Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, kindagirl skrev:

Isabel har varslet at hun skal skrive et innlegg om utsjekken. Der legger hun nok garantert mye vekt på at at julie lo og hvor synd det var på henne, hvor dårlig gjort det var å gjøre noe slikt mot henne og blablabla. Alt blir nok i Isabel sin favør. Hun måtte jo nevne noen ganger at hun brydde seg jo ikke om at hun måtte sjekke ut fordi hun hadde jo allerede prøvd å trekke seg 3 ganger..

Har aldri opplevd noen som er så flink å ta på seg offerrollen og finne feil hos alle andre og som samtidig ikke ser noe problem med ting hun selv gjør og sier. Der slår Isabel de fleste!

Det sjokkerer meg også at hun går ut til media å sier "jeg blir mobbet, hånet osv" når hun ikke er noe bedre mot andre mennesker selv. 

Anonymkode: ba303...16f

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Caroline91
Skrevet

De som har sex neste uke, det var vel på rommet til AM og Kristian? Kanskje de to da? Eller en av dem i alle fall.

Skrevet

Jeg forstår godt at det kan komme en reaksjon der og da. Naturlig med litt reaksjon når man ut av det blå blir dolket av en god venninne og går fra å tro man er trygg til å skjønne man garantert kommer til å ryke ut. Men det og forsette å være sur + bitche om det utenfor hotellet blir for teit. Nå var ikke hun heller så veldig snill med sine venninner heller, f. eks for å nevne et tilfelle er jo det at hun har ligget med typen til venninnen bak ryggen på venninnen. karma is a bitch :phaedra:

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og brukerdebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en deltager som er med i år :) Mer om personen skriver jeg selvsagt ikke :) 

Anonymkode: 54168...331

Det pleier folk å si hvert år også. "Jeg vet hvem som vinner, for jeg kjenner noen som er med i år men kan ikke si hvem!" Tror ikke jeg noen gang har opplevd å se at noen av disse har fått rett. Med unntak av de som gjetter rett dagen før selve finalen da, når de fleste skjønner hvem som kommer til å vinne.

AnonymBruker
Skrevet

På mandag sjekker det inn en ny gutt;) 

100% sikkert. 

Anonymkode: 4cda1...0f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Det pleier folk å si hvert år også. "Jeg vet hvem som vinner, for jeg kjenner noen som er med i år men kan ikke si hvem!" Tror ikke jeg noen gang har opplevd å se at noen av disse har fått rett. Med unntak av de som gjetter rett dagen før selve finalen da, når de fleste skjønner hvem som kommer til å vinne.

Ikke sant.

Jeg også kjenner en som er der inne i år, men jeg har ikke fått noen spoilere av den grunn. 

Anonymkode: 36c15...776

AnonymBruker
Skrevet

Fy Fader som Isabell er ekkel på instagram livefeed i dag. «Jekk deg ned, han som er mest cocky vinner ikke engang. Hvem tror du at du er?» (noe i den duren). Oppgulp, for ikke å snakke om at hun spoiler folk. Vi her inne liker spoilere, men folk som følger Isabells insta har IKKE oppsøkt spoilers. Stor forskjell.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy Fader som Isabell er ekkel på instagram livefeed i dag. «Jekk deg ned, han som er mest cocky vinner ikke engang. Hvem tror du at du er?» (noe i den duren). Oppgulp, for ikke å snakke om at hun spoiler folk. Vi her inne liker spoilere, men folk som følger Isabells insta har IKKE oppsøkt spoilers. Stor forskjell.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

Ekkel faktisk 😂 Syns det var på plass jeg, Erik har blitt helt motbydelig i det siste. Kommer klart fram på livestreamene hans at oppførselen hans ikke bare var et spill. 

Anonymkode: f31cb...636

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og igjen: Erik har allerede selv røpet at han ikke vinner, så skjønner ikke helt hvorfor det er Isabel dere angriper for det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet til Isabel om at å le i vanskelige situasjoner var en vanlig forsvarsmekanisme, og at det at Julie reagerte slik kan ha vært fordi hun var mer glad i Isabel enn de andre som har røket hittil. Den ble ikke godkjent... 🙄

Anonymkode: 374f8...6b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men kommentarer om at Julie er feit og ekkel (!!!) går gjennom!!! Ved å godkjenne sånne kommentarer bidrar hun så til de grader til dette «hatet» som hun nettopp har vært utsatt for selv. Isabel er kroneksempelet på «stop making stupid people famous»

• Liker 17
Skrevet
På 13.4.2018 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Ironisk at folk sutrer så mye over spoilere i en spoilertråd 😂

Og vi visste jo allerede dette, Erik røpte selv at han ikke vant for et par uker siden. Men ingen klager på han...

Når gjorde han det? 

Skrevet

Isabel kommer til å bli Norges mest hatte person etterhvert. 

Hun skaper så mye negativt rundt seg at man blir kvalm

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Og igjen: Erik har allerede selv røpet at han ikke vinner, så skjønner ikke helt hvorfor det er Isabel dere angriper for det. 

Fordi ikke alle har fått det med seg av Erik? Igjen forskjell på de som oppsøker spoilers og de som bli spolia.

Anonymkode: 61a75...1f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men kommentarer om at Julie er feit og ekkel (!!!) går gjennom!!! Ved å godkjenne sånne kommentarer bidrar hun så til de grader til dette «hatet» som hun nettopp har vært utsatt for selv. Isabel er kroneksempelet på «stop making stupid people famous»

Fysj. Isabel prøver hardt å få alle til å hate Julie. Pluss hun bitcher og syter når noen kritiserer henne, men greit når folk hetser Julie 🙄 Hun irriterer meg så jævlig!

Anonymkode: 5a57a...cc8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi ikke alle har fått det med seg av Erik? Igjen forskjell på de som oppsøker spoilers og de som bli spolia.

Anonymkode: 61a75...1f4

Poenget mitt var at ingen angrep Erik for å røpe det (og mye annet), men dere klikker på Isabel. Beviser jo bare at dere er ute etter å ta henne på absolutt alt. 

Og forresten: er ikke hun som godkjenner/ikke godkjenner kommentarer på bloggen sin. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt var at ingen angrep Erik for å røpe det (og mye annet), men dere klikker på Isabel. Beviser jo bare at dere er ute etter å ta henne på absolutt alt. 

Og forresten: er ikke hun som godkjenner/ikke godkjenner kommentarer på bloggen sin. 

Uavhengig om det er henne eller en moderator (sannsynligvis Pierre...) er det jo galt å publisere slike kommentarer? 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uavhengig om det er henne eller en moderator (sannsynligvis Pierre...) er det jo galt å publisere slike kommentarer? 

Det er jeg enig i (og nei, er ikke Pierre. Men en ansatt). Hun skrev forresten selv til en fan at de skulle holde seg saklig og ikke skrive noe stygt om et annet menneske. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg enig i (og nei, er ikke Pierre. Men en ansatt). Hun skrev forresten selv til en fan at de skulle holde seg saklig og ikke skrive noe stygt om et annet menneske. 

Latterlig at denne ansatten skjermer Isabel for all kriikk og negativitet, men godkjenner stygge kommentarer om Julie. 

Anonymkode: 01af2...ad3

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...