Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Innrømmer at det har du fordundre meg rett i....men så lenge du har det ok, får det gå for denne påsken. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

Innrømmer at jeg ble litt rørt når de folka i telenorreklamen fikk baby i luftambulansen. Innrømmer og at de burde ha gitt litt kred til luftambulansen i reklamen og... Telenor støtter luftambulansen eller noe slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjevla
17 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Her hos meg er det alltid bensinstasjoner som også selger matvarer som har åpent,
selv på de aller helligste dagene. Da pleier det å være mange folk i aksjon.
Jeg innrømmer at jeg ofte har sagt "nei, det skal jeg ikke ha"...for jeg trenger det ikke...
helt til det er søndag. DA trenger jeg det veldig. 

 

7 timer siden, MarianneE skrev:

Jeg skal innrømme at den ene sjokoladen "desverre " ikke fikk plass i påskeeggene til mann og barn, men gjør seg bra i veska mi på vei til jobb 

Hahaha....

Akkurat disse to tror jeg flere av oss kjenner oss igjen i 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjevla

Jeg innrømmer at jeg klemte noen ekle små kviser for få min siden. Slapp av. Har vasket hendene 🤲

Rart hvordan huden har holdt seg bra i mange år, også begynner huden å oppføre seg dårlig igjen helt plutselig. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har ingen brukere på ignorer. :hoppe: 

Jeg innrømmer at du har betydelig mer tålmodighet enn meg :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har laget en av de mest legendariske trådene på KG, men da som AB, men jeg har sluttet helt å skrive som AB :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Jeg har laget en av de mest legendariske trådene på KG, men da som AB, men jeg har sluttet helt å skrive som AB :)

Godtesnop tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Innrømmer at jeg egentlig er mest glad i diplom is sine småis, men av soft is vil jeg ha Hennig Olsen. Skuffende første soft is i dag... smakte bare melk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Rumle skrev:

Jeg innrømmer at du har betydelig mer tålmodighet enn meg 

    Veel...jeg har jo holdt ut med deg i alle denne tiden...så du har nok rett i det. :laugh: :klem: 

3 timer siden, Winza skrev:

Frusterte Furutrefruer

    Frustrerte Furutrefurier! :fnise: 

Jeg innrømmer at jeg logger av, ser litt nettfliks og legger meg. G`natt alle. :goodbye: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

    Veel...jeg har jo holdt ut med deg i alle denne tiden...så du har nok rett i det. :laugh: :klem: 

    Frustrerte Furutrefurier! :fnise: 

Jeg innrømmer at jeg logger av, ser litt nettfliks og legger meg. G`natt alle. :goodbye: 

Så du på den serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

    Veel...jeg har jo holdt ut med deg i alle denne tiden...så du har nok rett i det. :laugh: :klem: 

    Frustrerte Furutrefurier! :fnise: 

Jeg innrømmer at jeg logger av, ser litt nettfliks og legger meg. G`natt alle. :goodbye: 

😂 

Godnatt 🐥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjevla

Jeg innrømmer at jeg av og til skulle ønske tåneglene ikke vokste, når jeg kjenner dem i sokkene, og det er på tide å klippe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...