Showmustgoon Skrevet 23. april 2020 #661 Del Skrevet 23. april 2020 Ja la oss håpe det er ektefølt. Timingen var elendig! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 23. april 2020 #662 Del Skrevet 23. april 2020 Han fridde dagen etter at podcasten til LO kom ut? Og han hadde tenkt på det så lenge, men det tok litt tid fordi han fant ikke ringen han ville gi, Seriøst? Dette høres jo ut som noe som bare bekrefter historiene i podden. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 24. april 2020 #663 Del Skrevet 24. april 2020 tenkte det samme 😔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. april 2020 #664 Del Skrevet 29. april 2020 På 23.4.2020 den 22.28, Sam Jones skrev: Han fridde dagen etter at podcasten til LO kom ut? Og han hadde tenkt på det så lenge, men det tok litt tid fordi han fant ikke ringen han ville gi, Seriøst? Dette høres jo ut som noe som bare bekrefter historiene i podden. Oh yeah, han kunne ikke bekreftet det bedre. 🤣 Han er den Lene sier han er tror jeg. Hvis det stemmer så synes jeg direkte synd på forloveden hans. 😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 8. mai 2020 #665 Del Skrevet 8. mai 2020 Hvor ble det av Pocahontas??? Hun ble veldig stille etter at hun ble avslørt... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 9. mai 2020 #666 Del Skrevet 9. mai 2020 Hvem er pocahontas? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #667 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) Hans siste blogginnlegg datert 28. februar het «Du hørte det her». Siden den gang har vi knapt hørt en lyd 😂. https://www.kleivenblogg.no/2020/02/28/du-horte-det/#comments Se forøvrig kommentaren om AB nederst i innlegget 🙈. Endret 9. mai 2020 av Jordbærogfløte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 5. november 2020 #668 Del Skrevet 5. november 2020 Det har vert ganske stille om denne fyren i det siste. Jeg spurte akkurat på SoMe om han skulle kommentere det som ble sagt om han i en viss podcast snart. Jeg ble blokkert på under ett minutt 🤷🏻♀️ Kjapp i vendingene sine han der 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. november 2020 #669 Del Skrevet 5. november 2020 1 time siden, galmamma skrev: Det har vert ganske stille om denne fyren i det siste. Jeg spurte akkurat på SoMe om han skulle kommentere det som ble sagt om han i en viss podcast snart. Jeg ble blokkert på under ett minutt 🤷🏻♀️ Kjapp i vendingene sine han der Hvilken podcast og hva ble sagt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 5. november 2020 #670 Del Skrevet 5. november 2020 1 time siden, Skrottefar skrev: Hvilken podcast og hva ble sagt? Lene Orvik - i dybden. Hun nevnte jo aldri navn, men de som har fulgt henne skjønner jo at det er han hun snakker om i «relasjon2» 😅 hun sier at at han er lystløgner og forteller veldig mye om deres forhold 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eeyore83 Skrevet 8. november 2020 #671 Del Skrevet 8. november 2020 Synd at han har slutta å blogge. Han skriver veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 14. desember 2020 #672 Del Skrevet 14. desember 2020 skal bli pappa igjen nå 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 20. mai 2021 Forfatter #673 Del Skrevet 20. mai 2021 Ikke mye aktivitet fra denne fyren lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 20. mai 2021 #674 Del Skrevet 20. mai 2021 Jordbærogfløte skrev (1 time siden): Ikke mye aktivitet fra denne fyren lenger. Flytter til Drøbak. Hvis noen lurte🙈 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 20. mai 2021 Forfatter #675 Del Skrevet 20. mai 2021 Gresshoppa skrev (1 time siden): Flytter til Drøbak. Hvis noen lurte🙈 Det er gøy å vite 😁 Takk for opplysningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 13. juli 2021 Forfatter #676 Del Skrevet 13. juli 2021 Nå er han nybakt pappa til en liten jente ❤️ i følge Insta. Gratulerer så mye! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå