Lenemor Skrevet 6. desember 2006 #241 Del Skrevet 6. desember 2006 Så bra! Har lest tråden og den var veldig rørende å lese! En jule til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nirak Skrevet 6. desember 2006 #242 Del Skrevet 6. desember 2006 Godt å høre fra deg igjen. Ønsker deg virkelig alt godt videre. Lev i dag og nyt livet. Kos deg med mannen din og barna dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 7. desember 2006 #243 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå ble jeg glad! Jeg kjenner deg ikke, men har med jevne mellomrom vært innom for å se om du hadde skrevet noe.. Det var lenge stille - men endelig kom du tilbake og ga oss gode nyheter! Kos deg i julen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesta Skrevet 7. desember 2006 #244 Del Skrevet 7. desember 2006 Kjære fighter! Dette var utrolig og rørende lesning! Takk for at du har valgt å dele dette, det gjør noe med oss som står på utsiden. En kjempe god jul til deg og dine! mange klemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 7. desember 2006 #245 Del Skrevet 7. desember 2006 Dette var sterk lesing! Utrolig rørende! Ønsker deg alt godt videre, og en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 8. desember 2006 #246 Del Skrevet 8. desember 2006 Denne tråden fannt jeg i dag... Og nå har jeg lest, og grått, meg igjennom hele. Dette var sterkt... Tusen takk til deg, Fighter, som har delt tankene dine med oss... ...OG LYKKE TIL FREMOVER!! Så godt å høre at du nå har det bra! Dette fikk meg virkelig til å tenke... Så heldig jeg var, som slapp å gå igjennom alt du har gått igjennom... Og så heldig jeg var som hadde marginene (de få prosentene) på min side dengang som småbarnsmor og nybakt mamma... Og så heldig jeg har vært som også senere har hatt marginene på min side... Noen ganger trenger man virkelig en "tankevekker". Utrolig fint skrevet, og jeg håper virkelig du har vunnet kampen for alltid! Godt jobbet! til deg og familien din, Fighter... Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 8. desember 2006 #247 Del Skrevet 8. desember 2006 :cry: Jeg ble så glad nå at jeg fikk vansker med å svelge! For en flott julegave! Stå på Line! Og riktig god jul til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 8. desember 2006 #248 Del Skrevet 8. desember 2006 Dette var en lettelse å lese Line. Jeg har som flere andre her lurt på hvordan du har hatt det. Nå ble jeg glad! Tusen takk for at du har tid og ork til å dele dette med oss! (Vi har mye å lære). Lykke til videre og ha en orntli' god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #249 Del Skrevet 8. desember 2006 Er så utrolig godt å høre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. desember 2006 #250 Del Skrevet 9. desember 2006 Fantastiske nyheter. Godt kjempet Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 10. desember 2006 #251 Del Skrevet 10. desember 2006 Så fantastisk bra at det har gått så bra med deg, Line!! Det er jo et mirakel! Håper du og dine får den mest fantastiske julen noensinne!! God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #252 Del Skrevet 10. desember 2006 En fantastisk historie med en utrolig slutt, er så utrolig glad på dine og din families vegne. Satt med klumpen i halsen da jeg leste gjennom tråden og da jeg leste du var symptomfri så trillet tårene! gled deg over dagene, du er supersterk ! du beviser virkelig at en positiv holdning kommer godt med når dagene er tunge. ønsker deg alt god og en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 10. desember 2006 #253 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei! Jeg har som så mange andre fulgt med i historien din. Grått noen tårer når nyhetene har vært triste, men likevel håpet og håpet... Så, i dag oppdaget jeg at du igjen har skrevet om hvordan det går med deg. Så fantastisk! Jeg fikk "gåsehud av glede" da jeg leste de gode nyhetene! Takk for at du har delt historien din med oss. Jeg håper du vil fortsette å skrive, men nå må du først og fremst nyte julen sammen med dine kjære! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 16. desember 2006 #254 Del Skrevet 16. desember 2006 Så utrolig flott at du har fått så gode nyheter, gratulerer! Og så sterkt og vakkert du skriver om det, det var veldig rørende å lese. Jeg håper du får en flott jul med familien din, ønsker deg alt godt for fremtiden Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 16. desember 2006 #255 Del Skrevet 16. desember 2006 Så godt å høre at det går bra med deg! Som så mange andre, har jeg vært innom tråden din flere ganger for å se om det har kommet oppdateringer fra deg. Du er virkelig en tøff dame og måten du forteller om dine opplevelser på gjør dypt inntrykk. Ønsker deg og dine alt det beste. Ha en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighteren Skrevet 18. desember 2006 #256 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei, og tusen takk for alle varme ord. I helgen satt jeg meg ned og tenkte på fremtiden. Fremtiden rommer veldig mye, og jeg konkluderte min lille tankeprosess med å bestemme meg for at jeg vil legge til side dette kapittelet av mitt liv, og ta det frem for å kjenne ordentlig på det ,når jeg føler behov for det. Det hele har vært en surrealistisk og intens periode, og det føles nesten som om en har sett det utenifra,selv om en vet inderlig vel at man har kjent smertene,både fysisk og psykisk. Ifølge legen min, kan enkelte av oss som har opplevd dette befinne oss i et slags vakuum, hvor man føler en intens glede over å "ha overlevd",men samtidig kan fallet være vel så bratt med skyldfølelse for nettopp overlevelsen. Ikke lett å bli klok på, men jeg forstår veldig godt hva han beskriver. Jeg har vært syk. Veldig ,veldig syk. Men nå er jeg symptomfri. Hvem trodde vel at det skulle skje? Jeg har valgt at jeg ikke ønsker å leve som "en som har hatt kreft". Jeg ønsker å se fremover. Gud så spennende - fremover; hvilke muligheter finnes det der ute for meg? Min søster sier; skriv en bok; utgi dagboken din. Nei, ikke er jeg forfatter med "ordet i min makt", og dessuten ville det blitt for personlig å gi ut sin egen dagbok; en dagbok jeg selv ikke kommer til å lese igjennom før det har gått lang tid. Min mann sier; ikke tenk så mye, bare nyt! Resten ordner jeg. Så snill han er, men jeg vil jo gjøre noe, tenker jeg. Hva har jeg lyst til å gjøre? Dette skal jeg tenke igjennom nøye. Mitt liv har fått ny fokus, og jeg er ikke lenger den personen jeg var før jeg ble syk. Selvsagt er jeg samme gamle jenten, men mitt indre er så anderledes og min tankegang kan ikke sammenlignes med før. Jeg vil så gjerne hjelpe. Hjelpe andre. Ikke for å skinne selv, men fordi det forhåpentligvis vil bety noe for noen som trenger en annen person sin hjelp. Jeg får bruke tiden til å finne "min sti" i den retningen. Jeg mener ikke "religiøs" hjelp, selv om det også er flott, men uavhengig av det, det er så mange som trenger noen - vi får se hva jeg "finner". Så når jeg nå fokuserer på fremtiden, og når livet nå har begynt å skinne, synes jeg ikke at jeg lenger hører til på disse sidene hvor sørgende skal ha sin plass. Jeg er ikke lenger en sørgende, og derfor avslutter jeg min tid her inne. Jeg har sett og lest andre tråder, og har funnet ut at jeg skal lage min egen dagbok her inne. Her kan jeg starte fra "scratch". Lines nye liv dag 1 osv - det blir en annen type dagbok som jeg kanskje etterhvert kan lese som en motpol til den andre som ligger gjemt i en eske? Kanskje vi treffes igjen et annet sted her på KG? Dere har ihvertfall en plass i hjertet mitt for de gode tankene og varme ordene dere har sendt til meg! Ønsker derfor alle dere en riktig fin julefeiring og et strålende nytt år! Juleklemmer fra Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 18. desember 2006 #257 Del Skrevet 18. desember 2006 God juleklem til deg Line. Gleder meg til neste -bok-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. desember 2006 #258 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har sett og lest andre tråder, og har funnet ut at jeg skal lage min egen dagbok her inne. Her kan jeg starte fra "scratch". Lines nye liv dag 1 osv - det blir en annen type dagbok som jeg kanskje etterhvert kan lese som en motpol til den andre som ligger gjemt i en eske? Kanskje vi treffes igjen et annet sted her på KG? Dere har ihvertfall en plass i hjertet mitt for de gode tankene og varme ordene dere har sendt til meg! Ønsker derfor alle dere en riktig fin julefeiring og et strålende nytt år! Juleklemmer fra Line ← Så fint å høre fra deg igjen... Ja, kan du ikke lage dagbok her inne...! Det blir hyggelig... Riktig god jul, til deg og dine...! Jeg vil si som din mann: "Nyt..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #259 Del Skrevet 18. desember 2006 for Line!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 18. desember 2006 #260 Del Skrevet 18. desember 2006 :klem: Ønsker deg et flott liv, Line!! Det fortjener du etter å ha jobbet så hardt for å blir frisk!! God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå