Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1781 Del Skrevet 9. april 2019 Nå har jeg prata med frisøra mi og fått time til å fjerne vinterragget. Det blir deilig må jeg innrømme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2019 #1782 Del Skrevet 9. april 2019 -st Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1783 Del Skrevet 9. april 2019 Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1784 Del Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Ser du forresten også smedvideoene til ovennevnte herremann? Spør igjen jeg, Hoppis. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2019 Forfatter #1785 Del Skrevet 9. april 2019 Ehh...nei...men det må jeg helt sikkert få sett. En mann som kan svinge sitt verktøy er berikende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1786 Del Skrevet 9. april 2019 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ehh...nei...men det må jeg helt sikkert få sett. En mann som kan svinge sitt verktøy er berikende. Sikkert uinteressant for deg. Men jeg syns de er beroligende, og. Samt at mannen er rivende dyktig. Og alt er hånd- og beinkraftdrevet. Ikke noe el- eller annet kraftverktøy benyttes. Viking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 9. april 2019 #1787 Del Skrevet 9. april 2019 3 timer siden, Sola de skrev: Tørker ikke du støv/ skitt av bladene på dine planter? Trodde alle gjorde det jeg Hihihihi Helt enig! Vi snakket om humler, og de som er spesielt glad i dem Har ikke planter nei. Har ikke hage heller, men gleder meg over planter og dyr når jeg er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2019 Forfatter #1788 Del Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Sikkert uinteressant for deg. Men jeg syns de er beroligende, og. Samt at mannen er rivende dyktig. Og alt er hånd- og beinkraftdrevet. Ikke noe el- eller annet kraftverktøy benyttes. Viking! Jeg sa jo ja jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1789 Del Skrevet 9. april 2019 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg sa jo ja jo. Å. Syns du sa du ikke hadde sett smiearbeidet hans. Må passe maten her nå, innrømmer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1790 Del Skrevet 9. april 2019 Og.... innrømmer at det er gøy å se naboer og forbipasserende snu seg etter lukta fra kjøkkenverandaen min. Mat om 5 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2019 Forfatter #1791 Del Skrevet 9. april 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Å. Syns du sa du ikke hadde sett smiearbeidet hans. Jeg har ikke sett det, men er ikke uinteressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2019 #1792 Del Skrevet 9. april 2019 Har akkurat hørt den norske grand prix låta, innrømmer at jeg ikke likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 10. april 2019 #1793 Del Skrevet 10. april 2019 Jeg innrømmer at jeg har lett etter påske marsipan uten sjokolade de siste dagene, men uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. april 2019 #1794 Del Skrevet 10. april 2019 4 timer siden, Kjevla skrev: Jeg innrømmer at jeg har lett etter påske marsipan uten sjokolade de siste dagene, men uten hell. Tror Nidar har en pose med slike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 10. april 2019 #1795 Del Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, Sola de skrev: Tror Nidar har en pose med slike Dumme lokalbutikkene som ikke tar dem inn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. april 2019 #1796 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg innrømmer at dette er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2019 Forfatter #1797 Del Skrevet 11. april 2019 På 9.4.2019 den 19.18, Catalina Culès skrev: Har akkurat hørt den norske grand prix låta, innrømmer at jeg ikke likte den. Jeg innrømmer at første gangen jeg hørte den, minnet den meg ganske mye om en av dem som kom høyt opp på den utlendige vinnerlista i fjor. Nesten litt kopi der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 11. april 2019 #1798 Del Skrevet 11. april 2019 Innrømmer at jeg ikke har fulgt noe med på grand Prix de siste år og har ikke hørt norske låta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 11. april 2019 #1799 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg innrømmer at jeg har spist for mye marsipan i dag 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. april 2019 #1800 Del Skrevet 11. april 2019 (endret) Jeg innrømmer at jeg kom i skade for å smake litt på påskemarsipanen til kaffen i sted jeg også Endret 11. april 2019 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå