Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter #421 Del Skrevet 17. oktober 2018 ...jeg omringer deg faktisk.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. oktober 2018 #422 Del Skrevet 17. oktober 2018 Det er egentlig ganske godt å være omringet på den måten - og bare vente i pulserende hverdager på ... ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. oktober 2018 #423 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg har latt de nyvaskede klærne ligge uten å fordelt dem ned i skuffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. oktober 2018 #424 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Når jeg er ferdig med et sted så vender jeg aldri tilbake til det stedet. Når jeg er ferdig med en person så er den personen død i mine øyne. Og om jeg skulle treffe en person jeg er ferdig med anerkjenner jeg ikke personens eksistens selv om han eller hun hilser på meg. Endret 17. oktober 2018 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2018 Forfatter #425 Del Skrevet 19. oktober 2018 Neivel.... Ble litt trist av å lese det jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBlå Skrevet 19. oktober 2018 #426 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg har avtale med en venn om å ikke spise snop. Jeg som bestemte meg først, vennen min slengte seg med. Vel sannheten er at jeg spiser alt for mye snop når jeg er alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2018 Forfatter #427 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg fikk litt sjokk nå. Artisten Björk blir 53 år i november og hun har to barn. Den eldste er i trettiårene. Hun virker alltid som ei ungjente i mine tanker, når hun synger og opptrer i videoene. Hun kan da ikke bli gammel hun vel? Hvis det er slik at hun blir det, så blir vel jeg det også en regntung dag. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg kan gå med på det altså... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. oktober 2018 #428 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg fikk litt sjokk nå. Artisten Björk blir 53 år i november og hun har to barn. Den eldste er i trettiårene. Hun virker alltid som ei ungjente i mine tanker, når hun synger og opptrer i videoene. Hun kan da ikke bli gammel hun vel? Hvis det er slik at hun blir det, så blir vel jeg det også en regntung dag. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg kan gå med på det altså... Går nok den veien med oss alle 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. oktober 2018 #429 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Forhåpentligvis, får jeg vil legge til Endret 19. oktober 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. oktober 2018 #430 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg har aldri sett Die Hard filmene. Jeg synes It's a Wonderful Life (1946) er en kjedelig film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. oktober 2018 #431 Del Skrevet 20. oktober 2018 Innimellom spiser jeg middag til frokost/lunsj og middag for å kunne spise mer godteri på kvelden (må holde kaloribudsjettet). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #432 Del Skrevet 21. oktober 2018 På 19.10.2018 den 22.24, Rumle skrev: Går nok den veien med oss alle Er du helt bombesikker på at det gjelder absolutt alle? Det jeg egentlig skulle si her var at nå er jeg veldig lei hele nyhetsbildet med: "topp beredskap - Mannen" styrter" Det gjør den jo ikke. Stakkars nabofolk som må evakuere annen hver dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 21. oktober 2018 #433 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg foretrekker tv serier framfor filmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. oktober 2018 #434 Del Skrevet 22. oktober 2018 Jeg har aldri hørt på lydbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. oktober 2018 #435 Del Skrevet 22. oktober 2018 Jeg rett å slett hater Halloween, syns det er en dritt dag. Med unger som ringer på hele tiden, ja jeg slokker lyset men det hjelper ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 22. oktober 2018 #436 Del Skrevet 22. oktober 2018 I dag var jeg ørlite redd for hvordan det ville gå da jeg syklet hjemmefra og det hadde lagt seg is på verandaen. men asfalten var heldigvis litt varmere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 22. oktober 2018 #437 Del Skrevet 22. oktober 2018 Apateisme passer ganske bra til mitt syn på Gud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 22. oktober 2018 #438 Del Skrevet 22. oktober 2018 På 21.10.2018 den 13.44, Hoppetaujenta skrev: Er du helt bombesikker på at det gjelder absolutt alle? Det jeg egentlig skulle si her var at nå er jeg veldig lei hele nyhetsbildet med: "topp beredskap - Mannen" styrter" Det gjør den jo ikke. Stakkars nabofolk som må evakuere annen hver dag. Helt enig, kan ikke Mannen bare være rød til neste vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. oktober 2018 #439 Del Skrevet 23. oktober 2018 Det innrømmes at stabilitet i tale og gange ikke er på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. oktober 2018 #440 Del Skrevet 23. oktober 2018 11 timer siden, Zemira skrev: Jeg har aldri hørt på lydbok. Ikke jeg heller. Klarer å lese sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå