Gå til innhold

Hvis du ser naboene ha sex....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og dama har sex ofte med åpent vindu og gardiner mens hun også knuller meg med strap on dildo 😀

Anonymkode: ab456...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.1.2018 den 10.56):

Så en gang et ungt gutte par som hadde sex i leiligheten tett opp til min. Så dem ovenfra gjennom deres åpne vindu. Dem holdt på lenge, tenkte nok ikke over å bli hørt og sett. Jeg så hvordan han en ble pult i flere stillinger å hørte hans stønn og hyl hver gang han fikk orgasme.:)

Anonymkode: 2c9ed...e85

Husker første gangen jeg skulle prøve å ha sex med samme kjønn for å utforske så endte vi opp i senga etter mye god drikke  og jeg hadde glemt å lukke vinduet ( naboer meget nærme) boretslag og bakgård 😂 

men jeg synes det var litt kult også når jeg la merke til det så vi fortsatte bare 🤪 

Anonymkode: ab456...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Jeg hadde kikket bort😳 og rødmet, smilt litt og så snikt meg bort til vinduet igjen og stilt meg slik at jeg ikke var like synlig🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 14.48):

For meg hadde nok hatt mye å si hvem naboene var. 

Anonymkode: 631a9...5c7

Hahaha... Skulle til å skrive et samme. Noen vil jeg gjerne se, andre blir jeg kvalm av å tenke på i en seksuell setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/12/2018 at 11:59 PM, AnonymBruker said:

Du er en kikker!

Anonymkode: 28339...d0c

Eller så er de blottere.

Begge deler er også mulig.

Anonymkode: e1469...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått ut fra at de er intelligente mennesker som klarer å lukke gardinene dersom de ikke vil bli sett på, så jeg ville gjort som de ønsket og observert paringsleken deres så entusiastisk som jeg klarte.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...