Jerry Lee Skrevet 3. april 2019 #1701 Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Jeg er i vertfall ikke kapitalist for å si det sånn 😉 Bryr meg egentlig ikke hva du er. 😊 Og at kommunisme er noe dritt ( min mening ) betyr ikke (nødvendigvis) at kommunister ikke er bra mennesker. Og nå har jeg rota meg inn i noe jeg ikke orker prate og forklare meg ihjæl om. Ferdig nå.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2019 #1702 Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Bryr meg egentlig ikke hva du er. 😊 Og at kommunisme er noe dritt ( min mening ) betyr ikke (nødvendigvis) at kommunister ikke er bra mennesker. Og nå har jeg rota meg inn i noe jeg ikke orker prate og forklare meg ihjæl om. Ferdig nå. Vet det. Men jeg er ikke kommunist. Samma det. 😜
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2019 #1706 Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Men...men...hva med meg, da? Deg og meg
Jerry Lee Skrevet 3. april 2019 #1707 Skrevet 3. april 2019 59 minutter siden, Catalina Culès skrev: Deg og meg Blir med på det jeg, vøtt! Flott sted og ting...
Jerry Lee Skrevet 3. april 2019 #1708 Skrevet 3. april 2019 (endret) "Who's pickin' the banjo here? " Fra hvilken film er sitatet? 😉 Endret 3. april 2019 av Jerry Lee
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2019 #1709 Skrevet 3. april 2019 (endret) 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: "Who's pickin' the banjo here? " Fra hvilken film er sitatet fra? 😉 Det vet jeg faktisk 😊 "Deliverance" Picnic med døden, på norsk. Endret 3. april 2019 av AthenaRavenLuna
Jerry Lee Skrevet 3. april 2019 #1710 Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Det vet jeg faktisk 😊 "Deliverance"
Jerry Lee Skrevet 3. april 2019 #1711 Skrevet 3. april 2019 6 minutter siden, Catalina Culès skrev: Det vet jeg faktisk 😊 "Deliverance" Picnic med døden, på norsk. Tenk om innavlinger uten tenner men med gevær forstyrra oss på den fine plassen'a...
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2019 #1712 Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Tenk om innavlinger uten tenner men med gevær forstyrra oss på den fine plassen'a... Ikke si sånn da, gummelt som vår venn S.T ville sagt
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2019 #1713 Skrevet 3. april 2019 Lenge siden jeg så den filmen.
Jerry Lee Skrevet 3. april 2019 #1714 Skrevet 3. april 2019 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ikke si sånn da, gummelt som vår venn S.T ville sagt 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Lenge siden jeg så den filmen. Vel....innrømmer (som tråden fordrer) at det var DE som måtte skrike som griser...med eget gevær opp i rattata.... Innrømmer at jeg ikke hadde funnet meg i å få leirkosen ødelagt av de degenererte. Innrømmer også at jeg fikk vondt av Ned Beatty....hans debutrolle på film og han måtte være gris.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2019 #1715 Skrevet 3. april 2019 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Vel....innrømmer (som tråden fordrer) at det var DE som måtte skrike som griser...med eget gevær opp i rattata.... Innrømmer at jeg ikke hadde funnet meg i å få leirkosen ødelagt av de degenererte. Innrømmer også at jeg fikk vondt av Ned Beatty....hans debutrolle på film og han måtte være gris. Og jeg innrømmer at jeg må kaste inn håndkle for i kveld, god natt min venn. Håper du får deg litt søvn også
Jerry Lee Skrevet 3. april 2019 #1716 Skrevet 3. april 2019 Og for å avslutte avsporing innrømmer jeg at jeg ønsker meg sekvensen med Ronny Cox som spiller gitar mot den innavla gutten på banjo. Låta heter egentlig Duelling Banjos...
Jerry Lee Skrevet 3. april 2019 #1717 Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Og jeg innrømmer at jeg må kaste inn håndkle for i kveld, god natt min venn. Håper du får deg litt søvn også Oki. Natta og sov godt...med gumle drømmer.
Jerry Lee Skrevet 4. april 2019 #1718 Skrevet 4. april 2019 (endret) Jeg innrømmer at jeg syns verdens verste massemorder nummer 2, Josef Stalin, var en fascinerende mann. Endret 4. april 2019 av Jerry Lee
Maleficenta Skrevet 5. april 2019 #1719 Skrevet 5. april 2019 21 timer siden, Jerry Lee skrev: Jeg innrømmer at jeg syns verdens verste massemorder nummer 2, Josef Stalin, var en fascinerende mann. Går an å være fascinert over noen selv om de er grusomme. Det å være fascinerende trenger ikke alltid være positivt
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2019 Forfatter #1720 Skrevet 5. april 2019 Jeg hadde en del planer, men det er som å løpe i et basseng fylt med vann til halsen...jeg er ikke effektiv i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå