AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1041 Skrevet 3. mai 2018 7 minutter siden, kindagirl said: Skal ikke se bortifra at siden karoline får fredning så går hun bak Erik. Men hun har jo også vist tegn på å ville ha AM ut. Karoline tror eg faktisk kunne funnet på å kaste ut AM men tipper det blir Ingrid Hvis det hadde vært taktisk lurt, ja, men den jenta der (Karoline) har vist at hun er beintøff og SMART! Taktisk er det idiotisk å kaste ut AM (nå). Hun kommer aldri i verden til å gjøre det i dag. Anonymkode: 8d1e9...3b0
Andrea89 Skrevet 3. mai 2018 #1042 Skrevet 3. mai 2018 Nei, det er sikkert Ingrid som ryker. Tror parene blir sånn: Oscar - Newa Mathias - Ann Marielle Erik - Karoline Ina - Marius Leo - Charlotte/Ingrid. Så velger han åpenbart Charlotte, med tanke på instagrammens spoiling. Amatørmessig 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1043 Skrevet 3. mai 2018 3 timer siden, Andrea89 skrev: Det er nok Julie. Paradisehotelnorge klarte å legge ut en video på instagram der Charlotte rapper, og Ina og Newa danser. På slutten ser man at Julie klapper. Det betyr vel at Charlotte ikke sjekker ut i dag. De slettet den delen av videoen der man kunne se Julie... Seriøst??? Er det mulig. Skjønner virkelig ikke hvordan de får det til 😂 Men det betyr vi må holde ut med både Newa OG Charlotte en stund til... + muligens Julie. Hjelpes. Nå håper jeg virkelig Karoline klarer å komme seg til finalen, men ser for meg at Julie vil jobbe hardt for å få henne ut. Og hun kommer sikkert inn med en eller annen makt. Anonymkode: f31cb...636
Andrea89 Skrevet 3. mai 2018 #1044 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Seriøst??? Er det mulig. Skjønner virkelig ikke hvordan de får det til 😂 Men det betyr vi må holde ut med både Newa OG Charlotte en stund til... + muligens Julie. Hjelpes. Nå håper jeg virkelig Karoline klarer å komme seg til finalen, men ser for meg at Julie vil jobbe hardt for å få henne ut. Og hun kommer sikkert inn med en eller annen makt. Anonymkode: f31cb...636 Det beste vi kan håpe på er vel st det er et klipp som stammer fra finaleuken, mens juryen var på visitt? 🙈 men tviler, siden de slettet det... 3
A4. Skrevet 3. mai 2018 #1045 Skrevet 3. mai 2018 Man kan trygt si at Newa klarte å bli kvitt "søt og uskyldig" stempelet sitt 5
kindagirl Skrevet 3. mai 2018 #1046 Skrevet 3. mai 2018 Hvis Ingrid ryker ikveld er det vel Erik som ofres på Mandag. Hvis det ikke blir han så danner vel han par med julie når hun kommer inn på tirsdag.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1047 Skrevet 3. mai 2018 Om det stemmer at Ingrid ryker i kveld, orker jeg faktisk ikke å se på mer. Hun og Karoline er de eneste jentene som ikke går meg på nervene der inne (kan ikke si noe om Ina enda) Anonymkode: ba303...16f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1048 Skrevet 3. mai 2018 Om Ingrid ryker i kveld er det litt rart hun ikke har fått noe skjermtid denne uka. Anonymkode: 1a560...104
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1049 Skrevet 3. mai 2018 Jeg blir mildt sagt sjokkert om noen andre enn Karoline får fredningen (og det får meg nesten til å håpe at nettopp det skjer 😅). Denne sesongen har visst seg å være i overkant forutsigbar. Så hvis vi tar utgangspunkt i at Karoline får den fredningen, tenker jeg egentlig at ingen der inne er trygg. Karoline er den tøffeste og mest oppegående jenta der inne uten tvil. Hun er tøff nok til å legge personlige følelser til side, og gjøre det som trengs. Det er farlig for de andre. Hun har nå plutselig begynt å snakke om at hun vil ha AM ut, som så langt har vært hennes nærmeste allierte av jentene. Hun vil ha Newa ut også. Taktisk er det derimot ikke smart å sende noen av dem ut. AM er en sterk spiller ja, muligens så sterk at hun kan vinne over Karoline i en evt finale. MEN å bevisst gå bak ryggen på sin «beste venninne» og sende henne ut så nært en finale er det dummeste hun kan gjøre! For det første mister hun to potensielle finalestemmer fra AM og Mathias. For det andre vil det sette henne i et svært dårlig lys ovefor de andre i juryen som svekker henne som en verdig vinner. Tap tap situasjon. Når det gjelder Newa er hun enkelt og greit en latterlig svak spiller der inne, som ikke er noe slags trussel for Karoline. Vinn vinn for Karoline å holde henne der inne rett og slett. Det samme gjelder Charlotte. Som konkurrent er Charlotte det svakeste leddet i hele gruppa, og å kaste bort en gylden mulighet som en fredning FIRE uker før finalen på en så svak konkurrent er det verste taktiske valget hun kan ta. Ingrid derimot er SVÆRT taktisk smart å sende ut. Karoline er ikke i allianse med henne så det blir ikke noe «svik» fra hennes side som svekker henne noe særlig annet enn sur stemning fra Erik. Ingrid er også en veldig sterk konkurrent, som er i det sterkeste paret utenom Karoline og Leo. Det er fire uker til finalen, og dette er noe de må begynne å tenke på for å styrke seg selv mot slutten. Det virker ikke som at Karoline og Ingrid har noe i mot hverandre selv om de er i motsatt allianser, og Ingrid har vært smart så langt å holde en lav profil og ikke gjøre så mye ut av seg der inne som har gjort henne mislikt av andre. Jeg håper ikke dette gjør at Karoline ikke vil prøve å få henne ut nå. Jeg håper virkelig at hun klarer å skjønne alt dette selv, og at dette er det mest taktisk lure valget hun kan ta. Jeg HÅPER virkelig det! Anonymkode: e2659...bca 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1050 Skrevet 3. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e2659...bca Det der var innmari godt oppsummert og jeg håper du har rett i at det er sånn, for da har Karo bedre sjanse til å vinne "heile skiten". Skulle ønske Karo var like løsmunnet som Isabel og Erik, for da hadde jeg fått vite mer... Anonymkode: 36c15...776 3
Gjest thejohan Skrevet 3. mai 2018 #1052 Skrevet 3. mai 2018 Stakar Leo! 💔 Det var Ingrid og Charlotte bak han og han valgte Charlotte.
kindagirl Skrevet 3. mai 2018 #1053 Skrevet 3. mai 2018 Oioioi. For et sinne på Erik xD Han er jo svart i øynene! 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1054 Skrevet 3. mai 2018 Smart å få ut Ingrid. Finalen nærmer segmed stormskritt og da må man tenke taktisk. Sånn er det bare og det må alle forstå Anonymkode: 5a57a...cc8
kindagirl Skrevet 3. mai 2018 #1055 Skrevet 3. mai 2018 Tipper at når Julie kommer inn så står hun sammen med Erik. Med mindre Erik ofres imorgen. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1056 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smart å få ut Ingrid. Finalen nærmer segmed stormskritt og da må man tenke taktisk. Sånn er det bare og det må alle forstå Anonymkode: 5a57a...cc8 Ikke alltid det lønner seg å ta ut godt likte folk, mtp stemmer i en evt finale. Anonymkode: 6f31b...ca1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1057 Skrevet 3. mai 2018 Syns Ingrid tok det veldig fint, og var forståelsesfull hele episoden om at Karoline måtte ta et valg. Mens Newa var jo - sjokk - ufyselig nok en gang. Det gjorde at jeg ønsket at hun sendte hjem Newa enda mer, men samtidig tror jeg det var smartest å sende ut Ingrid. Spesielt i og med at Leo har snakket litt om at han kunne valgt Ingrid om Erik røk. Anonymkode: f31cb...636 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1058 Skrevet 3. mai 2018 Forstår at man kan bli veldig følsom når man er forelsket, så klandrer ikke Erik så mye for det... men det jeg IKKE forstår i det hele tatt er hvordan han har tørt å gå så hardt ut i mot Newa i etterkant når han selv visste hva som etterhvert kom til å bli vist han selv. I følge bloggen til Ingrid måtte de vente med å spille inn scenen hvor de skålte for Ingrid i to timer pga han måtte på et rom med deltakeransvsrlig fordi han gråt sånn. 🙈 Anonymkode: f31cb...636 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1059 Skrevet 3. mai 2018 38 minutter siden, kindagirl said: Oioioi. For et sinne på Erik xD Han er jo svart i øynene! Ustabil. Sånne folk bør få hjelp. Anonymkode: 350a0...fae 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1060 Skrevet 3. mai 2018 Lurer på om de sender inn Julie for å redde Erik? Han står jo svakt uten Ingrid nå. Kan ikke være helt tilfeldig at Julie kommer til uka Anonymkode: 01af2...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå