Gå til innhold

Blogger ba om gratis opphold på hotell.....kongesvar

Gjest Ms. Daisy

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, orfeus said:

Det var imponerende. Hva slags skjerm har du?

Evt, løft litt på hodet så lysstyrken fra skjermen blir svakere (iaffal om du har like dårlig innsynsvinkel på skjermen som jeg har), så kan du skimte hva som står igjennom!

Magi!

Endret av puppi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Senil skrev:

Måtte prøve. Ved å forstørre bilde på min mobil klarer jeg å lese hva det står. Egentlig merkelig når det er en jpg? Her tror jeg noe har skjedd et eller annet sted.

What? Jeg har prøvd med originalbildet fra FB og får ikke fram teksten hverken ved å vippe på skjermen eller forstørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, orfeus skrev:

What? Jeg har prøvd med originalbildet fra FB og får ikke fram teksten hverken ved å vippe på skjermen eller forstørre.

Prøv på nederste bilde på forrige side. Men det skal ikke gå hvis det er strøket over før det er lagt ut på FB,  så noe har skjedd med bilde. Får heller ikke til på FB når jeg prøvde der. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Senil skrev:

Prøv på nederste bilde på forrige side. Men det skal ikke gå hvis det er strøket over før det er lagt ut på FB,  så noe har skjedd med bilde. Får heller ikke til på FB når jeg prøvde der. Merkelig.

Fungerer ikke her, hverken med originalbildet eller det som ligger på forrige side. Jeg kan såvidt skimte noen få bokstaver i youtubeadressen, men navn og instakonto er helt opak, som sorte hull 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiotisk svar. Herregud, for en drittsekk som henger folk ut sånn.

Er det liksom stuepikene og resepsjonistene som betaler for annen markedsføring?? For et flåsete argument.

Vi alle vet at anbefalinger fra bloggere og youtubere er svært effektiv markedsføring!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, orfeus skrev:

Fungerer ikke her, hverken med originalbildet eller det som ligger på forrige side. Jeg kan såvidt skimte noen få bokstaver i youtubeadressen, men navn og instakonto er helt opak, som sorte hull 😬

Ja, jeg lurte på hvordan hun fikk dødstrusler for hun gikk ut med videoene..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, madsegen skrev:

Ja, jeg lurte på hvordan hun fikk dødstrusler for hun gikk ut med videoene..

Hvem f er så interessert i white moose at de bruker alle midler for å avsløre ting på FB-siden deres og så sende trusler til en blond (på alle måter) rosablogger? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, orfeus skrev:

Hvem f er så interessert i white moose at de bruker alle midler for å avsløre ting på FB-siden deres og så sende trusler til en blond (på alle måter) rosablogger? 😂

Ehe, det var det som skjedde, det hadde du visst om du hadde lest litt om det, ikke bare anta.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tibbie skrev:

Idiotisk svar. Herregud, for en drittsekk som henger folk ut sånn.

Er det liksom stuepikene og resepsjonistene som betaler for annen markedsføring?? For et flåsete argument.

Vi alle vet at anbefalinger fra bloggere og youtubere er svært effektiv markedsføring!

Er det? Altså er det noe "alle vet", eller faktisk undersøkt og dokumentert?

Bare lurer, jeg studerer blant annet informasjonsdesign, og vi har ikke lært noe om at det for alle bedrifter er effektivt. Faktisk heller motsatt.... at det er "noe alle vet", og ingen tør la være fordi "alle andre gjør det".

ps. reach, altså nå ut til x-antall personer er IKKE det samme som eksponering, eller påvirkning.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BlendaSensitive skrev:

Er det? Altså er det noe "alle vet", eller faktisk undersøkt og dokumentert?

:laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, madsegen skrev:

Ehe, det var det som skjedde, det hadde du visst om du hadde lest litt om det, ikke bare anta.

Hm ... hvor har du sett akkurat den forklaringen? At man kan lese teksten gjennom sladden/at de hadde lest teksten gjennom sladden? Kan du gi meg en link? For det jeg har lest er at noen «kjente henne igjen på bildet», noe som er et stort mysterium - fordi det ikke fantes noe bilde av henne. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, orfeus skrev:

Samme her. Jeg har vippet på skjermen og justert lysstyrken opp og ned, både på pc og mobil, men klarer ikke med litt fantasi en gang se hva som står der. Det eneste jeg såvidt kan skimte er ordene "http" og "subscriber" fordi de er i utkanten av sladdinga der den sorte fargen er tynnere, men dette røper jo ingenting.  Virkelig magiske skjermer folk har! :klo:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardwinna said:

Samme her. Jeg har vippet på skjermen og justert lysstyrken opp og ned, både på pc og mobil, men klarer ikke med litt fantasi en gang se hva som står der. Det eneste jeg såvidt kan skimte er ordene "http" og "subscriber" fordi de er i utkanten av sladdinga der den sorte fargen er tynnere, men dette røper jo ingenting.  Virkelig magiske skjermer folk har! :klo:

jeg sitter med en billig lenovo, og klarer tilogmed å ta bilde av navnet bak sladden med telefonen min.... Så ikke noe magisk skjerm, men dårlig sladd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fjær skrev:

jeg sitter med en billig lenovo, og klarer tilogmed å ta bilde av navnet bak sladden med telefonen min.... Så ikke noe magisk skjerm, men dårlig sladd.

Får vi se bildet ditt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det er ikke noe magisk bare fordi du ikke klarer å se det. Her er hvordan det ser ut på min skjerm (tatt med mobil, det er tydeligere "live"):

IMG_2570.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Det var imponerende. Hva slags skjerm har du?

Jeg kunne ikke se noe navn hvertfall

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Llise skrev:

Det er ikke noe magisk bare fordi du ikke klarer å se det. Her er hvordan det ser ut på min skjerm (tatt med mobil, det er tydeligere "live"):

IMG_2570.JPG

Du skjønte vel at det var bare et uttrykk at jeg skrev "magiske skjermer"? Det var ikke bare fordi jeg ikke så det, men fordi flere ikke så det. Når man da prøver med både pc og mobil, og justerer lysstyrke, og likevel ikke ser en dritt så er det kanskje ikke så rart man er skeptisk?
Men takk for bilde, da vet vi jo at det vises på noen skjermer. Mye bedre med bildeeksempel enn bare en skriftlig påstand.

Nå var det vel ikke meningen at det skulle vises, så at han hengte henne ut med navn er fremdeles ikke et gyldig argument. Han visste selvfølgelig veldig godt at dette kom til å skape blest rundt hotellet hans og han gjorde ikke noe galt, han sladdet så godt han kunne og han har ikke delt sensitive opplysninger som er til skade for bloggeren.
Det hele endte jo med at begge fikk masse PR, og hun fikk aller mest.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...