Gå til innhold

Blogger ba om gratis opphold på hotell.....kongesvar


Gjest Ms. Daisy

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg kunne ikke se noe navn hvertfall

Jeg ser elladarby nederste 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Du skjønte vel at det var bare et uttrykk at jeg skrev "magiske skjermer"? Det var ikke bare fordi jeg ikke så det, men fordi flere ikke så det. Når man da prøver med både pc og mobil, og justerer lysstyrke, og likevel ikke ser en dritt så er det kanskje ikke så rart man er skeptisk?
Men takk for bilde, da vet vi jo at det vises på noen skjermer. Mye bedre med bildeeksempel enn bare en skriftlig påstand.

Nå var det vel ikke meningen at det skulle vises, så at han hengte henne ut med navn er fremdeles ikke et gyldig argument. Han visste selvfølgelig veldig godt at dette kom til å skape blest rundt hotellet hans og han gjorde ikke noe galt, han sladdet så godt han kunne og han har ikke delt sensitive opplysninger som er til skade for bloggeren.
Det hele endte jo med at begge fikk masse PR, og hun fikk aller mest.

Jada, naturligvis. Kanskje du kan legge inn et bilde av hvordan det ser ut hos deg? Er nysgjerrig på hvordan dere ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Jeg ser elladarby nederste 

Forsøkte enda en gang, men nei, jeg klarer ikke å se det, men så er jeg fargesvaksynt også. Det er nok derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Llise skrev:

Jada, naturligvis. Kanskje du kan legge inn et bilde av hvordan det ser ut hos deg? Er nysgjerrig på hvordan dere ser det.


Sånn ser det ut på min skjerm:
20643252_10155852343486405_1498229162920

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna skrev:


Sånn ser det ut på min skjerm:
20643252_10155852343486405_1498229162920

 

Så rart. Her er det ikke mulig å se noe nei, så skjønner at du var skeptisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Ardwinna skrev:


Sånn ser det ut på min skjerm:
20643252_10155852343486405_1498229162920

 

Nesten slik er det på mine skjermer også, både nettbrett, laptop og mobil. Jeg ser bittelitt mer i ytterkantene der sladden er svakest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, hotelleieren sladdet det som kunne avsløre hvem bloggeren var og hadde ikke noe ønske om å oute henne som person, men si noe om metode. Han nevner det ikke, men det er nok ikke første gang han er borti noen som prøver seg på korrupte metoder hos enten hotell eller kafé. For det er jo det hun ønsker, en korruptert type markedsføringsavtale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, orfeus said:

Uansett, hotelleieren sladdet det som kunne avsløre hvem bloggeren var og hadde ikke noe ønske om å oute henne som person, men si noe om metode. Han nevner det ikke, men det er nok ikke første gang han er borti noen som prøver seg på korrupte metoder hos enten hotell eller kafé. For det er jo det hun ønsker, en korruptert type markedsføringsavtale. 

Selv om jeg har "magisk skjerm" ;) Så er jeg på hotelleieren sin "side"

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er en relativt populær blogger som faktisk drar inn litt kroner og skaper blest, så må jo hotelleieren være en idiot. Det er klart ikke alle bloggere er like populære, men dersom man har mulighet til å markesføre seg ekstra slik at man kanskje får flere gjester, så kan dette mer enn betale utgiften for hotellnatt til denne ene bloggeren. 

Utrolig mange som har noe mot bloggere virker det som. Noen som har tenkt på at uten bloggere som tjener penger på det, så måtte disse ha vært i det ordinære arbeidsmarkedet? Vi trenger flere som faktisk greier å tjene sine egne penger i egen bedrift, ikke færre. Folk har et totalt irrasjonelt forhold til blogging. Skjønt, jeg forventer ikke mer av folk som jobber 08-16 og ikke skjønner at bedrifter må tjene penger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare logge meg inn på den gamle, billige laptopen med dårligere skjerm for å sjekke hvordan den takler sladdinga, og hardusettpåmaken, den er magisk! Jeg så mye mer der enn på den nye dyrere med bedre skjerm. Kan vi konkludere med at det er de dårligste skjermene som er de mest magiske? Det må jo være salgsargument deluxe for å selge lavprismodeller! "Ikke den mest avanserte skjermen, men definitivt den mest magiske! Approved by people on KåGe!" :ler:

3 minutter siden, Capt. Obvious skrev:

Om dette er en relativt populær blogger som faktisk drar inn litt kroner og skaper blest, så må jo hotelleieren være en idiot.

Hvorfor det? Om han bare hadde skrevet mail tilbake og sagt neitakk kunne du kanskje ment han var en idiot som lot en sjanse til masse PR gå i fra seg. Jeg tror han visste veldig godt at å lage sånn styr rundt forespørselen kom til å gi mer PR enn å la en blogger bo gratis på hotellet og skrive om det etterpå. I tillegg sparte han penger på det. Han fikk jo masse omtale fra bloggeren og det uten å gi henne gratis opphold :)
Han drar dette langt, så ingenting tvil om at han nyter all oppmerksomheten dette stuntet har skapt:

http://entertainment.ie/trending/news/Watch-Owner-of-Dublins-controversial-White-Moose-Cafe-stages-fake-press-conference/401472.htm

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, madsegen said:

Venter spent på unskyldningene.

Ja, jeg har ingen tro på at hotell eier har gjort dette ved et uhell.

Sjekket: Jeg ser email adressen hennes på mobilen min som er 2 år gammel, laptopen min som er 1 år gammel, på en 4 år gammel tablet OG på pcen vi har stua. Pcen er 6 år gammel.

 

 

Endret av indianerpila
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg måtte bare logge meg inn på den gamle, billige laptopen med dårligere skjerm for å sjekke hvordan den takler sladdinga, og hardusettpåmaken, den er magisk! Jeg så mye mer der enn på den nye dyrere med bedre skjerm. Kan vi konkludere med at det er de dårligste skjermene som er de mest magiske? Det må jo være salgsargument deluxe for å selge lavprismodeller! "Ikke den mest avanserte skjermen, men definitivt den mest magiske! Approved by people on KåGe!" :ler:

Hvorfor det? Om han bare hadde skrevet mail tilbake og sagt neitakk kunne du kanskje ment han var en idiot som lot en sjanse til masse PR gå i fra seg. Jeg tror han visste veldig godt at å lage sånn styr rundt forespørselen kom til å gi mer PR enn å la en blogger bo gratis på hotellet og skrive om det etterpå. I tillegg sparte han penger på det. Han fikk jo masse omtale fra bloggeren og det uten å gi henne gratis opphold :)
Han drar dette langt, så ingenting tvil om at han nyter all oppmerksomheten dette stuntet har skapt:

http://entertainment.ie/trending/news/Watch-Owner-of-Dublins-controversial-White-Moose-Cafe-stages-fake-press-conference/401472.htm

Hah! Selvsagt vet han hva han gjør, men jeg tviler på at han visste at sladdingen var transparent på gamle PC-er :) 

Jeg har sånn sans for humoren deres. Den er tørr og veldig britisk, elsker det! «Dessverre» er de fulle av ironi og spiller på at den som lytter eller leser har en viss mengde allmennkunnskap, sånn sett er det ikke rart rosabloggeren og tilhengerskaren blir furtne og misforstår absolutt alt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, orfeus skrev:

Hah! Selvsagt vet han hva han gjør, men jeg tviler på at han visste at sladdingen var transparent på gamle PC-er :) 

Jeg har sånn sans for humoren deres. Den er tørr og veldig britisk, elsker det! «Dessverre» er de fulle av ironi og spiller på at den som lytter eller leser har en viss mengde allmennkunnskap, sånn sett er det ikke rart rosabloggeren og tilhengerskaren blir furtne og misforstår absolutt alt :laugh:

Nei jeg tror heller ikke at han visste at sladdingen ble transparent på dårlige pc-skjermer. Hvis han hadde ment at navnet skulle vises hadde han nok enten lagt ut uten sladd eller så hadde han sladdet så dårlig at det vistes på alle skjermer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, orfeus said:

Hvilket bilde? Kilde? Her er «bildet» som ble lagt ut på FB. (Faksimile fra FB-siden til The White Moose Cafe)

E3BCCB0F-EBD1-4736-9149-5A84E9E84D48.jpeg

Han slettet den opprinnelige bildet og la ut nytt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Llise skrev:

Det er ikke noe magisk bare fordi du ikke klarer å se det. Her er hvordan det ser ut på min skjerm (tatt med mobil, det er tydeligere "live"):

 

IMG_2570.JPG

.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Llise skrev:

Det er ikke noe magisk bare fordi du ikke klarer å se det. Her er hvordan det ser ut på min skjerm (tatt med mobil, det er tydeligere "live"):

 

IMG_2570.JPG

.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...