden): Fordi mamma og søster flyttet og jeg ville bo i byen her. Var kjekt å bo for seg selv da. Stemmer.. Du bodde vest i landet, ikke sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #21496 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Stemmer.. Du bodde vest i landet, ikke sant? I møre ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21497 Del Skrevet 10. mai Mør biff.. Flotte saker, my man Cid skrev (1 minutt siden): I møre ja. Mør biff er smooth 👊😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai #21498 Del Skrevet 10. mai Sovna på sofaen hos svigers etter usaklig mye pizza.. men våkna til krimmen da😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #21499 Del Skrevet 10. mai Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Sovna på sofaen hos svigers etter usaklig mye pizza.. men våkna til krimmen da😌 Vera? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #21500 Del Skrevet 10. mai Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Sovna på sofaen hos svigers etter usaklig mye pizza.. men våkna til krimmen da😌 Usakelig mye frossepizza alá Grandiosa på megatilbud, eller hjemmelaget? It matters! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå