Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, The R. S skrev:

Innrømmer at jeg tyvlyttet på rumle og hoppe sin hvisking.

:lur:

Innrømmer at jeg fniste litt nå :fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg har kjøpt meg en stemmeforvrenger til neste gangs hvisking så bare mottageren
forstår hva jeg sier, hvis jeg er veldig heldig. *teste-teste* Jeg høres ut som Chewbacca på en dårlig dag.
                                                                                            Må nok øve litt til med den der ja...  :jolie: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme at jeg tok med meg en ekstra lussekatt da jeg gikk fra skolen i dag da de serverte lussekatter til foreldrene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette sekund har jeg tenkt å sette tennene i et stort karbonadesmørbrød med masse stekt løk
og litt remulade som jeg tok på ekstra. Herre jemini så godt det ser ut. :rodmer:   :kaffekopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer å kjøpe strømper som kan varme meg rundt anklene, da alle bukse er for korte. Det er kaldt på vinteren. :fryser:

 

 

 

flats2.jpg

 

Lurer på om jeg skal kjøpe meg dette; 

High%20Cut%20cuffs%20LP342444%20-%20Blac

 

Men det er så stygt.

 

 

Det er dette også. Her er jeg på jobb og innser det er så mye styggere enn jeg først trodde.

 

0.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
38 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg gruer meg  til all den sosialiseringen som kommer i jula, blir sliten av det.

Da er vi to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en bra "slutten av desember" alene og ønsker dere slitere alt godt i tiden som ligger foran dere. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ikke har særlig lyst til å reise bort denne jula.

Men klarer ikke såre de to eneste jeg har igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir veldig bra å lese 1 januar på veggalmanakken min kan jeg kjenne. :jepp:  Alt blir lettere på den andre siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm....men det hadde blitt veldig bra om det bare kunne komme mye sol fremover. :jepp: Jeg krever ikke stort...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satte nettopp på en youtube mix med de beste "jule-pop sangene", og jeg ble rett og slett sur 😲

Musikken gjorde noe ikke så positivt med humøret for å si det sånn... Satte over på jazz-versjonen... Det går bedre nå ^^'

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er asosial XL,må gå ned et par str. i jula,blir vel til str M;noe som egentlig er for trangt,menmen. Gleder meg til 2 januar,da jeg kan smekke meg inn i XL igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...