Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

...jeg bruker også mobil kun hvis ikke verden står til påske.  :ninja:  Jeg tror vi er et sjeldent folkeslag i 2019...

Puhh,bra vi er flere! :fnise: Enig,tror det er sjeldent i dag. Vi er litt unike altså :Nikke:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Nettvenn skrev:

Puhh,bra vi er flere! :fnise: Enig,tror det er sjeldent i dag. Vi er litt unike altså :Nikke:

Vi er enda fler! :nordvesta: Hater å skrive mye på mobil, selv om jeg gjør det innimellom for det. Hurra for mac og iPhone som gjør at lange sms kan skrives på macen i steden for telefonen :fnise:

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Nettvenn skrev:

Nei,jeg skriver svært sjeldent på mobil,bare korte meldinger hvis jeg 'må' :P Er 'avhengig' av tastatur pga en ørliten skjelving i hånd. Mobilteksting,autocorrect og jeg er ikke helt 'venner' med hverandre.:fnise: Du bruker 'kun' mobil?

Jeg brukte bare PC før, for rundt 4 år siden så begynte jeg å bruke mye mer mobil til alt og da ble alt enklere syntes jeg :) Er flere måneder siden jeg brukte PCen min sist gang :P Bruker den bare hvis jeg skal overføre noe til mobilen min

Skrevet

Jeg har satt to deiger, en grov og en litt mindre grov
så da blir det velduftende, ferskt og knasende på meg utover ettermiddagen. :jepp: 

• Liker 3
Skrevet

Innrømmer at jeg har en smule fylleangst nå. :vetikke: :murvegg:

Skrevet (endret)

Jeg lager sjokoladekake :)

Endret av Nettvenn
  • Liker 2
Skrevet

...innrømmer at jeg sjelden innrømmer noen skikkelige saftige nyheter for forumet. :ninja: 

• Liker 1
Skrevet

Innrømmer at jeg er ganske så trøtt :Gjesp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg er ikke SÅ interessert i isbreer egentlig, er mer glad i fjell. Beklager isbreer. :blush:

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg har vært lat i dag 

• Liker 1
Skrevet

innrømmer at jeg gleder meg til påsken er over! både familie, kjæreste og venner drar vekk eller er allerede dratt. Blir bra med påskegodt på tilbud og alle mine kjære og nære kommer tilbake :strix:

• Liker 1
Skrevet

De som oppfant "godterier" gjorde oss en stor og herlig tjeneste... :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd er en veldig bra film

Gjest Kjevla
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg ikke gjorde maks innsats på det jeg skulle i dag :flau:.... fyyyy

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg liker de små flaskene med ferdig "smudi" fra Meny. :nigo: 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg er sjokoholiker! 
Om jeg spiser bare en rute melkesjokolade kjennes det litt ut som noen knivstikker meg, har spist en halv storplate i dag 😮 

Og liten ekstra innrømmelse, for en ekte sjokoholiker funker ikke 70%, jeg klarer lett glefse i meg 150g 70% sjokolade på en kveld, det er mer bittert, men hey, sjokolade er sjokolade, give it to me!! :fnise:  

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Jeg innrømmer at jeg er sjokoholiker! 
Om jeg spiser bare en rute melkesjokolade kjennes det litt ut som noen knivstikker meg, har spist en halv storplate i dag 😮 

Og liten ekstra innrømmelse, for en ekte sjokoholiker funker ikke 70%, jeg klarer lett glefse i meg 150g 70% sjokolade på en kveld, det er mer bittert, men hey, sjokolade er sjokolade, give it to me!! :fnise:  

Når man først starter så er det vanskelig å stoppe :P 

Gjest Kjevla
Skrevet

Innrømmer at jeg har lyst på noe godt, men bare fordi jeg kjeder meg.

Skrevet

Jeg innrømmer at hvis @Kjevla hadde vært min nabo nå, så hadde jeg med glede gitt bort
en stor pose blandet påskegodt som jeg uansett ikke kommer til å spise.
8583.gif Vil du ha kanskje?  :lur: *fristefriste*

• Liker 1
Gjest Kjevla
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg innrømmer at hvis @Kjevla hadde vært min nabo nå, så hadde jeg med glede gitt bort
en stor pose blandet påskegodt som jeg uansett ikke kommer til å spise.
8583.gif Vil du ha kanskje?  :lur: *fristefriste*

De gule kyllingene så veldig deilige ut. Hadde starta med å bite av hodet sammen med en te/kaffe-kopp 😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...