Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

På 21.3.2019 den 20.09, Winza skrev:

Helt sykt hvor mye en enkel måse kan drite, tok opp en fjerdedel av vinduet

Å oppdage en halvmeters ny "dekor" på bilen etter å ha kjørt en tur, er heller ikke morsomt. :angry:
Må få det av fort som fy, for det ødelegger lakken også. Sterke, gufne saker det der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innrømmer at oppgaven har ligget på skuldrene lenge og jeg har i dag oppdatert alle kart på min gps
og jeg er veldig, veldig fornøyd for det. Nå kan jeg finne frem til dere alle... Pikka-boo! :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 15.13, Hoppetaujenta skrev:

Her kan vi innrømme noe (stort eller smått) som vi erkjenner at vi egentlig ikke skulle ha gjort. 

Jeg har kjøpestopp av klær, men har uansett ikke klart å stå imot en butikk i sentrum og en bestilling på nett.
Samvittigheten min virker som den skal, selv om kjøpene er bra ting jeg kommer til å bruke NÅ.
Etter dette skal jeg forsøke enda hardere å stå imot gode salgskjøp. Æresord. :sukk: 

Har du noen innrømmelser i dag? Legg dem ut her i trygge omgivelser. Det blir mellom oss. 

Brukt penger vi ikke har på kodebøker og spill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innrømmer at jeg selv med GPS klarte å kjøre feil :rodme:

Godt jeg innehar litt sunn fornuft og øyne til å lese skilter, så jeg endte ikke opp på andre siden av landet :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, The R. S skrev:

Innrømmer at jeg selv med GPS klarte å kjøre feil :rodme:

Godt jeg innehar litt sunn fornuft og øyne til å lese skilter, så jeg endte ikke opp på andre siden av landet :hoppe:

Det har jeg også 'klart' :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nettvenn skrev:

Det har jeg også 'klart' :fnise:

Huff :fnise: vi er hvertfall trygge i trafikken, tross feil retning. Altså. Riktig kjørefelt og feil egen retning :fnise: jeg skal aldri kjøre bil i England. Det tør jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, mia83 skrev:

Jeg innrømmer at jeg ikke trodde du kjørte bil Hoppe 

Joda, det gjør jeg...og jeg innrømmer at jeg til og med er superglad i å føre min bil, eller hvilken som helst bil
som fungerer som den skal, hvor som helst. Fart, kø, masse filer/skilt og som en pilot i en jumbojet smiler jeg
meg gjennom trafikken. Herlig å være med på å lage god flyt i verden. :jepp: 

10 timer siden, The R. S skrev:

Innrømmer at jeg selv med GPS klarte å kjøre feil 

Godt jeg innehar litt sunn fornuft og øyne til å lese skilter, så jeg endte ikke opp på andre siden av landet 

Skal jeg i ukjent farvann, så er gps`en flott å ha, men jeg drar ingen steder uten naf-boka med "tusen kart" i. :) 
Jeg har også kjørt både feil og nesten fast i vinterlandskap på en vei som ble mindre og mindre og faktisk ikke
var min vei i det hele tatt. Jeg ble fly forbanna på den guide-kvinnen som med ålesundsstemme BEORDRER
MEG til å kjøre både her og der, selv om veien ikke er der. Mas...Mas...MAS...og at jeg må snu når det er mulig!
I schwarte så sint jeg har vært på den kråka der! :angry:  Det går bedre nå når jeg har blitt kjent med henne. :kaffekopp: :fnise: 

10 timer siden, Catalina Culès skrev:

Jeg innrømmer at jeg aldri har brukt GPS.

Den er kjempefin å ha og kan faktisk brukes som fotturist også, på korte turer i fremmed bysentrum altså.

9 timer siden, The R. S skrev:

 ...jeg skal aldri kjøre bil i England. Det tør jeg ikke. 

England er mitt personlige mareritt og jeg trenger bare å tenke på meg i bil der, så kommer panikken krypende. :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

... guide-kvinnen som med ålesundsstemme BEORDRER

MEG til å kjøre både her og der, selv om veien ikke er der. Mas...Mas...MAS...og at jeg må snu når det er mulig!
I schwarte så sint jeg har vært på den kråka der! :angry:  Det går bedre nå når jeg har blitt kjent med henne. :kaffekopp: :fnise: 

England er mitt personlige mareritt og jeg trenger bare å tenke på meg i bil der, så kommer panikken krypende. :sjokkert:

:fnise: har skrudd av lyd, takler ikke sånne stemmer i hytt og pine :ninja:

Men kunne du tenke deg å reise til England/har du vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, The R. S skrev:

Men kunne du tenke deg å reise til England/har du vært der?

Aldri vært der, men ja, selvfølgelig kunne jeg ha tenkt meg det. :jepp: Ikke noe turistopplegg, men å reise i bobil
med et menneske som kan kjøre engelsk og ellers ha en guide-jobb for meg, det hadde vært drømmen. 
Ut over i landet der virkeligheten bor. Natur, miljø, borger, ruiner, slott... Jatakk. 

4 timer siden, mia83 skrev:

Jeg trodde du var sånn Brelett-dame på sykkel @Hoppetaujenta :ler:

       Å, jadda, jeg kan sykle og praktiserer det også faktisk. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ut over i landet der virkeligheten bor. Natur, miljø, borger, ruiner, slott... Jatakk

Ja!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Er ikke sånn turist-souvenir-trengseltype jeg skjønner du. Fritt, landlig, stille og avslappet uten stress.
IMG_5442-58b427d35f9b586046d8dfa1.JPG :spise: Lokal mat i farta!

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...