Gå til innhold

Hvis du ser naboene ha sex....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du hvis du ser at naboene dine har sex? Trekker for gardinene så du slipper å se, eller setter deg til med popkorn og nyter synet?

Naboene mine like nedenfor huset mitt har av og til sex på sofaen, en sofa jeg har delvis innsyn til. Jeg må si det er ganske så pirrende og opphissende å sitte å se på de har seg.

Det er forresten naboen jeg ikke har noe spesielt forhold til, hadde kanskje vært litt annerledes hvis jeg hadde kjent de veldig godt.

Hva gjør du?

(Gift mann i min beste alder...)

Anonymkode: bfcce...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var en gang nabo til en dame som pleide å åpne gardinene når hun hadde guttebesøk. Studentby med lite avstand mellom hyblene og god innsyn. Ung studine rundt 20. Hun likte å sitte øverst slik at alle kunne se henne. Jeg takket nei til å være med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å være den som blir sett på, gjør veldig lite for å skjule at jeg har damer på besøk. Hadde jeg sett en nabo ha sex, og jeg likte det jeg så, hadde jeg slukket lyset i stua og hentet kikkerten. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært et så uventet syn at jeg helt sikkert hadde sett på en stund i ren facinasjon.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok sett på ja 😊 meeen hadde nok følt meg litt creepy 😂

Anonymkode: e4d6c...027

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i et annet rom og fortrenger det jeg så, og noen dager senere legger en lapp i postkassa dems at dem får trekke for gardinene neste gang.

Anonymkode: e753b...efc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du hvis du ser at naboene dine har sex? Trekker for gardinene så du slipper å se, eller setter deg til med popkorn og nyter synet?

Naboene mine like nedenfor huset mitt har av og til sex på sofaen, en sofa jeg har delvis innsyn til. Jeg må si det er ganske så pirrende og opphissende å sitte å se på de har seg.

Det er forresten naboen jeg ikke har noe spesielt forhold til, hadde kanskje vært litt annerledes hvis jeg hadde kjent de veldig godt.

Hva gjør du?

(Gift mann i min beste alder...)

Anonymkode: bfcce...a5e

Jeg syns det er flott at hverdagserotikken lever. Med det mener jeg at det er flotte opplevelser i hverdagen for den som ser, og de som blir sett på. Det er sikkert noen av mine naboer jeg ikke ønsker å se på, mens andre ville jeg gjerne sett på i det skjulte. Ser i tråden at et av svarene du fikk var "du er en kikker!" - Som om det er noe negativt, det er helt greit å kikke. 

Får jeg muligheten til å kikke på noen som har sex så gjør jeg det gjerne. Flott at folk har seg - og det er ikke noe gale med å se noen som gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
6 timer siden, lipglossy skrev:

Hadde nok ikke likt å observere det nei, da de fleste av naboene mine er GODT voksne :fnise:

Er det noe negativt med at voksne mennesker har sex? Tror du at sex hører ungdomen til? Det er bare til å lukke øynene, tiden kommer tidsnok at du og din partner blir "godt voksne". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene våre slår seg løs en gang i mellom. Jeg synes det er ubehagelig. Jeg har ikke noe ønske om å se naboen og frue utfolde seg erotisk, og synes de viser lite hensyn til omgivelsene ved å pule for åpne vinduer. Helt greit å bli tent av å bli sett på, men oppsøk et sted der folk ønsker å se på, istedet for å blotte seg for nabolaget, inklusive små barn.

Anonymkode: 45d42...f32

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk velger selv hvor de vil se. Synes det er flott av dem å dele av seg selv. Mye handler om å sprenge litt grenser i parforholdet. Dette er kanskje deres måte å unngå utroskap på.

Anonymkode: 2f697...d6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en gang et ungt gutte par som hadde sex i leiligheten tett opp til min. Så dem ovenfra gjennom deres åpne vindu. Dem holdt på lenge, tenkte nok ikke over å bli hørt og sett. Jeg så hvordan han en ble pult i flere stillinger å hørte hans stønn og hyl hver gang han fikk orgasme.:)

Anonymkode: 2c9ed...e85

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Coolaid skrev:

Er det noe negativt med at voksne mennesker har sex? Tror du at sex hører ungdomen til? Det er bare til å lukke øynene, tiden kommer tidsnok at du og din partner blir "godt voksne". 

Gudameien, har jeg sagt at det er noe negativt med at voksne har sex? Er bare at jeg synes det ikke er noe å se på at naboene mine har sex

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nabogutten blir sugd av en kompis før fotballtrening jevnlig, og jeg ser på like jevnlig. Hans soveromsvindu ligger skrått nedenfor mitt hjemmekontorvindu og de har aldri lukket gardinene. Og de nærmest lyser opp i sine hvite fotballdrakter. På vinteren er det treningsdresser på, men det er omtrent samme klokkeslett et par ganger i uka, ganske regelmessig. Så går de av sted på trening etterpå og vet nok ikke at jeg vet. Kompisen hans har fått førerkort så de har holdt på litt i bilen også. 

Anonymkode: f3454...945

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nabogutten blir sugd av en kompis før fotballtrening jevnlig, og jeg ser på like jevnlig. Hans soveromsvindu ligger skrått nedenfor mitt hjemmekontorvindu og de har aldri lukket gardinene. Og de nærmest lyser opp i sine hvite fotballdrakter. På vinteren er det treningsdresser på, men det er omtrent samme klokkeslett et par ganger i uka, ganske regelmessig. Så går de av sted på trening etterpå og vet nok ikke at jeg vet. Kompisen hans har fått førerkort så de har holdt på litt i bilen også. 

Anonymkode: f3454...945

Ganske likt det jeg ser, to unge gutter, den en puler den andre. Han som blir pult stønner å skriker hver gang orgasmen kommer. Skjer hver kveld her.

Anonymkode: 2c9ed...e85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Det var i en leilighet jeg bodde i for snart 5 år siden hvor jeg hørte naboene mine ha sex konstant og dama ropte å Gud ekstremt høyt. Etter litt da jeg traff på nabodama spurte jeg henne om de kunne be litt lavere.

Jeg tror hun forstod hva jeg mente siden de var ikke fult så høylytte etter det. 

 

 

Men jeg har aldri sett noen naboer jeg har hat sex. 

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Det var i en leilighet jeg bodde i for snart 5 år siden hvor jeg hørte naboene mine ha sex konstant og dama ropte å Gud ekstremt høyt. Etter litt da jeg traff på nabodama spurte jeg henne om de kunne be litt lavere.

Jeg tror hun forstod hva jeg mente siden de var ikke fult så høylytte etter det. 

 

 

Men jeg har aldri sett noen naboer jeg har hat sex. 

Jeg har sett gutter, det var ekstremt høylytt. 

Anonymkode: 2c9ed...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...