Gå til innhold

Avalon og reisen til ICSI


Avalon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 timer siden, Mynona skrev:

Nå er det ikke lenge til halvveis! 

Når er OUL? 

23 jan, i dag med andre ord :bond:

Kjente forresten et lite dytt i magen i går natt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi endelig kommet hjem! Tok oss en liten lunsj og tittet i litt butikker etterpå. Alt stod bra til med den lille, ooooog der var det en bitteliten snopp gitt!!! :babysmokk: Vi venter en liten gutt♥️

Pappaen er også godt fornøyd. Nå venter jeg på at han får fingeren ut å ringer til farmor og farfar sånn at jeg kan gå å legge meg snart :fnise:

Men altså, en liten dutt :ninuskapus:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døgnrytmen har så smått begynt å komme tilbake og varer vel helt til neste kule med migrene. Blir trøtt rundt denne tiden, sånn 19-20, og våkner alt fra 03 til 07. 07 er jo å foretrekke! 

Kjenner mer og mer bevegelse i magen! I dag morges mens jeg lå i sengen og ikke gadd å stå opp hadde babyen morgen gymnastikk. Det var jo kjempe koselig, så da lå jeg bare der å kjente på alle bevegelsene. 

Vi har fått snø, det er kaldt og ufyselig ute, og nesten alt for varmt inne når det er jeg som fyrer.

Slengte ut babynyheten på instagram her om dagen, eneste stedet jeg har tenkt å dele det. Jeg har kattekonto på insta, så den er bare for spesielt interesserte :Knegg: Tok bilde av et lite sett jeg kjøpte forrige uke. Det var så gøy i den butikken da jeg skulle betale, ble spurt om jeg ønsket at de pakket det inn for meg. "Nei takk, det er til min" :rodmer: det var såå kjekt og så herlig å kunne si det!!!!!

 

Skjermbilde 2019-01-27 kl. 19.18.22.png

 

1324419319_Skjermbilde2019-01-27kl_19_18_33.thumb.png.0db592015880ea841940bd641f1f475b.png

Siste bilde her er fra venterommet på sykehuset da vi skulle på OUL :rodmer:

Endret av Avalon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, Mynona skrev:

Hurra! Siste halvparten går mye fortere enn første! Vipps så er han her!

Uuuæææææ! Litt skummelt å tenke på :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos jordmor i dag og alt så fint ut :) Var temmelig ubehagelig da hun kom med doppleren i dag, er ganske øm i magen. Lillegutt syntes visst også det var litt invaderende. Først "stakk" han av og da hun fant hjertelyden igjen så tok han et godt fraspark og sparket til doppleren :fnise:

Samboer kom endelig hjem fra Spania på lørdag kveld. Veldig fint å få han hjem igjen. Vi holder fortsatt på med å bytte rundt på soverommene. Jeg er litt stresset og nå ser jeg hvor utrolig liten plass vi vil få med sprinkelseng og garderobeskap. Der vi sover nå er det ikke plass til noen av delene, derfor vi bytter rom. Så ble jeg å tenke på hva om vi bare har basis tøy på soverommet i en kommode og har resten på det som da blir det "gamle" rommet, som et slags walk in closet inntil det rommet skal gjøres om til barnerom? :bond:Hodet går litt i surr på hvordan vi skal løse dette. Disse mindre sengene til baby tar jo mye mindre plass, men de kan ikke brukes så lenge så er det egentlig vits i å bruke penger på? :bond:

Ellers går det i grunn ganske greit. Er litt trøtt og tiltaksløs om dagene. Halsbrann og sånne kjekke ting, men alt i alt ganske bra!

Kjenner også veldig mye liv, det er synlig på magen også når han ommøblerer der inne :rodmer: Oooog, jeg har endelig bestemt hentesett og farger! Fant såklart ikke det garnet i rett pinnestr så mammaen min må trylle litt. Satser på at hun får det til!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...