Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
56 minutter siden, Winza skrev:

Jeg har blitt anklaget for å smiske masse opp igjennom årene fordi jeg er hyggelig mot så mange, slike mennesker som sier slikt er sørgelige

Trist, dessverre. Du er også en kjempehyggelig bruker! Lager litt liv med... Eh... Annerledes forslag i hoppe tråden :)

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Helt sant....og antagelig litt misunnelige for at de selv ikke tør å være her sammen med oss. Det tror jeg. :) 

Tror du er inne på noe. Håper de tar mot til å delta fremfor å snakke ned. Du har tidligere nevnt velkommenhet og det er jeg 100% enig i. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:jepp:  Jeg syns egentlig at alle hyggelige folk kan prate sammen her. Verdensproblemer har enkle løsninger og 
terskelen for å kunne ha det ok sammen er veldig lav. Hverdagshyggetråder for folk flest. :tommelopp: 

• Liker 5
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg har gått løs på dusjkabinettet.  Det vil si rengjøring :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ble litt bekymret et øyeblikk nå altså Mia;pustet litt mer ut når jeg leste siste setningen din:fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Nettvenn skrev:

Ble litt bekymret et øyeblikk nå altså Mia;pustet litt mer ut når jeg leste siste setningen din:fnise:

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har smakt bacon i løpet av livet. 

Skrevet

Jeg liker bacon...men kjøper det aldri. :klo:  Det er mye godt som jeg ikke spiser. Vanens makt er stor...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg liker bacon...men kjøper det aldri. 

:angry:     :jolie:

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
18 timer siden, The R. S skrev:

Trist, dessverre. Du er også en kjempehyggelig bruker! Lager litt liv med... Eh... Annerledes forslag i hoppe tråden :)

Tror du er inne på noe. Håper de tar mot til å delta fremfor å snakke ned. Du har tidligere nevnt velkommenhet og det er jeg 100% enig i. 

Tusen takk, hehe ja jeg har en spesiell type humor :Knegg:

Gjest Winza
Skrevet
18 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:jepp:  Jeg syns egentlig at alle hyggelige folk kan prate sammen her. Verdensproblemer har enkle løsninger og 
terskelen for å kunne ha det ok sammen er veldig lav. Hverdagshyggetråder for folk flest. :tommelopp: 

Trump og Kim hadde sikkert likt seg her 😄 

Skrevet

Kun hvis de tilfeldigvis var små søte kattepuser med rare navn. :jolie: 

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kun hvis de tilfeldigvis var små søte kattepuser med rare navn. :jolie: 

Donald Dog og Kim Katt

Endret av Winza
Skrevet

Jeg syns at opprørske artister i en ung alder hvor det er naturlig å protestere mot ALT...er litt sjarmerende.
Når disse så blir eldre og gamle, blir det helt malplassert å skulle fortsette å vise fingeren til ALT.
Effekten er borte og tilbake står godt voksne mennesker som enten aldri fant seg selv som voksen,
eller som fremdeles i sitt hjerte ikke vil bli voksne. Mistilpassede sjeler som får min medfølelse har de blitt.   

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg syns at opprørske artister i en ung alder hvor det er naturlig å protestere mot ALT...er litt sjarmerende.
Når disse så blir eldre og gamle, blir det helt malplassert å skulle fortsette å vise fingeren til ALT.
Effekten er borte og tilbake står godt voksne mennesker som enten aldri fant seg selv som voksen,
eller som fremdeles i sitt hjerte ikke vil bli voksne. Mistilpassede sjeler som får min medfølelse har de blitt.   

Lillevolden slår meg....ikke artist, men...  var nesten 50 år og protesterte mot alt sammen med 18-20åringer.

Patetisk og ynkelig!

• Liker 1
Skrevet

47 år gammal mann som viser fingeren til politiet og sparker en politihest.......

Skrevet

.....og det kun for å bli lagt i bakken og bli tatt bilde av som "bevis" for politivold.

For en ynkelig stakkar han var!

Skrevet

Må innrømme at jeg har liten frykt å bruke tulle-språket jeg av og til bruker med nære og kjære - bare i offentlighet/folk man ikke kjenner så godt.  For det har skjedd før! Alt fra "kaffelaff" istedenfor kaffe, "gretch' " istedenfor greit, "skuffeluff" istedenfor skuffet, "pringululu" istedenfor pringles osv osv..  :sprettoy: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, Jerry Lee skrev:

47 år gammal mann som viser fingeren til politiet og sparker en politihest.......

60 år nå sier nettet...og hvis dette er han, så har det tatt på å protestere i alle år.
                       Kjenner han ikke igjen slik han en gang var. :sjokkbla:  ???
                23181.jpeg  200px-Stein_Lillevolden.jpg

Jeg har aldri vært en protestant i noe tog må jeg innrømme.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

60 år nå sier nettet...og hvis dette er han, så har det tatt på å protestere i alle år.
                       Kjenner han ikke igjen slik han en gang var. :sjokkbla:  ???
                23181.jpeg  200px-Stein_Lillevolden.jpg

Jeg har aldri vært en protestant i noe tog må jeg innrømme.

Ja. Selvsagt blitt eldre han, og.   Men det jeg nevnte over er jo en stund siden. Men ikke mindre patetisk. Sjøl Blitzerne han demonstrerte med syns det og var litt flaue over at han liksom "frontet" dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...