Gjest Winza Skrevet 20. august 2018 #201 Del Skrevet 20. august 2018 21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har fått en slags invitasjon til en sammenkomst med ett menneske. Det blir veldig tosomhets-tett. Det er ment vel, men det kjennes som innkalling til militæret. Innrømmelsen er at jeg ikke har noe som helst lyst til å gå dit og lurer på om jeg i dette øyeblikk kan kjenne et snev av en begynnende virusinfek...*hosthost*....sjon. *kjenne godt etter* ...aaatsjo-o-o! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2018 Forfatter #202 Del Skrevet 20. august 2018 Du er tydeligvis litt synsk du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august 2018 #203 Del Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har fått en slags invitasjon til en sammenkomst med ett menneske. Det blir veldig tosomhets-tett. Det er ment vel, men det kjennes som innkalling til militæret. Innrømmelsen er at jeg ikke har noe som helst lyst til å gå dit og lurer på om jeg i dette øyeblikk kan kjenne et snev av en begynnende virusinfek...*hosthost*....sjon. *kjenne godt etter* ...aaatsjo-o-o! Har du ikke lyst, så skal du ikke føle deg tvunget heller. *Legge en våt klut over panna til den syke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 20. august 2018 #204 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg innrømmer, at den Ronja godtesnop vitsen, ikke er morsom lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2018 Forfatter #205 Del Skrevet 20. august 2018 6 timer siden, Sola de skrev: Har du ikke lyst, så skal du ikke føle deg tvunget heller. *Legge en våt klut over panna til den syke. Takk, søster Sola. Jeg kjenner meg egentlig litt bedre nå, men sier det ikke til noen... 21 minutter siden, Stella Rose skrev: Jeg innrømmer, at den Ronja godtesnop vitsen, ikke er morsom lengre Kan så være, men når du sier godtesnop får jeg lyst til å kjøpe en halv stor pose med løsgodt. Nå! Jeg innrømmer det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2018 Forfatter #206 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Det er bra å ikke overdrive ting ikke sant? Jeg tar det på alvor og er praktiserende asketisk i min ryddetrang i dag. Endret 22. august 2018 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 22. august 2018 #207 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg innrømmer at jeg aldri har tatt en eneste selfie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2018 Forfatter #208 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg innrømmer herved at jeg ble litt overrasket over siste skribenten over meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. august 2018 #209 Del Skrevet 22. august 2018 Innrømmer at jeg syns vedkommende er vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2018 Forfatter #210 Del Skrevet 22. august 2018 Hun ser ut som en mann såvidt jeg kan tyde... ...men det er helt ok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Runnershigh Skrevet 22. august 2018 #211 Del Skrevet 22. august 2018 Har en innrømmelse!! Jeg fikk innvilget permisjon for å dra på legetime på slutten av arbeidsdagen i dag. Rett etter jeg hadde satt meg i bilen for å dra fikk jeg beskjed om at legetimen måtte avlyses grunnet fravær. Istedet for å dra tilbake på jobb, dro jeg hjem. Kjente meg sikkelig rampete! 🤭 Men nå vurderer jeg å endre det til avspasering, i fare for å kveles av dårlig samvittighet... 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. august 2018 #212 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) 32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hun ser ut som en mann såvidt jeg kan tyde... ...men det er helt ok det. 🙈 ...oog den fikk du + for?! Endret 22. august 2018 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2018 Forfatter #213 Del Skrevet 22. august 2018 Æ`ffornoe galt nå`a? En mann med krone til og med. Jeg har ikke noe mot det jeg. Vi liker alle det vi liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. august 2018 #214 Del Skrevet 22. august 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Æ`ffornoe galt nå`a? En mann med krone til og med. Jeg har ikke noe mot det jeg. Vi liker alle det vi liker. Var vel ikke helt det jeg mente. Det forstår DU også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2018 Forfatter #215 Del Skrevet 22. august 2018 Javel? Dagens lille innrømmelse går nok på at jeg ikke er synsk. Det er helt sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2018 Forfatter #216 Del Skrevet 24. august 2018 Når folk ikke svarer på mine henvendelser på finn.no.....da blir jeg litt irritert etter hvert. Jeg innrømmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 24. august 2018 #217 Del Skrevet 24. august 2018 Jeg innrømmer at jeg syns det er idioti å kjøpe nye klær bare for at de andre ikke er på mote lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2018 Forfatter #218 Del Skrevet 26. august 2018 Innrømmelse i farta. Jeg falt for fristelsen og kjøpte noen kjappe poser "TORO - Rett i koppen". ...det var en zalovann-opplevelse. Anbefales ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 17. september 2018 #219 Del Skrevet 17. september 2018 Innrømmer at jeg aldri har skaffet meg , snapchat, instragram osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 17. september 2018 #220 Del Skrevet 17. september 2018 Innrømmer at jeg har en liten crush på mattelæreren min. 🤪🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå