Gå til innhold

Avalon og reisen til ICSI


Avalon

Anbefalte innlegg

Skjønner utålmodigheten. Jeg var på privat UL i uke 13 eller 14 og da fikk jeg vite. hadde fått tips om en som var veldig flink til å se kjønn tidlig. Så da gikk vi til han. og han hadde jo rett også. 

Men en mnd går fort nå, med jula innimellom. Skulle du fortelle det til søstrene dine og sånn i julegave? Var det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Mynona skrev:

Skjønner utålmodigheten. Jeg var på privat UL i uke 13 eller 14 og da fikk jeg vite. hadde fått tips om en som var veldig flink til å se kjønn tidlig. Så da gikk vi til han. og han hadde jo rett også. 

Men en mnd går fort nå, med jula innimellom. Skulle du fortelle det til søstrene dine og sånn i julegave? Var det sånn?

Søstre vet og har visst allerede :) Det er tantebarn og svoger som får vite det på julaften (svoger plaprer så han er enda uviten). Samboer sine foreldre og søsken får også vite det på julaften. Ellers så vet snart alle på min side om det, fortalte det i dag til en Onkel, tante og søskenbarn, og oldemugg fikk vite det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiin 😍

Så rart at hun ikke sa mer? Begge mine (en privat, en offentlig) har gitt mer info enn det du fikk, og jeg var kommet såpass mye kortere at det var ikke all verden å se og forklare.. Jordmor ved TUL 6+4 tok tre runder på plommesekken liksom 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på den lille fine da 😍 

Lurer forresten på om vi er fra samme sted? Ser hvor du har tatt ultralyden og tenkte på det når du skrev om fjorden etc 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ginny skrev:

Så fiiin 😍

Så rart at hun ikke sa mer? Begge mine (en privat, en offentlig) har gitt mer info enn det du fikk, og jeg var kommet såpass mye kortere at det var ikke all verden å se og forklare.. Jordmor ved TUL 6+4 tok tre runder på plommesekken liksom 😂

Synes også det er litt rart. Ei jeg kjenner som gikk der i fjor fikk mye info, samme med ei annen som bor i en annen by. Så jeg vet ikke. Kanskje jeg skulle ha spurt? Men så er det første gangen min dette så jeg vet ikke hva de skal sjekke liksom.. 

4 timer siden, lillemeg90 skrev:

Se på den lille fine da 😍 

Lurer forresten på om vi er fra samme sted? Ser hvor du har tatt ultralyden og tenkte på det når du skrev om fjorden etc 😁

Det kan godt være. Vi fikk prøverør på Haugesund sykehus, så vi har en 45 min reisevei til sykehuset om det sier deg noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Avalon skrev:

Synes også det er litt rart. Ei jeg kjenner som gikk der i fjor fikk mye info, samme med ei annen som bor i en annen by. Så jeg vet ikke. Kanskje jeg skulle ha spurt? Men så er det første gangen min dette så jeg vet ikke hva de skal sjekke liksom.. 

Det kan godt være. Vi fikk prøverør på Haugesund sykehus, så vi har en 45 min reisevei til sykehuset om det sier deg noe :fnise:

Ok,  litt lengre reisevei enn oss men det blir samme fødested ja 😁😉 45 min kan jo være i hvilken som helst retning 🙈 vi kjører ca 5 min til sykehuset 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Ok,  litt lengre reisevei enn oss men det blir samme fødested ja 😁😉 45 min kan jo være i hvilken som helst retning 🙈 vi kjører ca 5 min til sykehuset 😁

Aha! Ja, hvis du kjører mot sør, nesten så langt du kommer så har du ca. der jeg er fra 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Avalon skrev:

Aha! Ja, hvis du kjører mot sør, nesten så langt du kommer så har du ca. der jeg er fra 😛 

Aaah 😉 kan jo møtes på midten en gang i permisjonen da 😁 på den koselige cafeen. Du vet sikkert hvor jeg mener 😉 blir ikke helt på midten da. Mer mot deg. Jeg er oppvokst ca 15 min derfra 😁 nordover igjen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Aaah 😉 kan jo møtes på midten en gang i permisjonen da 😁 på den koselige cafeen. Du vet sikkert hvor jeg mener 😉 blir ikke helt på midten da. Mer mot deg. Jeg er oppvokst ca 15 min derfra 😁 nordover igjen 😅

Tror jeg vet hvilken du mener 😛

Endret av Avalon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.12.2018 den 23.56, Avalon skrev:

God jul og godt nyttår til alle sammen :tree:

Hvordan gikk det i termingruppa? Fikk pappaene være med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 12.31, Takida skrev:

Hvordan gikk det i termingruppa? Fikk pappaene være med? 

Jeg meldte meg ut før de bestemte seg. Regner ikke med pappaene fikk være med. Den ene som var med meldte seg jo kjapt ut og folk sank til det nivået at det ble jubel da han meldte seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så var det denne julen da. 

Jeg fikk Julaften, 1, 2 dag og torsdagen uten migrene. Det var helt fantastisk! Før det hadde jeg en sånn (tror det var) 5 dagers migrene med minimalt med søvn. Hadde en liten en i går også, men den forsvant relativt fort heldigvis. Det har vært veldig mye migrene de siste ukene, og det har vært veldig tøft. 

Lille julaften, sent på kvelden gikk jeg og samboer ut med et håndkle og lommelykt. Det var nemlig en liten kattunge i hagen. Ca 5-6 mndr gammel, sulten, skitten, kald og alene. Den har siden vært på baderommet. Vi fikk hele 24 timer hvor den glemte å gjemme seg når vi kom inn på badet. Så kom det gjester..... De har fått beskjed om å helst bruke badet nede, men de går jo i gangen her og det er generelt mer lyd i huset. Ungene klarte jo ikke å høre etter og valset inn i badet her. Noe har skremt kattungen skikkelig opp, så den har gått i fra å ikke lage en lyd og ikke gjemme seg lenger til å frese og gjemme seg mer eller mindre hele tiden.

Håper at vi får den til å stole på oss igjen etter at gjestene er reist. De reiser i morgen. Kanskje tar det en dag eller to ish etter nyttårsaften.. fyrverkeri.....oh joy. Men, vi får håpe det går seg til igjen. Den er skikkelig søt. 

 

Svigerfamilien fikk nyheten under juletreet. De sa så mye, men det gikk jo i hvor fantastisk det var osv. Veldig gode reaksjoner :) 

Jeg er sliten nå, lei av jul og folk..hehe. Godt det er 1 år til neste jul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlige saker.. men nå har jeg skvettet en skvett to ganger under heftig nysing... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Avalon skrev:

Pinlige saker.. men nå har jeg skvettet en skvett to ganger under heftig nysing... 

Kan glede deg med at det skjer jevnlig hvis jeg hopper på trampoline med mini 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bokdamen skrev:

Kan glede deg med at det skjer jevnlig hvis jeg hopper på trampoline med mini 🙈😅

Det måtte jo komme.. trodde bare ikke det skulle komme så tidlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...