Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2018 Forfatter #181 Del Skrevet 18. august 2018 I dag blir det hjemmedag og kveld for meg. Jeg skal se litt konsentrert på opptak fra tv. Akkurat nå skal jeg se et program om Ivanka Trump. Hun er datter av sin far, helt klart og på alle vis hans eple som ikke falt langt fra stammen. Jeg snakker rart i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 18. august 2018 #182 Del Skrevet 18. august 2018 har vært småforbannet på at jeg måtte sende ei pakke pånytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. august 2018 #183 Del Skrevet 18. august 2018 18 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Men da tar vi kanskje resten av "hyggelig prat" inne hos Ordet og så blir det kun dagens/kveldens små innrømmelser i denne tråden. Hum? På forhånd takk. Trur kanskje litt sosial prat passer i de fleste tråder i underforumet "Sosial Prat"..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. august 2018 #184 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) 19 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Men da tar vi kanskje resten av "hyggelig prat" inne hos Ordet og så blir det kun dagens/kveldens små innrømmelser i denne tråden. Hum? På forhånd takk. Jeg innrømmer at da jeg var i butikken i kveld, så hørte jeg helt tydelig S.O.S-rop fra isdisken. Jeg tok fornuften fatt og tenkte at det nok var en liten en med horn som hadde sneket seg opp på min skulder..... en som buktalte nødrop for å få meg til å gjøre som den ville. . .jeg var veldig interessert i alt som ikke lå i de isdiskene da jeg gikk forbi mot betaling. Ja, jeg sa forbi. *seiersdans* Endret 18. august 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. august 2018 #185 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg har ikke pusset tennene mine like ofte som jeg burde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 18. august 2018 #186 Del Skrevet 18. august 2018 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Trur kanskje litt sosial prat passer i de fleste tråder i underforumet "Sosial Prat"..... Det er jeg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. august 2018 #187 Del Skrevet 18. august 2018 3 minutter siden, Stella Rose skrev: Det er jeg enig i. Til tråden : Innrømmer herved at jeg liker dårlig ordrer og føringer på hva jeg kan skrive hvor.... i Sosial Prat spesielt. Underforumets navn legger føringen. Ikke enkeltbrukere som syns det ikke passer. Men avsporer jeg for ille er det bare å rapportere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2018 Forfatter #188 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg innrømmer at jeg syns at enkeltes oppførsel får meg til å tenke at de er i sin beste trassalder sånn generelt. 👎🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. august 2018 #189 Del Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg innrømmer at jeg syns at enkeltes oppførsel får meg til å tenke at de er i sin beste trassalder sånn generelt. 👎🏻 Ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 18. august 2018 #190 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg innrømmer at jeg blir irritert når noen rapporterer fillesaker, som kun er ment humoristisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. august 2018 #191 Del Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg innrømmer at jeg syns at enkeltes oppførsel får meg til å tenke at de er i sin beste trassalder sånn generelt. 👎🏻 Innrømmer at jeg lurer på om du liker å bli diktert om hva du kan skrive hvor? Hvem er mest trassig? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 18. august 2018 #192 Del Skrevet 18. august 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Ikke sant Det smalt fra rette ræva.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2018 Forfatter #193 Del Skrevet 18. august 2018 Jaja, dere får rotte dere sammen og gjøre som dere vil. Alt syns. Ferdig snakka i denne tråden må jeg innrømme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. august 2018 #194 Del Skrevet 18. august 2018 Slutt å krangle løpe hjem igjen til sin egen tråd- Ordet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eustoma Skrevet 18. august 2018 #195 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg kjøpte i dag en oreodessert, 10 makroner og 2 spandauer. Fordi det var på tilbud på Meny. Hadde planer om å spise alt. Har kun klart oreodesserten. I stedet har jeg snart drukket en flaske Cava. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2018 Forfatter #196 Del Skrevet 19. august 2018 Nok en gang, når klokka blir morgenkvist og jeg har noen timer igjen som jeg kan sove mere på, så tasser mine føtter ut på stua og logger på her heller. "Skal bare se om det har skjedd noe i verden i dag". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2018 Forfatter #197 Del Skrevet 19. august 2018 Jeg ser på den filmsnutten og tenker at den skulle jeg jo gjerne ha sett, men jeg tror ikke at jeg orker å se den. Orket ikke Bølgen heller. Det er for rystende og trist tema....og det kan skje... https://www.vg.no/rampelys/i/3j3320/filmanmeldelse-skjelvet-rystende-og-vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. august 2018 #198 Del Skrevet 20. august 2018 (endret) Det var jeg som hang flagget feil i går, det var ikke meningen. Det er så gigantisk og jeg så det ikke før etterpå. Boligsameiet fikk seg en god latter. Endret 20. august 2018 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 20. august 2018 #199 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg har rotet bort bilnøkkelen min. Igjen. Det verste er at jeg ikke har brukt bilen siden jeg fant den igjen sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2018 Forfatter #200 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg har fått en slags invitasjon til en sammenkomst med ett menneske. Det blir veldig tosomhets-tett. Det er ment vel, men det kjennes som innkalling til militæret. Innrømmelsen er at jeg ikke har noe som helst lyst til å gå dit og lurer på om jeg i dette øyeblikk kan kjenne et snev av en begynnende virusinfek...*hosthost*....sjon. *kjenne godt etter* ...aaatsjo-o-o! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå