Frøkenfryden Skrevet 20. april #21341 Del Skrevet 20. april Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Driver da ikke å gå rundt og kysse fremmede. Hva er det du tror om meg Innlegget er endret, hun skrev nok sannheten først @Lurven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. april #21342 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Jeg forsøkte å få bort den irriterende plastringen i korken til brusflaska og så kjørte jeg den flotte biffkniven noen mm inn i legemet mitt likegodt. Sannelig har jeg mye fint kvalitetsblod der inne. Plastdingsen er borte og stort plaster funnet til min finger. Dette er en god dag for å drikke solo plussbrus. Jeg bare river dem av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. april #21343 Del Skrevet 20. april Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Innlegget er endret, hun skrev nok sannheten først @Lurven Hvilket innlegg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april #21344 Del Skrevet 20. april Cid skrev (Akkurat nå): Hvilket innlegg? Det jeg siterte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. april #21345 Del Skrevet 20. april Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Innlegget er endret, hun skrev nok sannheten først @Lurven Det der var ikke morsomt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april #21346 Del Skrevet 20. april Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Det der var ikke morsomt.... Da noterer vi oss at du ikke vil tulles med. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. april #21347 Del Skrevet 20. april Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Da noterer vi oss at du ikke vil tulles med. Kommer an på hva det gjelder. God helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april #21348 Del Skrevet 20. april Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Kommer an på hva det gjelder. God helg. Skjønner. Lov det. God helg☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. april #21349 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har aldri vært på danmarksfylletur og sett meg ut en søt "noensomhelst" og heller ikke suget meg fast som en annen leppefisk. Hopper gjør ikke sånt. Ingen som har snakket om suging. Man pleier da å kysse først😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. april #21350 Del Skrevet 20. april Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Innlegget er endret, hun skrev nok sannheten først @Lurven Lurer på hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. april #21351 Del Skrevet 20. april Freyja Valkyrie skrev (12 minutter siden): Det der var ikke morsomt.... Hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. april #21352 Del Skrevet 20. april Lurven skrev (1 minutt siden): Ingen som har snakket om suging. Man pleier da å kysse først😁 Noen går rett på sak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. april #21353 Del Skrevet 20. april Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Noen går rett på sak Rett på sug😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. april #21354 Del Skrevet 20. april Lurven skrev (17 minutter siden): Ingen som har snakket om suging. Man pleier da å kysse først😁 Hvem suger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. april #21355 Del Skrevet 20. april Cid skrev (5 minutter siden): Hvem suger? Man.U og Real Madrid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. april #21356 Del Skrevet 20. april Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Man.U og Real Madrid. Og Ronaldo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april Forfatter #21357 Del Skrevet 20. april Cid skrev (3 timer siden): Jeg bare river dem av. Sterk som en Bjønn du d! Lurven skrev (2 timer siden): Ingen som har snakket om suging. Man pleier da å kysse først😁 Ta`rei en bolle! Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Noen går rett på sak Ja, noen gjør det her i verden. Lurven skrev (2 timer siden): Rett på sug😁 Tenker på operasjoner og personale som beordrer blodsug i menneskekroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april Forfatter #21358 Del Skrevet 20. april Åhh...seks år siden Avicii døde i dag... Så fort alt går. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. april #21359 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har aldri vært på danmarksfylletur og sett meg ut en søt "noensomhelst" og heller ikke suget meg fast som en annen leppefisk. Hopper gjør ikke sånt. Cid skrev (4 timer siden): Ikke jeg heller. Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Driver da ikke å gå rundt og kysse fremmede. Hva er det du tror om meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. april #21360 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Åhh...seks år siden Avicii døde i dag... Så fort alt går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå