AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1501 Skrevet 24. mai 2018 Det som er så rart er at alt Erik har sagt betegnes som forferdelig og han er så stygg. Men ærligtalt det er flere deltakere der inne som har snakket minst like stygt om han, men det glemmes? Det er også deltakere som har snakket minst like stygt om andre, men det er liksom alltid Erik som må frem i lyset som den eneste stygge. Anonymkode: b018b...ecb 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1502 Skrevet 24. mai 2018 8 timer siden, Putti skrev: Tror du skal lese bloggen til Ingrid, så ser du grunnen Jeg tror du uansett ta det Ingrid skriver med en klype salt, jeg ønsker egentlig ikke å fyre opp under denne debatten igjen, men det blogginnlegget hennes reagerte jeg veldig på! En god del av forklaringa hennes var ganske forvrengt i forhold til hva Newa selv skrev på den Jodelen (den linken som ble delt i den andre PH-tråden) og hvordan ting skjedde. Hun endret på rekkefølge i hvordan ting har skjedd, og dermed fremstår saken helt feil. Hun begynner også med å skrive hvor gode venner de har vært og at de, både Erik og Ingrid har støttet Newa. Så hun setter seg selv i et ekstremt godt lys først, som den uskyldige parten, før hun fyrer løs med en historie der rekkefølgen er helt feil, slik Newa høres helt crazy ut:Utdrag fra Ingrid blogg:Han respekterte at hun ikke ville noen skulle vite om hva som hadde skjedd mellom dem, men når hun "solgte historien sin" til 3 forskjellige bloggere, og la ut selv på jodel at de hadde hatt sex og at Erik liksom hadde "brukt" henne da fikk Erik nok. En annen ting som fikk begeret til å renne over var da hun postet bilder av seg selv på jodel hvor det sto at Erik og Erlend hadde ringt produksjonen for å få fjernet at de hadde sex. Dette var jo selvfølgelig ikke sant, og det ville vært veldig rart om hun skulle si til han at hun hadde fått dette fjernet selv - men at han plutselig gjorde det(?). Det hele begynte vel med at det var Isabel som svarte på en kommentar om at Newa og Erik hadde hatt sex der inne i kommentarfeltet på bloggen, og forsvarte henne. Så Newa skrev ikke en Jodel for å fortelle om det, hun skrev en Jodel for å forklare hvorfor hun sa så mye "eh" på TV (det var blitt kritisert), men hun bekreftet ryktene når flere kommenterte og spurte. Det første svaret hun skriver på Jodel som omhandler Erik: "Jeg har ikke snakket med Erik på flere uker. Vi er hverken venner eller uvenner. Ser ingen grunn til å ha kontakt. Life goes on". Så forklarer hun at hvorfor hun føler som hun føler, blant annet at måten han har omtalt henne på livestream i ettertid for å nevne noe. Newa skrev aldri heller på Jodel at Erik og Erlend hadde ringt produksjonen for å få de til å fjerne sexen. Dette var det noen andre som skrev og spekulerte i som de visstnok hadde sagt på en livestream?, og Newa svarte bare med "jeg aner ikke hvorfor de skulle bedt de fjerne det". Som vi vet senere i den saken, så kom det jo frem at ingen hadde bedt produksjonen fjerne noe som helst, for TV3 bekreftet at de ikke gjør det på bestilling. Som vi vet av saken hadde Newa løyet til Erik om at hun hadde fått produksjonen til å fjerne at hun hadde gitt ham BJ, fordi hun var sint/såret og ønsket at han skulle tro det. Når hun løy om det er det ikke rart at ting ble så innviklet i denne saken. Jeg mistet veldig mye respekt for Ingrid etter at hun skrev den bloggposten. Dessverre, når hun vrenger på fakta og rekkefølge for at de skal få sympati og historien skal gå i deres favør, så mister hun mye respekt av meg. Sånn som hun formulerer får hun det til å høres ut som Newa skrev en Jodelpost bare for å henge ut Erik, at hun la ut et bilde av seg selv der hun skrev at Erik og Erlend ba produksjonen fjerne sexen, o.s.v. Dette er ikke riktig. Jeg fant igjen linken til denne Jodelen: https://share.jodel.com/post?postId=5ad7b4ba4e17e87f4eba4e52&_branch_match_id=515412089853497953 Jeg reagerer også på at hun velger å publisere dette såpass lenge etterpå og når denne saken er lagt død, hun sier hun ikke ville blande seg, men velger å fyre opp under det likevel. Hun valgte nok å bruke dette som clickbait for bloggen og for å få opp lesertall, hun vet at dette blogginnlegget ville selge, så det er utrolig morsomt hvordan hun kritiserer Newa for å ha "solgt historien sin til 3 bloggere" (Newa hadde vel et gjesteinnlegg på Isabell sin med sin forklaring), at 2 andre bloggere valgte å skrive og støtte hennes er jo ikke Newa sin feil. Jeg følger Ingrid på IG og både hun og Erik bruker PH og media for alt det er verdt. Dette blogginnlegget var ment som en spørsmålsrunde, men hun la ut en story på IG med teksten "Hvorfor er ikke jeg, Newa og Erik venner i dag" med link til bloggen. Så hun ønsket å selge denne historien til følgerne sine. Anonymkode: cf618...e69
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1503 Skrevet 24. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: På sett og vis gjorde Oskar en tabbe da han tråkket over streken. Hvis Leo vil stå med Julie vil det være umulig for Oskar å vinne med noen av de andre jentene som er igjen. Han har vel kanskje best sjanse med Charlotte? På en annen side hadde jo Newa byttet ut Oskar med MP eller noen i juryen alle dager i uken. Enig med dere som sier at det hadde vært mer interessant om det var de "sterke" som stod igjen. Men tror ikke det hadde blitt like mye drama, backstabbing og kuleslipping. Krysser enda fingrene for at det stemmer at Julie og Leo vinner, og at han slipper kulen på 200k. Anonymkode: 374f8...6b7 Hvor kommer det ryktet fra egentlig? Kan jo være at deltagerne har valgt å skape et falskt rykte bare for å lure seerne. Og at det var ment som en joke, siden det er så åpenbart at Leo ikke er en sånn person som ville ha gjort det. Jeg velger å ikke å tro på det før jeg ser det Anonymkode: cf618...e69
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1504 Skrevet 24. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du uansett ta det Ingrid skriver med en klype salt, jeg ønsker egentlig ikke å fyre opp under denne debatten igjen, men det blogginnlegget hennes reagerte jeg veldig på! En god del av forklaringa hennes var ganske forvrengt i forhold til hva Newa selv skrev på den Jodelen (den linken som ble delt i den andre PH-tråden) og hvordan ting skjedde. Hun endret på rekkefølge i hvordan ting har skjedd, og dermed fremstår saken helt feil. Hun begynner også med å skrive hvor gode venner de har vært og at de, både Erik og Ingrid har støttet Newa. Så hun setter seg selv i et ekstremt godt lys først, som den uskyldige parten, før hun fyrer løs med en historie der rekkefølgen er helt feil, slik Newa høres helt crazy ut:Utdrag fra Ingrid blogg:Han respekterte at hun ikke ville noen skulle vite om hva som hadde skjedd mellom dem, men når hun "solgte historien sin" til 3 forskjellige bloggere, og la ut selv på jodel at de hadde hatt sex og at Erik liksom hadde "brukt" henne da fikk Erik nok. En annen ting som fikk begeret til å renne over var da hun postet bilder av seg selv på jodel hvor det sto at Erik og Erlend hadde ringt produksjonen for å få fjernet at de hadde sex. Dette var jo selvfølgelig ikke sant, og det ville vært veldig rart om hun skulle si til han at hun hadde fått dette fjernet selv - men at han plutselig gjorde det(?). Det hele begynte vel med at det var Isabel som svarte på en kommentar om at Newa og Erik hadde hatt sex der inne i kommentarfeltet på bloggen, og forsvarte henne. Så Newa skrev ikke en Jodel for å fortelle om det, hun skrev en Jodel for å forklare hvorfor hun sa så mye "eh" på TV (det var blitt kritisert), men hun bekreftet ryktene når flere kommenterte og spurte. Det første svaret hun skriver på Jodel som omhandler Erik: "Jeg har ikke snakket med Erik på flere uker. Vi er hverken venner eller uvenner. Ser ingen grunn til å ha kontakt. Life goes on". Så forklarer hun at hvorfor hun føler som hun føler, blant annet at måten han har omtalt henne på livestream i ettertid for å nevne noe. Newa skrev aldri heller på Jodel at Erik og Erlend hadde ringt produksjonen for å få de til å fjerne sexen. Dette var det noen andre som skrev og spekulerte i som de visstnok hadde sagt på en livestream?, og Newa svarte bare med "jeg aner ikke hvorfor de skulle bedt de fjerne det". Som vi vet senere i den saken, så kom det jo frem at ingen hadde bedt produksjonen fjerne noe som helst, for TV3 bekreftet at de ikke gjør det på bestilling. Som vi vet av saken hadde Newa løyet til Erik om at hun hadde fått produksjonen til å fjerne at hun hadde gitt ham BJ, fordi hun var sint/såret og ønsket at han skulle tro det. Når hun løy om det er det ikke rart at ting ble så innviklet i denne saken. Jeg mistet veldig mye respekt for Ingrid etter at hun skrev den bloggposten. Dessverre, når hun vrenger på fakta og rekkefølge for at de skal få sympati og historien skal gå i deres favør, så mister hun mye respekt av meg. Sånn som hun formulerer får hun det til å høres ut som Newa skrev en Jodelpost bare for å henge ut Erik, at hun la ut et bilde av seg selv der hun skrev at Erik og Erlend ba produksjonen fjerne sexen, o.s.v. Dette er ikke riktig. Jeg fant igjen linken til denne Jodelen: https://share.jodel.com/post?postId=5ad7b4ba4e17e87f4eba4e52&_branch_match_id=515412089853497953 Jeg reagerer også på at hun velger å publisere dette såpass lenge etterpå og når denne saken er lagt død, hun sier hun ikke ville blande seg, men velger å fyre opp under det likevel. Hun valgte nok å bruke dette som clickbait for bloggen og for å få opp lesertall, hun vet at dette blogginnlegget ville selge, så det er utrolig morsomt hvordan hun kritiserer Newa for å ha "solgt historien sin til 3 bloggere" (Newa hadde vel et gjesteinnlegg på Isabell sin med sin forklaring), at 2 andre bloggere valgte å skrive og støtte hennes er jo ikke Newa sin feil. Jeg følger Ingrid på IG og både hun og Erik bruker PH og media for alt det er verdt. Dette blogginnlegget var ment som en spørsmålsrunde, men hun la ut en story på IG med teksten "Hvorfor er ikke jeg, Newa og Erik venner i dag" med link til bloggen. Så hun ønsket å selge denne historien til følgerne sine. Anonymkode: cf618...e69 Men nå vet vi ingen med sikkerhet om det er Ingrid eller Newa som vrenger på sannheten eller hva som faktisk skjedde? Det kan jo faktisk like så godt være newa, som Ingrid, eller omvendt. Newa selv om hun er søteste jenta, så er hun veldig snarsint og vil påstå blir litt urimelig når hun er sint. Det at Ingrid uttalte seg om det som clickbait eller ikke er jo på ingen måte verre enn de andre bloggerne som har skrevet om det på sine blogger. Eller muligens det er hakket verre, de har jo nemlig ingenting med den saken å gjøre i den forstand. Anonymkode: b018b...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1505 Skrevet 24. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men nå vet vi ingen med sikkerhet om det er Ingrid eller Newa som vrenger på sannheten eller hva som faktisk skjedde? Det kan jo faktisk like så godt være newa, som Ingrid, eller omvendt. Newa selv om hun er søteste jenta, så er hun veldig snarsint og vil påstå blir litt urimelig når hun er sint. Det at Ingrid uttalte seg om det som clickbait eller ikke er jo på ingen måte verre enn de andre bloggerne som har skrevet om det på sine blogger. Eller muligens det er hakket verre, de har jo nemlig ingenting med den saken å gjøre i den forstand. Anonymkode: b018b...ecb Vi vet ikke om det er sant det Newa skriver på Jodelen, men poenget er at Ingrid tar ut biter av en historie og setter den sammen på en måte som passer henne, slik at historien får en helt annen fremstilling og blir feil. Ingrid bruker Jodelen som argument i historien sin, uansett om Jodelen er basert på sannheter eller ikke, så gir Ingrid ingen troverdighet til sin historie når hun baserer sin argumenter og fakta på en Jodel som eksisterer, men vrenger om og omformulerer det som står der. Hvordan skal jeg noensinne kunne stole på det Ingrid sier når man lett kan se at hun vrenger på ting som er sagt? Det betyr faktisk ingenting om det Newa har skrevet på den Jodelen er sant eller ikke, når Ingrid velger å bruke den som er sagt der som argument, så får hun i det minste fremstille det på riktig måte. Dette handler om å være kritisk til å hva andre faktisk skriver og hvordan en historie blir fremstilt. Dette var et svar til vedkommende som skrev "Sjekk bloggen til Ingrid så forstår du", som om at dette innlegget gir hele sannheten om hva som skjedde. I dette tilfellet kunne Ingrids historie lett gjennomskues om man faktisk har lest Jodelen. Jeg kunne trodd og sympatisert med historien om hun faktisk ikke hadde puttet ordet i munnen på Newa, byttet om på rekkefølge, som hun ikke har sagt. Derfor stiller jeg meg skeptisk til de mange av PH-deltagerne sier og gjør i ettertid (og inkluderer Newa også) og alle andre. Fordi jeg vet hvor fort historier blir vrengt på og fremstilt feil. De fleste lesere ER ikke kildekritiske, og vil ta denne historien for god fisk. Jeg synest ikke det var rett av de andre bloggerne å blande seg inn i saken, jeg synest ingen burde hengt seg opp i denne saken i det hele tatt, inkludert Newa og Erik, det jeg som sagt reagerer på i dette tilfellet er tidspunktet Ingrid velger å dra dette frem på, mange uker etter at denne saken er avsluttet. Det hadde sånn sett vært mye bedre om hun uttalte seg mens det pågikk. At hun har vært så god venn med Newa tror jeg egentlig ikke på, da hadde hun hatt respekt for at hun ønsker å legge denne saken død. Som Newa skrev på slutten av den Jodelen. "Jeg er er sliten folkens, ønsker å legge denne saken flat". Anonymkode: cf618...e69
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1506 Skrevet 24. mai 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer det ryktet fra egentlig? Kan jo være at deltagerne har valgt å skape et falskt rykte bare for å lure seerne. Og at det var ment som en joke, siden det er så åpenbart at Leo ikke er en sånn person som ville ha gjort det. Jeg velger å ikke å tro på det før jeg ser det Anonymkode: cf618...e69 Jeg har hørt det fra to uavhengige kilder, felles venner med en deltager, og noen som var tilstede på premierefesten. Selvfølgelig behøver det ikke å være sant, men jeg håper det, det hadde vært god TV. Leo har jo uttalt at ingen gutter har sluppet kulen (først) enda, og han håpet at han kunne skrive historie på det punktet. Hvis han står med Julie er det ikke usannsynlig at hun vil slippe kulen for å dele med Oskar, og Leo er jo ikke dum... Anonymkode: 374f8...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1507 Skrevet 24. mai 2018 Men Leo er jo ikke overbegeistret for Julie akkurat.. Han sa jo når han sjekket inn at han måtte bite i det sure eplet og stå med Julie. Så jeg tror det ryktet kan stemme. Synes det er påfallende mange hun klarer å komme på dårlig fot med inne på hotellet. Føler hun blåser litt i andres følelser og tar mye oppmerksomhet, men hun ser det ikke selv. Går ikke stille i dørene for å si det sånn. Det er hennes rett og alt det der, men ikke noe som jeg setter pris på. Anonymkode: c434c...686
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1508 Skrevet 24. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men nå vet vi ingen med sikkerhet om det er Ingrid eller Newa som vrenger på sannheten eller hva som faktisk skjedde? Det kan jo faktisk like så godt være newa, som Ingrid, eller omvendt. Newa selv om hun er søteste jenta, så er hun veldig snarsint og vil påstå blir litt urimelig når hun er sint. Det at Ingrid uttalte seg om det som clickbait eller ikke er jo på ingen måte verre enn de andre bloggerne som har skrevet om det på sine blogger. Eller muligens det er hakket verre, de har jo nemlig ingenting med den saken å gjøre i den forstand. Anonymkode: b018b...ecb Jeg ser nå egentlig ikke hvorfor Ingrid legger seg så mye opp i det som skjedde mellom Newa og Erik, og hvorfor hun har et behov for å snakke for Erik. Hun virker ganske dramasøkende. Anonymkode: 801ae...642 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1509 Skrevet 24. mai 2018 Når de forteller sin side av saken, sutrer på SoMe, snakker til media osv, så er det for å få oppmerksomhet. Må jo smi mens jernet er varmt. Anonymkode: 5a57a...cc8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1510 Skrevet 24. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt det fra to uavhengige kilder, felles venner med en deltager, og noen som var tilstede på premierefesten. Selvfølgelig behøver det ikke å være sant, men jeg håper det, det hadde vært god TV. Leo har jo uttalt at ingen gutter har sluppet kulen (først) enda, og han håpet at han kunne skrive historie på det punktet. Hvis han står med Julie er det ikke usannsynlig at hun vil slippe kulen for å dele med Oskar, og Leo er jo ikke dum... Anonymkode: 374f8...6b7 Tenkte dette med en gang, risikabelt for dem begge å stå sammen i finalen. Anonymkode: c434c...686
Ch_ristine Skrevet 24. mai 2018 #1511 Skrevet 24. mai 2018 (endret) Føler at PH bare blir verre og verre. Sesong 9 og 10 er fylt med deltagere som ikke skiller seg godt nok ut, kjedlige allianser der medlemmer ikke gidder å tenke og ta egne valg fordi det ikke er det «beste for gruppen», grei mangel på god taktikk og spill, og nesten det eneste dramaet vi får angår mobbing. Endret 24. mai 2018 av Ch_ristine
ankara Skrevet 24. mai 2018 #1512 Skrevet 24. mai 2018 På 23.5.2018 den 17.27, AnonymBruker skrev: Og DER var Leo inne igjen,og låst med Julie! Anonymkode: 0efb8...795 De er ikke låst, men tipper Leo går bak Julie i kveld.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1513 Skrevet 24. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du uansett ta det Ingrid skriver med en klype salt, jeg ønsker egentlig ikke å fyre opp under denne debatten igjen, men det blogginnlegget hennes reagerte jeg veldig på! En god del av forklaringa hennes var ganske forvrengt i forhold til hva Newa selv skrev på den Jodelen (den linken som ble delt i den andre PH-tråden) og hvordan ting skjedde. Hun endret på rekkefølge i hvordan ting har skjedd, og dermed fremstår saken helt feil. Hun begynner også med å skrive hvor gode venner de har vært og at de, både Erik og Ingrid har støttet Newa. Så hun setter seg selv i et ekstremt godt lys først, som den uskyldige parten, før hun fyrer løs med en historie der rekkefølgen er helt feil, slik Newa høres helt crazy ut:Utdrag fra Ingrid blogg:Han respekterte at hun ikke ville noen skulle vite om hva som hadde skjedd mellom dem, men når hun "solgte historien sin" til 3 forskjellige bloggere, og la ut selv på jodel at de hadde hatt sex og at Erik liksom hadde "brukt" henne da fikk Erik nok. En annen ting som fikk begeret til å renne over var da hun postet bilder av seg selv på jodel hvor det sto at Erik og Erlend hadde ringt produksjonen for å få fjernet at de hadde sex. Dette var jo selvfølgelig ikke sant, og det ville vært veldig rart om hun skulle si til han at hun hadde fått dette fjernet selv - men at han plutselig gjorde det(?). Det hele begynte vel med at det var Isabel som svarte på en kommentar om at Newa og Erik hadde hatt sex der inne i kommentarfeltet på bloggen, og forsvarte henne. Så Newa skrev ikke en Jodel for å fortelle om det, hun skrev en Jodel for å forklare hvorfor hun sa så mye "eh" på TV (det var blitt kritisert), men hun bekreftet ryktene når flere kommenterte og spurte. Det første svaret hun skriver på Jodel som omhandler Erik: "Jeg har ikke snakket med Erik på flere uker. Vi er hverken venner eller uvenner. Ser ingen grunn til å ha kontakt. Life goes on". Så forklarer hun at hvorfor hun føler som hun føler, blant annet at måten han har omtalt henne på livestream i ettertid for å nevne noe. Newa skrev aldri heller på Jodel at Erik og Erlend hadde ringt produksjonen for å få de til å fjerne sexen. Dette var det noen andre som skrev og spekulerte i som de visstnok hadde sagt på en livestream?, og Newa svarte bare med "jeg aner ikke hvorfor de skulle bedt de fjerne det". Som vi vet senere i den saken, så kom det jo frem at ingen hadde bedt produksjonen fjerne noe som helst, for TV3 bekreftet at de ikke gjør det på bestilling. Som vi vet av saken hadde Newa løyet til Erik om at hun hadde fått produksjonen til å fjerne at hun hadde gitt ham BJ, fordi hun var sint/såret og ønsket at han skulle tro det. Når hun løy om det er det ikke rart at ting ble så innviklet i denne saken. Jeg mistet veldig mye respekt for Ingrid etter at hun skrev den bloggposten. Dessverre, når hun vrenger på fakta og rekkefølge for at de skal få sympati og historien skal gå i deres favør, så mister hun mye respekt av meg. Sånn som hun formulerer får hun det til å høres ut som Newa skrev en Jodelpost bare for å henge ut Erik, at hun la ut et bilde av seg selv der hun skrev at Erik og Erlend ba produksjonen fjerne sexen, o.s.v. Dette er ikke riktig. Jeg fant igjen linken til denne Jodelen: https://share.jodel.com/post?postId=5ad7b4ba4e17e87f4eba4e52&_branch_match_id=515412089853497953 Jeg reagerer også på at hun velger å publisere dette såpass lenge etterpå og når denne saken er lagt død, hun sier hun ikke ville blande seg, men velger å fyre opp under det likevel. Hun valgte nok å bruke dette som clickbait for bloggen og for å få opp lesertall, hun vet at dette blogginnlegget ville selge, så det er utrolig morsomt hvordan hun kritiserer Newa for å ha "solgt historien sin til 3 bloggere" (Newa hadde vel et gjesteinnlegg på Isabell sin med sin forklaring), at 2 andre bloggere valgte å skrive og støtte hennes er jo ikke Newa sin feil. Jeg følger Ingrid på IG og både hun og Erik bruker PH og media for alt det er verdt. Dette blogginnlegget var ment som en spørsmålsrunde, men hun la ut en story på IG med teksten "Hvorfor er ikke jeg, Newa og Erik venner i dag" med link til bloggen. Så hun ønsket å selge denne historien til følgerne sine. Anonymkode: cf618...e69 Du må så sykt ha en relasjon til Newa, eller så er du henne. Personer som velger å melde seg på et slikt program må kunne klare å skille reality-TV fra virkeligheten .. Anonymkode: 499a3...391 7
ankara Skrevet 24. mai 2018 #1514 Skrevet 24. mai 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Oscar ryker i morgen. Tror dere ikke at Charlotte ville valgt KR over Oscar, eller Ina ville valgt Marius ovenfor Oscar? Julie og Leo er jo låst. Anonymkode: 3331a...ff4 Både Leo og Oskar er fredet. Julie og Leo er ikke låst. Derfor ryker enten KriRe eller Marius i kveld. Marius sanker MYE flere stemmer i en eventuell finale enn KriRe (Ingrid har ikke en gang møtt han). Dessuten har Charlotte sagt hun vil bytte ut KriRe så fort hun får sjansen. Jeg tror nok både Charlotte og Ina vet at hvis de står i en finale med Marius øyeblikkelig har større vinnersjanser. Ettersom begge har vært mindre enn halve sesongen inne på hotellet...
ankara Skrevet 24. mai 2018 #1515 Skrevet 24. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Leo har jo uttalt at ingen gutter har sluppet kulen (først) enda, og han håpet at han kunne skrive historie på det punktet. Hvis han står med Julie er det ikke usannsynlig at hun vil slippe kulen for å dele med Oskar, og Leo er jo ikke dum... Håper ryktene ikke stemmer. Vil heller at Julie skal slippe kula. 1
ankara Skrevet 24. mai 2018 #1516 Skrevet 24. mai 2018 6 timer siden, Ch_ristine skrev: Føler at PH bare blir verre og verre. Sesong 9 og 10 er fylt med deltagere som ikke skiller seg godt nok ut, kjedlige allianser der medlemmer ikke gidder å tenke og ta egne valg fordi det ikke er det «beste for gruppen», grei mangel på god taktikk og spill, og nesten det eneste dramaet vi får angår mobbing. Tuller du? Frem til uka KriRe kom inn var jo dette en av de beste sesongene - med spill på høyt nivå, der Erik og Julie gikk foran. Så føkket de alt opp med Mr. og Miss Paradise-uka... Latterlig. 6
Prinsesse788 Skrevet 24. mai 2018 #1517 Skrevet 24. mai 2018 Helt enig med @Ch_ristine ... Jeg ser ikke på lenger, det er jo ikke et spill lenger men en charterferie med events.
Putti Skrevet 24. mai 2018 #1518 Skrevet 24. mai 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er så rart er at alt Erik har sagt betegnes som forferdelig og han er så stygg. Men ærligtalt det er flere deltakere der inne som har snakket minst like stygt om han, men det glemmes? Det er også deltakere som har snakket minst like stygt om andre, men det er liksom alltid Erik som må frem i lyset som den eneste stygge. Anonymkode: b018b...ecb Helt enig med deg😉
Minnie23 Skrevet 24. mai 2018 #1519 Skrevet 24. mai 2018 23 minutter siden, Putti skrev: Helt enig med deg😉 Fint om du vil svare på det jeg spurte deg om 3 sider tilbake ☺ 3
ankara Skrevet 24. mai 2018 #1520 Skrevet 24. mai 2018 Kveldens episode av Paradise Hotel mangler undertekst og vil være på plass imorgen. Altså... Og dette betaler vi for... OMG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå