AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #881 Skrevet 25. april 2018 Julie ryker på Pandoras i dag Anonymkode: bb05e...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #882 Skrevet 25. april 2018 Julie ryker idag, men hun kommer inn igjen 😉 om hun ikke sitter i juryen i finalen! Hun var en av de siste som dro fra Mexico. Anonymkode: 47b9d...9a9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #883 Skrevet 25. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med det jeg også (syns forsovet det så ut som de var det jeg da men), men blir for dumt når det kommer fra henne etter oppførselen mot Anders, som til og med var helt ny stakkars. Og kanskje folk hadde vært litt mindre irriterte om hun klarte å gjøre ting uten å stå og le på en hånlig måte. Hadde blitt provosert selv. Alle andre der inne klarer ihvertfall å holde litt lav profil i det de gjør noe de vet vil skape sterke reaksjoner. Håper virkelig ikke Julie kommer inn igjen, men vet jo egentlig at hun gjør det pga ryktene om at hun sitter i finalen (som jeg er ganske sikker på at stemmer). Håper bare hun kommer rett før, orker ikke flere uker med henne nå... Anonymkode: f31cb...636 Enig. Jeg er helt enig i det hun sier, men det blir for dumt at det kommer fra henne. Hvis hun vil bli behandlet slik må hun jo nesten legge inn en innsats for å behandle andre på samme måte. Anonymkode: 6f81b...da4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #884 Skrevet 25. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Julie ryker på Pandoras i dag Anonymkode: bb05e...a7a Hvorfor så happy? Julie kommer inn igjen. Anonymkode: 01af2...ad3 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #885 Skrevet 25. april 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så happy? Julie kommer inn igjen. Anonymkode: 01af2...ad3 Hvorfor er "alle" så sikre på at hun kommer inn igjen? Hvorfor vil hun evt inn igjen når hun føler at alle er mot henne forresten? Anonymkode: 36c15...776 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #886 Skrevet 25. april 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er "alle" så sikre på at hun kommer inn igjen? Hvorfor vil hun evt inn igjen når hun føler at alle er mot henne forresten? Anonymkode: 36c15...776 Fordi hun var en av de siste som dro fra Mexico. Ryker man nå, så er man ikke i juryen. Fordi hun ville vinne Anonymkode: 5a57a...cc8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #887 Skrevet 25. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun var en av de siste som dro fra Mexico. Ryker man nå, så er man ikke i juryen. Fordi hun ville vinne Anonymkode: 5a57a...cc8 Hva om hun var der lengre fordi det ikke skulle bli så tydelig når hun røk ut pga at da ville alle "vite" år hun måtte ut? Kanskje de lærte da de sendte ut Isabel og alle da visste når hun kom til å ryke? At det rett og slett er for å ikke røpe for mye? Er jeg i overkant naiv... Anonymkode: 36c15...776
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #888 Skrevet 25. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om hun var der lengre fordi det ikke skulle bli så tydelig når hun røk ut pga at da ville alle "vite" år hun måtte ut? Kanskje de lærte da de sendte ut Isabel og alle da visste når hun kom til å ryke? At det rett og slett er for å ikke røpe for mye? Er jeg i overkant naiv... Anonymkode: 36c15...776 Deltakere som ryker ut og som ikke får komme inn igjen, sender de rett tilbake Norge, som regel. Det koster produksjonen penger å holde igjen deltakere. Så hvis Julie ryker i dag, så blir hun mest sannsynlig sendt inn igjen, da det ikke vits i å holde henne der til finalen. Anonymkode: f1cd8...430
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #889 Skrevet 25. april 2018 Deltakere som ryker på tvister pleier vel oftere å få sjanse til å komme inn igjen, (forhold til de som ryker på parsermonien) og siden Julie skaper drama er det stor sjanse for det Anonymkode: 0d430...e7a 6
UnknownSource Skrevet 25. april 2018 #890 Skrevet 25. april 2018 Carl-aksel røyk med tvist også... men tror ikke han kommer inn igjen
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #891 Skrevet 25. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva om hun var der lengre fordi det ikke skulle bli så tydelig når hun røk ut pga at da ville alle "vite" år hun måtte ut? Kanskje de lærte da de sendte ut Isabel og alle da visste når hun kom til å ryke? At det rett og slett er for å ikke røpe for mye? Er jeg i overkant naiv... Anonymkode: 36c15...776 Innspillingen er jo ferdig når det starter på TV😆 Anonymkode: 3713a...291
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #892 Skrevet 25. april 2018 39 minutter siden, UnknownSource skrev: Carl-aksel røyk med tvist også... men tror ikke han kommer inn igjen Flere av de som ryker pga twister kommer inn igjen ifht de som ryker på vanlig parsemoni. Men det betyr ikke at alle som ryker pga en twist får ny sjanse... Anonymkode: 3713a...291 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #893 Skrevet 25. april 2018 Hvilken gutt tror dere ryker denne uken? Jeg håper Mathias men tror en av de nyeste. Erik håper jeg vinner (men pga Isabell's spoling så vet alle at han ikke vinner. Dårlig at ikke ho får "bot" for å ha spoiler det). Anonymkode: 3713a...291 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #894 Skrevet 25. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken gutt tror dere ryker denne uken? Jeg håper Mathias men tror en av de nyeste. Erik håper jeg vinner (men pga Isabell's spoling så vet alle at han ikke vinner. Dårlig at ikke ho får "bot" for å ha spoiler det). Anonymkode: 3713a...291 Ifølge TV3 spoilet hun ikke, «for man skal ikke tro på alt deltagere sier. Og det er mye igjen av sesongen». En jeg kjenner klagde til TV3, og han fikk noe lignende det som svar. Skikkelig dårlig svar av TV3. De er vel redd for å gjøre noe mot Isabell, ser vel på henne som en gullgruve eller noe sånt. Hvorfor forstår jeg ikke.. Er enig med deg, hun burde fått en saftig bot! Anonymkode: fee22...fb8 6
Christy89 Skrevet 25. april 2018 #895 Skrevet 25. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ifølge TV3 spoilet hun ikke, «for man skal ikke tro på alt deltagere sier. Og det er mye igjen av sesongen». En jeg kjenner klagde til TV3, og han fikk noe lignende det som svar. Skikkelig dårlig svar av TV3. De er vel redd for å gjøre noe mot Isabell, ser vel på henne som en gullgruve eller noe sånt. Hvorfor forstår jeg ikke.. Er enig med deg, hun burde fått en saftig bot! Anonymkode: fee22...fb8 Helt uenig med tv3! Isabel spoilet faktisk. Ikke så vanskelig å legge sammen to og to. Vi skjønner jo alle det var Erik hun mente, selv om hun ikke sa navnet hans. Men tv3 tar henne med silkehansker siden hun er "legende" 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #896 Skrevet 25. april 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innspillingen er jo ferdig når det starter på TV😆 Anonymkode: 3713a...291 Ja, men jeg tenkte på ift at Isabel ble sett 1.februar og så holdt de Julie litt ekstra for at hun ikke skulle bli sett en dato så det kunne regnes ut når hun kom tilbake til Norge. Anonymkode: 36c15...776 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #897 Skrevet 25. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg tenkte på ift at Isabel ble sett 1.februar og så holdt de Julie litt ekstra for at hun ikke skulle bli sett en dato så det kunne regnes ut når hun kom tilbake til Norge. Anonymkode: 36c15...776 Hun kom hjem sammen med Leo, Ann Mariell og gjengen........ så la det gå, please 🙄🤘🏽 Anonymkode: 47b9d...9a9 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #898 Skrevet 25. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg tenkte på ift at Isabel ble sett 1.februar og så holdt de Julie litt ekstra for at hun ikke skulle bli sett en dato så det kunne regnes ut når hun kom tilbake til Norge. Anonymkode: 36c15...776 Skjønner du ikke vil at vil hun skal komme inn igjen, men hun gjør det. Hadde hun ikke gjort det, så hadde hun reist hjem igjen til Norge. Som alle utstemte gjør som ikke får sjekke inn igjen. De driver ikke å holder igjen deltakere som sjekker ut. Som AB over sier, la det ligge Anonymkode: 9cee3...098
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #899 Skrevet 25. april 2018 Hvorfor sitter Julie hele tiden og filmer med mobilen? Anonymkode: 89435...50c
kindagirl Skrevet 25. april 2018 #900 Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sitter Julie hele tiden og filmer med mobilen? Anonymkode: 89435...50c Hvordan skal vi kunne vite det? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå