Gå til innhold

Felles Snapchat-kontoer – hvem er verdt å følge?

Shamgura

Anbefalte innlegg

1 time siden, idiotequex skrev:

Hva har skjedd der? Fikk ikke med meg noe før en av de postet noe greier i dag. 

Ei som trakk seg fra gruppa på mystory uten å ha informert de andre jentene om det på forhånd. Fortalte mye om hvorfor , om krangling , ulikt syn og at hun ikke følte seg hørt. Så reagerte noen av de andre med å komme med motsvar. Dette ble litt offentlig skittentøyvask der. Så bestemte hun som var grunnleggeren bak gruppa å slette hele greia. Siden hun også hadde fått nok. Og snappen var opprettet i hennes navn /nummer. Da følte de andre jentene seg fryst ut osv. Sånn kort fortalt. 

Følger fler av de privat og de har gått ut med litt ulike versjoner av hva som har skjedd og noen offentliggjorde skjermbilder av private samtaler mellom jentene.. så ballet det på seg og ble bare mer drama. 

Kort fortalt 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, kan folk holde ting litt privat? Å hva skjer med mammahjerter nå? Det er to som har slutta der også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monabe87 skrev:

Jøss, kan folk holde ting litt privat? Å hva skjer med mammahjerter nå? Det er to som har slutta der også.

Lurer også på hvorfor Therese sluttet, selvom jeg er litt glad for det for jeg syntes den dansingen hennes og hermingene hennes til sanger var litt slitsomt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Monabe87 said:

Snart bare nye medlemmer igjen der vel? Anna og Cecilie er vel de eneste som har vært der mer enn noen måneder nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, idiotequex skrev:

Snart bare nye medlemmer igjen der vel? Anna og Cecilie er vel de eneste som har vært der mer enn noen måneder nå. 

Ja er vel det. Er ikke mange av de gamle faste der lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, idiotequex skrev:

Ja, spent på de nye medlemmene der som kommer, håper det er litt liv og variasjon i dem. Jeg liker godt de som er igjen å håper det for guds skyld kommer flere som dem. Har alltid følt mammahjerter har vært litt halveis før I tiden, men nå har de sjansen til å levere. Eller så ender de vell i oppløsning?? Men føler ikke de andre sluttet pga mistrivsel eller drama? Eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kakemiriam skrev:

Ja, spent på de nye medlemmene der som kommer, håper det er litt liv og variasjon i dem. Jeg liker godt de som er igjen å håper det for guds skyld kommer flere som dem. Har alltid følt mammahjerter har vært litt halveis før I tiden, men nå har de sjansen til å levere. Eller så ender de vell i oppløsning?? Men føler ikke de andre sluttet pga mistrivsel eller drama? Eller? 

Malin sluttet pga at hu skulle kutte ut Some, og slette alt. Og hu bestemte seg for en mnd siden å ikke vise frem barna sine på Some heller.

Therese vet jeg ikke hvorfor men hu sluttet også som fast snapper hos hønehjørnet også

Mari og Malene sluttet pga at de begynte i nye jobber. 

Men jeg følger veldig lite med på mammahjerter etter Mari og Malene ble borte, de var litt mer spennende å følge. Ble litt lei Cecilie og den joike opplegget hennes og Anna er så masete synes jeg, men det er både Cecilie og Anna 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 17.17, Litenoggod skrev:

Malin sluttet pga at hu skulle kutte ut Some, og slette alt. Og hu bestemte seg for en mnd siden å ikke vise frem barna sine på Some heller.

Therese vet jeg ikke hvorfor men hu sluttet også som fast snapper hos hønehjørnet også

Mari og Malene sluttet pga at de begynte i nye jobber. 

Men jeg følger veldig lite med på mammahjerter etter Mari og Malene ble borte, de var litt mer spennende å følge. Ble litt lei Cecilie og den joike opplegget hennes og Anna er så masete synes jeg, men det er både Cecilie og Anna 

Jaaahh, skjønner. Begynte å følge rundt tiden malene  og Mari slutter så så lite til dem. Men jeg er ganske fan av Anna og spesielt Iris, å liker egt Anna. Men ser at joikingen kan bli slitsom for enkelte. 

Ryddet for ryktespredning. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 17.21, Kakemiriam skrev:

Jaaahh, skjønner. Begynte å følge rundt tiden malene  og Mari slutter så så lite til dem. Men jeg er ganske fan av Anna og spesielt Iris, å liker egt Anna. Men ser at joikingen kan bli slitsom for enkelte.

Ryddet for ryktespredning. Perelandra, mod. 

Håper det. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 17.04, idiotequex skrev:

Nå slutter Cecilie også i mammahjerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Takk og lov. Kanskje man kan følge mer med der igjen 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hyachint31 skrev:

Avfulgt mammahjerter nå er det ingen det går an og se på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Belenan skrev:

Avfulgt mammahjerter nå er det ingen det går an og se på. 

Syns det virker som det skjer noe i kulissene der jeg. Nå skal de plutselig ikke på Staysmann sin konsert likevel som en samlet gjeng pga et hotellrom de trodde at de hadde men ikke hadde likevel... altså det finnes jo så mye hoteller å velge i så hadde de ønsket så hadde de jo ordnet det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen

Er en følger av cecilie, og måtte nesten sjekke kg når jeg så hun sluttet. Hun har sakt på chat at det ble litt for mange plattformer og lei some. Og hun ønsket å satse på egene kanaler.

Jeg ser det heller som at det virker som folk bruker mammahjerter for å bygge opp sitt eget følgertall, for så å slutte når de oppnår det. Anna følger jeg også, og tviler på hun er en slik person. Hun kommer jo godt over ens med mange virker det som, og sier selv hun elsker å være sosial på snap. Så kan jo være derfor hun besøker de andre og er med de, i motsetning til de andre. Har også snakket med Anna bla i chat hver gang noen har sluttet. Og hun har aldri sakt noe stygt eller gitt utrykk for at hun ikke liker noen av de andre. Spurte henne for ikke så lenge siden ang noe med Madelen, og hun hadde bare hyggelige ting å si om henne.

Litt før det spurte jeg henne om hun var klar over at Mari gjestet for Joviale snappen. Da svarte hun bare at det var jo hyggelig, og skjønte ikke helt hvorfor det skulle være et problem. Og at folk bestemmer jo selv hvor de måtte snappe, om jeg husker riktig. 

Ryddet for spekulasjoner. Perelandra, mod. 

Endret av IdaKarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen
4 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Syns det virker som det skjer noe i kulissene der jeg. Nå skal de plutselig ikke på Staysmann sin konsert likevel som en samlet gjeng pga et hotellrom de trodde at de hadde men ikke hadde likevel... altså det finnes jo så mye hoteller å velge i så hadde de ønsket så hadde de jo ordnet det. 

Er jo ikke alle som har råd til å plutsleig  kjøpe hotell. Kan være noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 21.3.2019 den 11.34, IdaKarlsen skrev:

Er en følger av cecilie, og måtte nesten sjekke kg når jeg så hun sluttet. Hun har sakt på chat at det ble litt for mange plattformer og lei some. Og hun ønsket å satse på egene kanaler.

Jeg ser det heller som at det virker som folk bruker mammahjerter for å bygge opp sitt eget følgertall, for så å slutte når de oppnår det. Anna følger jeg også, og tviler på hun er en slik person. Hun kommer jo godt over ens med mange virker det som, og sier selv hun elsker å være sosial på snap. Så kan jo være derfor hun besøker de andre og er med de, i motsetning til de andre. Har også snakket med Anna bla i chat hver gang noen har sluttet. Og hun har aldri sakt noe stygt eller gitt utrykk for at hun ikke liker noen av de andre. Spurte henne for ikke så lenge siden ang noe med Madelen, og hun hadde bare hyggelige ting å si om henne.

Litt før det spurte jeg henne om hun var klar over at Mari gjestet for Joviale snappen. Da svarte hun bare at det var jo hyggelig, og skjønte ikke helt hvorfor det skulle være et problem. Og at folk bestemmer jo selv hvor de måtte snappe, om jeg husker riktig. 

Ryddet for spekulasjoner. Perelandra, mod. 

Er bare veldig snodig at alle brått slutter så fort de blir «venn» med Anna. Litt etter litt. Ser man litt på det er det veldig merkelig. 

Men hvis Cecilie slutter pga egene plattformer så er vel det greit det. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen
9 minutter siden, Belenan skrev:

Er bare veldig snodig at alle brått slutter så fort de blir «venn» med Anna. Litt etter litt. Ser man litt på det er det veldig merkelig. 

Men hvis Cecilie slutter pga egene plattformer så er vel det greit det. 

Mari og Madelen fikk jo jobber samtidig, og det ble for mye da de slet med ting på privaten sa de. Synes det er synd å alltid konkludere med ting. Det fortjener ingen av de. Og alle de har jo vært venner, men tror Anna viser det mer enn de andre siden hun er så aktiv og er med venner så mye som hun er. Ikke vet jeg, men jeg tror oppriktig ikke hun er slik. Merkelig da at Anna har så mange venner som hun har vært venn med så mange år. Har jo sett mange av de på snappen hennes. Nei, jeg tviler på at det er pga hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, IdaKarlsen skrev:

Mari og Madelen fikk jo jobber samtidig, og det ble for mye da de slet med ting på privaten sa de. Synes det er synd å alltid konkludere med ting. Det fortjener ingen av de. Og alle de har jo vært venner, men tror Anna viser det mer enn de andre siden hun er så aktiv og er med venner så mye som hun er. Ikke vet jeg, men jeg tror oppriktig ikke hun er slik. Merkelig da at Anna har så mange venner som hun har vært venn med så mange år. Har jo sett mange av de på snappen hennes. Nei, jeg tviler på at det er pga hun.

Ikke noe vits og spekulere. Vi fikk uansett svaret. Cecilie slutter da hun er lei, og vil satse på sin egene kanaler!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...